Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hva sitter du på nå?


Sitter på en svart kontorstol.
mah boi
  • 0
Jeg sitter på en ekstrem vrede over den patetiske "Rapporter regelbrytende innhold" lenken som har dukket opp alle steder her på GR.
Jeg vemmes over vår tids angst for det "ubehagelige"
The gavel corrupts
Jeg er helt enig med deg, Marlboro.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer Marlboro Red:
Jeg sitter på en ekstrem vrede over den patetiske "Rapporter regelbrytende innhold" lenken som har dukket opp alle steder her på GR.
Jeg vemmes over vår tids angst for det "ubehagelige"

Den kommentaren var drøy. Nå blir jeg nødt til å rapportere om regelbrytende innhold. Dette mens jeg sitter i en stram ubehagelig stessless.
-Kill -Loot -Return.
En sofa.
Rainbow Mushroom
  • 0
Jeg sitter og ler inni meg av bent_a sin respons til Marlboro. Tidligere i kveld satt jeg i setet mitt og så på at hun ved siden av meg på kinoen satt på kanten av setet; jeg trodde det bare var en skrivemåte, og ikke noe folk faktisk gjorde. Akkurat nå sitter jeg og kan knapt vente på å få sett sesongavslutningen av Mr. Robot.
  • 0
Eg sitter i Gamingstolen min
Rainbow Mushroom
  • 0
Nå sitter jeg på en trang til å skrike ut min endeløse glede over hvor insane bra jeg synes Rogue One var.
The gavel corrupts
  • 0
Jeg sitter og lurer på om jeg jeg skal gjøre noe i dag, eller game Battlefront ut i de lange nattetimer.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Sitter på den offentlige transporten og suger på Sunniva's appelsinjuice.
  • 0
Jeg sitter på rimelig god følelse om at jeg har glemt noe...
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
  • 0
Et betonggris-lignende armlene, på en særdeles ukomfortabel sofa. Mens jeg venter på at potetene skal koke.

Very exciting indeed
  • 0
Kjøpte en av disse fancy racing-stolene til skrivebordet for noen måneder siden. Måtte gå for en Arozzi XL, fordi de mer kjente racing stolene er for smale og lave for min fasong. Denne er til gjengjeld så bred at jeg antakelig kunne sittet i lotusstilling om jeg var så myk.

Etter disse første månedene kan jeg si meg noenlunde fornøyd. Jeg merker dog at jeg bare sitter rett opp og ned i stolen. Har ikke hatt bruk for vippe eller heve-/senkefunksjoner, eller å kunne stille ryggen bakover. Nakke og ryggputene var også bare i veien, så de er fjernet.

Så en kan jo spørre seg om ekstrafunksjonene var verdt 2600kr, over en stol fra Jysk til 900.
Racing-stolen byr hvertfall på litt mer kvalitet. Joda, den knirker også fra tid til annen, og heller litt i den retningen jeg vanligvis sitter, men ikke i like stor grad som Jysk stolen jeg hadde før.
Setter pris på den høye ryggen og justerbare armlener.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!