Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Ønsk velkommen til nye medlemmer


Dette er tråden hvor vi ønsker nye folk velkommen eller gamle . Også fint om vi bruker gjesteboken til folk å evnt pm. Hvor vi prøver det vi kan å ta imot dem( så de ikke blir skremt bort). Hvor de kan spørre om hva som helst ( litt som chat 4.0), om de trenger hjelp til blogger/anmeldelser eller alt annet mellom himmel og jord. Hvis de trenger tips/hint om hva som helst så får de det. Eller rett og slett ha noen de kan snakke med. Hvor de finner tingene på gamereactor.
Dette er også et sted man kan presenter seg : evnt for den delen så kan man også bruke http://www.gamereactor.no/forum/?forum=22&thread=129&page=79
Denne tråden er startet av Sideswipe og Xtord samtidig som vi prøver og restarte tråden du kan presenter deg selv
Også godkjent av SirGalahad og SirThomas.
<quote author="Xtord">Også godkjent av SirGalahad og SirThomas</quote

Er det to brukere som godkjenner tråder som om de er mods her? Jeg har et problem med dette!!!
Emma Watson er skikkelig digg.
Siterer Predator:
Er det to brukere som godkjenner tråder som om de er mods her? Jeg har et problem med dette!!!

Ingen problem! Ha en fin helg videre og kos deg med problemet ditt ! :
Velkommen Jamienc!
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Predator:
Er det to brukere som godkjenner tråder som om de er mods her? Jeg har et problem med dette!!!


Predator da, du har jo selv utnevnt meg til både GR-ambassadør og beste GR-bruker i 2013 - så det skulle jo bare mangle at en på mitt nivå med min ekspertise innenfor det å skremme vekk kvinnelige nye brukere fra forumet spesielt.

Spoiler:Sarcasm-alert

Men hadde jo vært kjekt om den ble godkjent av deg også <3
Siterer Xtord:
Også godkjent av SirGalahad og SirThomas.


U wot m8
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Xtord:
Denne tråden er startet av Sideswipe og Xtord samtidig som vi prøver og restarte tråden du kan presenter deg selv.
Også godkjent av SirGalahad og SirThomas.


Siterer The Cookiemonster:
U wot m8


Indeed.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Hvor mange medlemmer er det nå egentlig?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Siterer Taktikkeren:
Hvor mange medlemmer er det nå egentlig?


Registrerer seg nye hver dag. Se opp for spambrukere.
Siterer SirThomas:
Registrerer seg nye hver dag. Se opp for spambrukere.

Sjekket en del av de som spurte etter GR:Wildlands betakoder og 1 av 4 hadde laget kontoen samme dagen
Veni, Vidi, Dormivi
Men er ikke no plass du kan se x antall registrerte brukere?
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Velkommen til Linea Elefsens
Ønsker å si velkommen til Black Hammer håper du vil trives her på GR

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!