Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Er enig med _RED_ her i det siste han sier. Det som er ofte problemet er at vi tenker for mye på hvilke reaksjoner den andre vil få. Derfor endre de fleste opp med å ikke gjøre noe som helst fordi de blir tenker for mye på hva som kan skje. ;)


Liker en jente i klassen min nå. Var på hyttetur med henne og andre folk denne uken. Og jeg hadde en stor sjanse til å vise henne at jeg er interessert i henne. Men misbrukte den, nettopp på grunn av at jeg tenkte for mye på konsekvensene Men rett etter turen har jeg gått i meg selv og tenkt litt og neste gang jeg er med henne så er det på tide at det blir action og ikke bare småsnakk. Vil også nevne at jeg ikke har hatt dame siden jeg startet denne tråden Men føler at det går min vei denne gangen!
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
Lett for deg. Jeg faller bare for damer med type. I got serious problems here
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Lett for deg. Jeg faller bare for damer med type. I got serious problems here


er det noe problem da ?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
vel... var det meg ville jeg ha gitt jamnt faen i jenter med type... om man virkelig liker dem, holder man seg da unna. jeg har vært forelska i to jenter om gangen, og begge likte meg å... det var JÆVLIG. jeg kunne ikke gjøre noe med noen av dem, i frykt for å såre den andre. sånn blir det også om du begynner å flørte med ei dame som allerede har type, kansje BLI hu faktisk intressert i deg, men hu vil få hælvete med å forklare det for typen, om hu i dethele tatt har guts til å gjørra det, hviss ikke vil hun nok få hælvete med seg sjæl....

nå liker jeg forresten samma jenta som nevnt utallige ganger tidligere enda mer. oppdage til min store glede og forbauselse at hu faktisk hører på mye av samma musikken som meg, altså punk og hardrock! skal jeg værra ærlig klarer jeg ikke tenke på no annt enn hu for tia .... deilig.

har forresten et lite dilemma: jenta liker godt hårfargen min, desverre har jeg tenkt å farge håret hennarødt.... håper ikke dette blir noe problem, men stikker litt.... hva tror dere?
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer torleif:
Citerer Love-PlayStation:
Lett for deg. Jeg faller bare for damer med type. I got serious problems here


er det noe problem da ?

Siterer _RED_:
vel... var det meg ville jeg ha gitt jamnt faen i jenter med type...


eg berre tulla da . Kan ikkje gå etter jenter med type, det blir det berre bråk av...


Siterer _RED_:
jeg har vært forelska i to jenter om gangen, og begge likte meg å...


noko liknande skjedde med meg også . Fordi om eg bestemte meg for den desidert beste så endte eg opp med ingen, ettersom ho antakeleg mista interessen etterkvart (merk, eg er ikkje hundre prosent om ho nokon gong var interessert ettersom ho sa lite og ingenting om det). Fekk i det minste ein hyggeleg kinotur med henne
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
skjønte du bare kødda, men det er fortsatt verdt å nevne at man bare skal legge fra seg tanken om jenter med type....
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
hmm... Hvem skulle trodd det hun hadde visst bare vennefølelser for meg Men men...
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
Siterer _RED_:
veldig uenig... om man gjør det på den måten blir det jo mindre klart om du virkelig liker henne eller ikke.... og dermed kan det oppfattes som om det er fordi mann er venner man ber'a ut.... om man i steden spør: "lyst til å være med på kino på fredan?" blir det synonymt med å si "jeg liker deg, lyst til å være med på kino?" og om hun da sier nei, er det klart at hun A: ikke er interessert eller B: ikke er interessert ennå


Poenget mitt er å vise til henne at du fortsatt skal finne på noe, selv om hun ikke er med(om hun feks ikke kan, av naturlige årsaker) Det blir altså hennes loss som ikke får være med deg. Om hun dermed ikke liker deg fra før av, så er ikke det så alt for mye å gjøre med.
  • 0
Siterer _RED_:
vel... var det meg ville jeg ha gitt jamnt faen i jenter med type... om man virkelig liker dem, holder man seg da unna. jeg har vært forelska i to jenter om gangen, og begge likte meg å... det var JÆVLIG. jeg kunne ikke gjøre noe med noen av dem, i frykt for å såre den andre. sånn blir det også om du begynner å flørte med ei dame som allerede har type, kansje BLI hu faktisk intressert i deg, men hu vil få hælvete med å forklare det for typen, om hu i dethele tatt har guts til å gjørra det, hviss ikke vil hun nok få hælvete med seg sjæl....

