Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siterer SirThomas:
Tror jeg fikk det største sjokket på lenge idag...


Og det var...?
  • 0
Siterer SirThomas:
Tror jeg fikk det største sjokket på lenge idag...

Like WWWTTTFFF!!!


Nå er vi spente her. Hva er det som har skjedd nå?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Og det var...?


Siterer ElGamer:
Nå er vi spente her. Hva er det som har skjedd nå?


Føltes litt rart å ta det gjennom to tråder, men nå er det i hvert fall avslørt der det passet best inn.
  • 0
Fant det ut og skjønner nesten at det kom som et sjokk. Bare ikke få for høye håp nå SirThomas. Just an advice.
  • 0
Siterer SirThomas:
Føltes litt rart å ta det gjennom to tråder, men nå er det i hvert fall avslørt der det passet best inn.


Hva er avslørt?
  • 0
Siterer SirThomas:
Føltes litt rart å ta det gjennom to tråder, men nå er det i hvert fall avslørt der det passet best inn.


Ingen verdens ting er avslørt på denne tråden, er det ikke bare lettere å si hva som har skjedd?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Ingen verdens ting er avslørt på denne tråden, er det ikke bare lettere å si hva som har skjedd?

Siterer xXAkresSXx94:
Hva er avslørt?

http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=56021&page
=3&last=2013-05-06+23%3A43%3A44
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
http://www.gamereactor.no/forum/?forum=3&thread=56021&page
=3&last=2013-05-06+23%3A43%3A44


Akkurat det samme temaet som sist...
  • 0
Siterer ElGamer:
Fant det ut og skjønner nesten at det kom som et sjokk. Bare ikke få for høye håp nå SirThomas


- Send henne gratulasjonen på torsdag

Vet ikke om jeg har noen forhåpninger. Det er jo tross alt henne vi snakker om, reaksjonen hennes har jo i så falt alt å si.
  • 0
Siterer SirThomas:
Vet ikke om jeg har noen forhåpninger.


Joda, du veit aldri.
  • 0
Siterer SirThomas:
Vet ikke om jeg har noen forhåpninger. Det er jo tross alt henne vi snakker om, reaksjonen hennes har jo i så falt alt å si.


Ha litt forhåpninger, men ikke ha de for høye. Har gått på en sånn smell før og det er ikke bra.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer ElGamer:
Ha litt forhåpninger, men ikke ha de for høye. Har gått på en sånn smell før og det er ikke bra.


Jeg steller meg bak dette her. Hun jeg møter nå er jo best beskrivd slikt. Jeg liker henne, men ikke så godt at jeg satser alt og har høye forvetninger. Det er rett og slett for tidlig. Så jeg bare nyter opplevelsen jeg.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer gnyg:
Det er rett og slett for tidlig. Så jeg bare nyter opplevelsen jeg.


Bra innstilling gnyg! Så får det bare gå som det går
  • 0
Siterer ElGamer:
Ha litt forhåpninger, men ikke ha de for høye.


Spørsmålet er hva jeg skal ha forhåpninger om. Har en mistanke om at hun ikke vet hvem det er, men med mitt ekstremt åpenbare brukernavn, finner jeg det veldig rart at hun la meg til.

Jeg har én sjanse, og den skal jeg bruke til å vise at jeg husker på henne. Jeg forventer en umiddelbar blokkering straks hun ser hvem det er, men vet jo aldri. Et eventuelt svar fra henne har jeg rett og slett ikke tenkt på.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg har én sjanse, og den skal jeg bruke til å vise at jeg husker på henne. Jeg forventer en umiddelbar blokkering straks hun ser hvem det er, men vet jo aldri. Et eventuelt svar fra henne har jeg rett og slett ikke tenkt på.


Håper du får et svar, og at ho ikke blokker deg.
  • 0
Siterer SirThomas:
Jeg forventer en umiddelbar blokkering straks hun ser hvem det er,


Hvorfor det?
  • 0
Siterer xXAkresSXx94:
Citerer SirThomas:Jeg forventer en umiddelbar blokkering straks hun ser hvem det er,

Hvorfor det?


Tror du må ta deg litt fritid til å lese noen av postene på de forrige sidene, lang historie.
  • 0
Siterer fantomena:
Tror du må ta deg litt fritid til å lese noen av postene på de forrige sidene, lang historie.


Eg veit det nå (sikkert).
  • 0
Siterer fantomena:
Tror du må ta deg litt fritid til å lese noen av postene på de forrige sidene, lang historie.


Satt egentlig ganske fast på hva jeg skulle svare, så takk skal du ha fantomena.
  • 0
Dama mi slo opp med meg idag etter 4 år sammen... Jeg vetta faen hva jeg skal gjøre nå, hu var den eneste jeg virkelig følte jeg kunne stole på og som virkelig var glad i meg...
Har lyst til å bare dø nå kjenner jeg
  • 0
Siterer xezopen:
Dama mi slo opp med meg idag etter 4 år sammen... Jeg vetta faen hva jeg skal gjøre nå, hu var den eneste jeg virkelig følte jeg kunne stole på og som virkelig var glad i meg...
Har lyst til å bare dø nå kjenner jeg


Du overlever dette xezopen! Det er alltid et hellvette når kjærsten slår opp og spesielt etter så lang tid, men ikke la det ødelegge deg! Vi her på GR er her for deg, hvis du trenger det. I alle fall jeg.
  • 0
Siterer ElGamer:
I alle fall jeg.


Eg også.
  • 0
Jo takk... Jeg veit serriøst ikke hva jeg skal gjøre.
Hu sa at hu hadde mista følelsene sine for meg og at det har vært sånn et halvt år elno nå...
Jeg vet at hu er den rette for meg, har tross alt likt/elska hu i 5 år... Dessvere er visst ikke jeg det for hu..
Har jævlig lyst til å fikse forholdet mellom oss, og har lest en del råd rundt omkring på nettet om at det viktigste er å ikke ha kontakt med hu på en stund, men de siste åra har jo hu vært den største delen av livet mitt så det her blir helt forjævlig. Så og si all tida mi har jeg brukt på å være med hu.
  • 0
En liten update her hvis noen er interesserte...
Hu har allerede starta og være med en annen en, men samtidig var hu til meg igår hvor vi prata sammen og da fortalte hu meg litt av hvert som jeg ja... ikke likte for å si det mildt. Men jeg klarte å tilgi hu fordet, sjøl om jeg egentlig ikke burde. Har rett og slett for mye følelser for hu.
Hu sa også at det kan være en mulighet for at vi kan bli sammen igjen senere, men ja... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, prøver jeg å gjøre noe å gjøre noe annet så kommer jeg alltid på hu bare, er for forelska i hu, rett og slett..
Samtidig har det skjedd en del andre ting i livet mitt i det siste, så dette er egentlig tida jeg hadde trengt hu mest av alt :/
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer xezopen:
Hu sa også at det kan være en mulighet for at vi kan bli sammen igjen senere, men ja...


Hater når kvinnfolk sier det der.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!