Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siterer Cherno:
Vel, det er slik at denne jenta og jeg har snakket mye sammen over facebook, og under Foo Fighters og Pottertonet denne helgen snakket vi en masse, det virka som vi falt i smak hos hverandre. Jeg har lyst til å be henne ut, men føler at det er upersonlig å spørre over internett og det er ingen arrangementer jeg kan få spurt henne på, nei hun bor ikke langt unna meg.


Spør henne, men pass på at det er personlig. Hvis hun sier ja har du det i boks, og hvis hun sier nei kan du nok regne med at hun ikke er interresert. I så fall, move on! Det fins masse jenter der ute.
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
"Thank you 2f actual, preparing to engage!"
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
"Thank you 2f actual, preparing to engage!"


Good luck
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Har noen sett CSK? savner han sånn <3
  • 0
Han blei banna for spam og ignoring av admins Savner han jeg også <3 Selvom du ikke kan kommentere, vit at vi elsker deg høyt, CSK<3

Make me proud Cherno
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer The xbox 360 guy:
Har nettopp kommet over en jente jeg har likt i nesten 2 år, men "skjønte" det ikke før januar i år, såå...Glad for det, men litt kjedelig...


Men, når jeg tenker litt... Jeg har aldri hatt kjæreste, har aldri kysset og, er irritert over hvor tragisk det er, har ikke danset med en jente før. Men har mange jentevenner, og jeg er ikke upopulær, de fleste tror jeg syntes jeg er grei. Men som sagt, har ikke experience i det HELE tatt.

Er så uutholdelig kjedelig uten en jente i livet.

Håper jeg får en på VGS, nå siden eksamene er over, så er iallefall ungdomskolen praktisk talt ferdig. Takk og lov!

Livet er linært.

Lagt til 2011-06-11 19:23:
Følte bare for å si det... Fortelle hvor tragisk jeg er...



Jaja, sist helg fikk jeg meg dame, så livet er gøy igjen! På en måte... Litt irriterende at hun har reist il USA idag, og skal være der i en måned...!
Savner henne nå da...


Men, ja, første kyss, kinda weird at first, men så ble det faktisk ganske fantastisk! Så nå har jeg iallefall LITT experience

Så, ja, måtte bare si det! Og det verste er at det med at folk sier at "Hun kommer når du minst venter det"... Det er sant
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
I fjor ble jeg sammen med ei på våren, i år skjedde akkurat det samme, nesten samtidig. Kanskje det blir en tradisjon? Isåfall blir ikke det folk sier så sant lengre
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Cherno:
Lite å gjøre på hytta, Fattig? xD

Har begynt med mitt eget problem, sikkert ikke interessant for dere


Hadde tenkt til å fortelle om det som skjedde meg i helga, men så leste jeg inlegget ditt! TELL US!

ps. faktisk første gang jeg måtte gå inn på forumsidene for å finne denne tråden, vaneligvis er det bare å se på sist aktive, I AM DISSAPOINT PEOPLE!
  • 0
no, tell us what happened in the weekend
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer coolandcalm:
Hadde tenkt til å fortelle om det som skjedde meg i helga, men så leste jeg inlegget ditt! TELL US!


Les øverst på siden lol
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer Cherno:
Jeg har lyst til å be henne ut, men føler at det er upersonlig å spørre over internett

Jeg og fruen ble i all hovedsak kjent over Facebook. Endte opp med at en av oss (husker ikke hvem) spurte den andre om vi skulle treffes på en cafe els. Såe, det er ikke fult så upersonlig. Kommer an på hvordan det blir gjennomført
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer fattigmann:
no, tell us what happened in the weekend


ugh... ok.

Jeg var ute i et sted nært finnsnes, men det var for å besøke broren min og nevøen min, jeg hadde vært der en uke så kom vi til helga.