nå liker jeg forresten samma jenta som nevnt utallige ganger tidligere enda mer. oppdage til min store glede og forbauselse at hu faktisk hører på mye av samma musikken som meg, altså punk og hardrock! skal jeg værra ærlig klarer jeg ikke tenke på no annt enn hu for tia .... deilig.

har forresten et lite dilemma: jenta liker godt hårfargen min, desverre har jeg tenkt å farge håret hennarødt.... håper ikke dette blir noe problem, men stikker litt.... hva tror dere?


du må vel kunne farge håret i alle regnbuens farge uten at det skal ha noe å si hun kommer sikkert til å syns det er dritkult uansett... inviter henne ut på noe da hvis du er så forelsket, ikke sånn veldig obvious date, men ...har du hørt den nye til Disturbed? Den er dritbra! Lyst å bli med hjem te meg å høre på den? Jeg har Grandis... Dere tenker sikkert dette er kjempeharry, men jeg lover dere, vi jenter er SUCKERS for slikt!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
takk. har nettop bedt hu på kino, men det fåkke hjælpe skal uansett benytte meg av det der ved en seinere anledning men gjør det noe om det er en "Obvious date" når vi allerede liker hverandre veldig godt?
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer _RED_:
takk. har nettop bedt hu på kino, men det fåkke hjælpe skal uansett benytte meg av det der ved en seinere anledning men gjør det noe om det er en "Obvious date" når vi allerede liker hverandre veldig godt?


hvis du vet at hun liker deg, så gjør det selvsagt ingenting da er det jo mest romasnitk med en obvious date, i tilfeller hvor du ikke er sikker på hva hun føler for deg, er det greit med litt gråsoner....men du kan absolutt bruke tipset mitt ved en senere anledning, det er en fin måte å få hun med på litt "alone time"
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Har et lite problem. Dama mi dumpa meg forrige lørdag visstnok av hensyn til meg, jeg vet at hu fortsatt liker meg, men vet ikke om jeg skal prøve å få henne tilbake heller ikke hvordan jeg skal klare det. Har prøvd å snakke med henne om det, men virker ikke som om det hjelper, hun har en masse som skjer rundt henne nå bl.a. i familien og hun hadde lite tid til meg, men jeg valgte å ignorere det siden jeg likte henne så godt, men nå dumpa hun meg da forrige lørdag og sa at jeg burde finne meg en bedre og at det ikke var fair ovenfor meg at hu hadde så lite tid til meg. Føler meg helt lost og aner ikke hva jeg skal gjøre...
Fudge Yeah!
  • 0
Siterer magnus3510:
Har et lite problem. Dama mi dumpa meg forrige lørdag visstnok av hensyn til meg, jeg vet at hu fortsatt liker meg, men vet ikke om jeg skal prøve å få henne tilbake heller ikke hvordan jeg skal klare det. Har prøvd å snakke med henne om det, men virker ikke som om det hjelper, hun har en masse som skjer rundt henne nå bl.a. i familien og hun hadde lite tid til meg, men jeg valgte å ignorere det siden jeg likte henne så godt, men nå dumpa hun meg da forrige lørdag og sa at jeg burde finne meg en bedre og at det ikke var fair ovenfor meg at hu hadde så lite tid til meg. Føler meg helt lost og aner ikke hva jeg skal gjøre...


mest sannsynlig har hun dårlig samvittighet pga alt som skjer rundt henne, og er redd for at du kommer til slutt å gå fra henne fordi hun ikke har tid til deg, dermed sparer hun seg selv for mye smerte ved å gjøre det slutt med deg først. er dette tilfelle, ville jeg stått utfor vinduet hennes hver kveld for å si at du elsker henne og vil være kjæresten hennes uansett, helt til hun innser at du virkelig bryr deg og kommer ikke til å gå fra henne bare fordi det er mye som skjer rundt henne nå.

andre alternativet er at hun enten ikke er klar for et langvarig forhold og at alt som skjer rundt henne har fått henne til å innse at hun orker ikke å stresse med å få et forhold til å fungere i tillegg, så hun gjør det slutt på en fin måte så du ikke blir såret. Eller at hun egentlig ikke er interresert i deg lenger, men igjen dumper deg på en fin måte.