På torsdag var broren min sin forlovede sin tanteunge på besøk (bror sin forlovede si slekt bor ute i dette stedet som jeg var i, men noen få bor i sør-norge, og noen i finnsnes)
and she was hot.

Anyways, så snakket vi ikke noe særlig, men ut på kvelden så så jeg, henne, og brodern sin forlovede på TV, og vi så et program ogsånn, og jeg masserte beina hennes fordi hu spurte, men, etter TV-Programmet så ble det ganske så sent, så ho ble overnattende hos oss (hun skulle være hos bestemoren i helgen som bodde 30-40 sekunder unna, lol)

Så etter hvert gikk min broders forlovede å la seg, så begynnte vi å snakke mer og mer, jeg fikk vite et par ting om henne, blant annet at ho hadde en kjæreste fra før av (Jeg tenkte FAEN heller!)
Hun var snill og omtenksom, og ikke minst digg, og jeg forelsket meg i henne, men jeg kunne jo ikke akkurat få henne til å bli sammmen med meg, tross alt så hadde ho kjæreste fra før av.

Now here's the little funny part, jeg hadde henta henne et glass vann tidligere, så spurte jeg henne: ''Kan jeg ta meg en liten kjeft av vannet ditt? Jeg har ikke noen kjønnsykdommer!''
Jeg trodde hun skulle kalle meg retard eller noe, men så svarte hu ''Er du sikker på det?'' smilende tilbake, og jeg svarte ''Ja, bombe''
også lente hun seg mot meg og sa ''Da tester vi!'' og plutselig var hun over meg og vi småklinte.
Hun sa at hun fikk dårlig samvittighet, ikke får at vi klinte og at kjæresten hennes ikke visste det, det var fordi at jeg hadde gitt henne så mange komplimanger, jeg sa til henne at hvis hun fikk dårlig samvittighet fordi at kjæresten ikke visste om det så kunne vi stoppe, men hun sa nei.

Så koset vi, kysset et par ganger, så sluttet det hele ved at vi sov atved hverandre på sofan (Det var en liten sofa, så det ble TIGHT!)

Neste dag så ble det litt mer kyssing og klining, klemmer som varte i 1-4 min. utover dagen, men så sa hun at vi måtte stoppe, fordi hun fikk dårlig samvittighet, jeg spurte hvorfor, og hun svarte ikke.

Den natta før fikk jeg nesten ikke sove, og fikk hodepine denne dagen, så hun ble lei seg for at jeg var i dårlig humør og trodde at det var fordi at hun sa at vi skulle stoppe med det vi drev med.
Hun hadde gått en tur ut mens jeg sov på sofaen, og begynnte å skrive mld. til meg, og innrømte at hun hadde falt for meg, imens jeg fikk den meldingen så dro jeg ut, med jævlig stor hodepine og letet etter henne, når jeg fant henne så ga jeg henne en klem å sa at det ikke var hennes feil, og at jeg beklaget for at jeg hadde vært i dårlig humør den dagen.

Men så ble det sent kveld igjen, og atter en gang så endte vi opp med at hun sov hos oss, men denne gangen virket vi mer som om vi var sammen, vi stirret på hverandre, samme greier som dagen før, men det var den siste natten min der, og jeg klarte ikke å stoppe å tenke på henne, så etter hvert så gikk jeg en tur ut for å få meg litt frisk luft, og tenke.

Skulle jeg fortsette dette? Fordi hun var litt misfornøyd med sin nåværende kjæreste pga. han har massiv noia, og reagerer hvis hu har guttevenner, så virket det som at hun ville ha dumpet han for meg, men de har også vært sammen i 1 år og 7 måneder, så jeg lurte på om det var så lurt siden jeg bor i tromsø, og henne i Finnsnes, så ville vi jo aldri se hverandre, mens hun ser den nåværende kjæresten hun hadde sånn ca. hver dag.

Jeg gikk tilbake til huset, hvor hun først sa at vi ''Måtte snakke'' som jeg trodde betydde at hun ville at jeg skulle holde kjeft og at jeg måtte glemme det som hadde skjedd, som fikk meg litt til å tro at jeg ble ''brukt'' disse dagene, men nei, hun ville snakke om hvorfor jeg var ute, for hun ble urolig for meg.
Jeg svarte med å ''konfrontere'' henne med dette, og jeg spurte aldri om hun ville bli sammen med meg, men hun svarte ikke når jeg spurte henne hvordan vi skulle få det til å ''funke'' som ga meg et ganske stort tegn på at hun faktisk ville kanskje ha slått opp med sin nåværende kjæreste får å bli sammen med meg.

Etter vi hadde snakket så ble vi enige om at vi heller forholdt oss til å være gode venner, ikke beste-venner, mer sånn Sister-from-another-mister gode venner, så vi sa fremdeles at vi var glade i hverandre og sånnt.
I løpet av den kvelden så klinte vi & kysset flere ganger enn forrige natt, hun var kanskje også litt interesert i mer. Men det skal jeg ikke skrive om hva hun gjorde

Neste dag så var det sånn festival dag for den lille minibyen vi var i, og ho og en annen tante av henne solgte diverse ting, og det pinte meg at hun ikke smilte, det kjente ut som massive smerter inni meg, for at jeg kan ha såret henne, selv om at hun mente at det var ho som hadde såret meg.
Etter et par timer var det på tide at jeg skulle dra tilbake til Tromsø, og jeg sa hade til henne og ga henne en klem og sa ''unskyld''

På vei i bilen til ferga så skrev jeg melding til henne at jeg hadde mer jeg ville si til henne, men at hun virket opptatt, så ville hu at jeg skulle skrive det til henne, da skrev jeg at jeg angret på det jeg sa den natta, at jeg hadde gjort alt jeg ville får å få et langdistanse forhold til å funke, og at jeg elsket henne fremdeles.
Jeg ble nervøs, for jeg fikk ikke et svar fra henne, og sendte melding hvor jeg spurte om det gikk bra, og jeg fikk svar at det gikk bra.

Så da jeg va på ferga, så satt jeg å tenkte på henne, hvor dum jeg hadde vært, og hvor dumt det ville være at jeg kanskje aldri blir å se henne igjen, og da den taken slo meg at jeg kanskje aldri ville se henne igjen så ble jeg lei meg, jeg følte større smerter som ble verre og verre for hvert minutt som gikk i ferga, så når jeg kom tilbake til byen avtalte jeg med dem å dra på kino og se Transformers, men jeg klarte som sagt ikke å slutte å tenke på henne, og senere den kvelden var jeg nokk så deppa, så snakket hun med meg på MSN litt, og hun lurte på hvorfor jeg var i sånn dårlig humør, men jeg svarte ikke, for jeg ville ikke få henne til å tenke på det som hadde skjedd hvis hun hadde klart å legge det bak seg, så jeg logget av MSN og gikk å la meg, hvor hun sendte meg meldinger om at hun ville vite hva det var, men jeg svarte ikke å sovne.

Og nå sitter jeg her og tenker på henne enda, og klarer ikke å få henne ut av hodet mitt, uansett hva jeg gjør....
  • 0
Det går heller ikke så bra for meg heller. Jeg er jo blitt dumpet og nå kommer den delen hvor jeg savner henne helt sykt....
*MacGyver Theme*
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer coolandcalm:
Og nå sitter jeg her og tenker på henne enda, og klarer ikke å få henne ut av hodet mitt, uansett hva jeg gjør....


Kjenner den følelsen. Jeg snakket litt med ei i Tyrkia i en sånn 3-dagers periode før jeg måtte dra hjem. Tenker på henne mye.. Det skjedde aldri noe spesielt, og det finnes mange jenter i verden, og Norge.. Men er helt forelsket i denne jenta.. Plager meg at hu ikke sa hade..
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer coolandcalm:
Og nå sitter jeg her og tenker på henne enda, og klarer ikke å få henne ut av hodet mitt, uansett hva jeg gjør....