men siden det er umulig å vite hvilket alternativ det er, vill jeg anbefalt deg, hvis du virkelig er glad i henne og vil ha henne tilbake, å slåss for henne! skriv sms, ring på kveldene, send fine mail, dukk opp utfor vinduet hennes, ja vis at du bryr deg og vil ha henne uansett...er hun ikke interresert vil du fort merke det, er hun virkelig glad i deg, vil hun komme tilbake

Lykke til!
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Mange tusen takk for gode råd. Er egentlig veldig sjenert så er begrensa hva jeg tør, men skal gjøre mitt beste for å få henne tilbake.
Fudge Yeah!
  • 0
Siterer magnus3510:
men siden det er umulig å vite hvilket alternativ det er, vill jeg anbefalt deg, hvis du virkelig er glad i henne og vil ha henne tilbake, å slåss for henne! skriv sms, ring på kveldene, send fine mail, dukk opp utfor vinduet hennes, ja vis at du bryr deg og vil ha henne uansett...


Vær litt forsiktig med denne. Å vise at du bryr deg om hu er en ting, men det å bli tatt som desperat er noe annet. Som Lady sier, er responsen laber, så lar du hu være.
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Lett for deg. Jeg faller bare for damer med type. I got serious problems here


En i klassen som har mistet alle exsene sine p.g.a at de likte noen andre xD
Hu ene likte faktisk meg 0.o men likte ikke henne så ble ikke noe av..
Og hu andre likte ene kompisen min, hu sa det til kompisen min menst de var ilag!
Men for alt jeg vet så har ikke fyren peil på damer egentlig, de han var ilag med litt "løse" og han har fortsatt ikke klart og ha et forhold i over 2 månder.
TrylleTyggis med Kamelbiff smak :D
  • 0
hei, kanskje dere kan hjelpe meg, jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...
en jente jeg har gått i klasse med i noe sånt som seks år. men det var først i vinter jeg forelsket meg i henne. nå har vi hatt avslutning på skolen, den skolen er det slutt på nå, vi skal aldri tilbake dit igjen, som elever, hvertfall... om alt går som det bør, kommer jeg allikevel til å gå i klasse med henne på videregående. jeg må møte henne før det, ellers blir jeg gal, og hun kom faktisk og ba om nummeret mitt igår, så jeg har hennes. nå kommer spørsmålet: når kan jeg ringe uten å virke for påtrengende, og hva skal jeg spørre om? jeg har ikke snakket så alt for mye med henne, men det virker som om hun liker meg, hun er hvertfall vennlig mot meg og sånt, da, men mer enn andre.
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
  • TWF
  • TWF
da ringer du ho og spør om dere skal finne på noe en dag bare dere to. pleier og funke greit, sier hun ja så er hun intresert i deg og da er det bare og kjøre på
  • 0
høres greit ut, det... takk, tenk at det skulle være så enkelt...
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
  • TWF
  • TWF
har vært borti det før og det enkle er ofte det beste
  • 0
ja, jeg skal prøve det, men ikke akkurat idag tror jeg... om et par dager...
takk
Sørlands chips 4 ever!
  • 0
hjelp! hvordan skal jeg bli sammen med hayden panettiere
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Yay! nettop kommet hjem fra kino med jenta! og vel, for å gjøre en lang historie kort; til dere som har samma nerdete fysikk som meg(55kg 180høy, ingen muskler og beinbyggning som en 80 åring...) ikke, for all del IKKE hold en jente rundt skuldra gjennom hele Iron Man.... det resulterer bare i at skuldern din blir helt føkka opp. men det har jo også sine fordeler.....
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
  • TWF
  • TWF
så du fikk ikke komentarer på at du var for tynn da?
det fikk jeg en gang for lenge siden, og det var da jeg begynte og trene seriøst.
  • 0
Hah, fikk dame for to uker sia jeg. Dødkul jente som heter Lisbeth. Kan ikke akuratt si søt, siden hun er ikke den typen, men passer perfekt til meg. En jente som skal banne, krangle litt og ikke gjør som jeg sier^^

Hat faktisk måtte slutte med WoW pga. henne.XD

La ut et bilde så dere kan se hvor heldig jeg er og http://gamereactor.no/minebilder/johannes-bakken/?id=35548
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!