Kjipt ass, men tror ikke egentlig langdistanseforhold funker..
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Kjipt ass, men tror ikke egentlig langdistanseforhold funker..



Indeed, det visste jeg fra starten av, men jeg ble dypt forelsket i henne....

EDIT: Sendte hu nettop en SMS, sånn at ho skal vite at det ikkje va hennes feil.
  • 0
Sikkert lurt, tipper hun har det ganskje kjipt atm også.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer coolandcalm:
lotsa shit


Hadde det forholdet hun er i vært bra, ville hun aldri ha rørt deg.
Du har definitivt en god sjanse
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Wow Coolandcalm! Ser ut til at du fikk det til, bare ett stort problem: langdistanseforhold. De funker sjelden, men du får ha lykke til!

Siterer Kronoz:
Jeg og fruen ble i all hovedsak kjent over Facebook. Endte opp med at en av oss (husker ikke hvem) spurte den andre om vi skulle treffes på en cafe els. Såe, det er ikke fult så upersonlig. Kommer an på hvordan det blir gjennomført


Hmm, virkelig? Er usikker, hun er på hytta si atm og jeg venter til hun kommer hjem
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Møtte ei søt pige på en lang busstur, var så heldig at jeg satt ved siden av henne. Etter den tre kvarter lange bussturen endte med at jeg hadde både telefonnummeret og facebooken hennes.

Nå, jeg vet at jeg mest sannsynlig rabler i ørske, men hun er veldig flink til å si hei på Facebook og bruke hjerter, kyssefjes etc.
Det hadde selvfølgelig ikke nødvendigvis ikke betydd noe, men så en dag ringte bestevenninen og sa at hun likte meg.
Vet ikke om det bare var tull eller ikke, men det hørtes jo relativt "seriøst" ut.

Det er jo bare ett problem, og det er at hun bor et lite stykke unna. Ikke såpass langt unna som f.eks i coolandcalms "tilfelle" men et ganske langt stykke.

Noen romeoer der ute som kunne hjelpe meg med hva jeg skal gjøre?
A drunk mans words are a sober man's thoughts
  • 0
Siterer SatanicMechanic:
Noen romeoer der ute som kunne hjelpe meg med hva jeg skal gjøre?


I'd go for it, ring hu og snakke med henne, hør om dere kan møtes elns!

Lagt til 2011-07-04 00:19:
Jeg fikk snakka med jenta i ettertid, og hun ville holde fast på kjæresten sin, fordi det var det vi var enige om, og når jeg sa at det var ok og at jeg aksepterte det, så sa ho at ho fikk dåli samvittighet, og da slo æ til med en jævlig lang melding om at ho skal ha det bra, at æ e tilgjengeli førr ho, og at æ e gla i ho.

Æ kjenne faktisk at den smerten begynnte å gå vekk etter æ gjorde detta, no har æ ikkje fått svar på denna lange meldinga enda, og håper at dette ender bra for henne.....
  • 0
Hørtes kjipt ut coolandcalm Men det er nok de lureste å beholde henne som en venn Spesielt med tanke på hvor langt unna hverandre dere bor.
  • 0
Siterer Cherno:
Hmm, virkelig? Er usikker, hun er på hytta si atm og jeg venter til hun kommer hjem

Jupp. Ikke noe stort dilldall i det. Bare et enkelt spørsmål om hun ble med ut på en cafe. Kan jo eventuelt ta det opp et hakk med kino eller noe slikt også.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
CoC: Bra det

Har snakket litt med eksen og ting går litt bedre med meg men jeg savner henne enda.
*MacGyver Theme*
  • 0
Siterer Kronoz:
Jeg og fruen


Er dere gift?
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!