Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

#GRMEETUP 2017

Eivind Johannessen
Eivind Johannessen
Takk for en fin dag jeg hadde det kjempehyggelig! Koselig å møte dere alle må få til noe sånt igjen!

pstt* me: looking down, hey you bastart look up! me: facepalm
Missing Avatar
Quinzel
Dette var et kjempebra initiativ, TK! Så glad du tok ansvar og fikk til dette vi var en smæshing gjeng og jeg storkoste meg masse! Får takke for en kjempefin kveld jeg også, gleder meg masse til neste meetup allerede!^^

Siterer Archana:
trenger ikke være fra togturen (potensiell togtur?) til Quinzel

Skulle bare informere her in case jeg ble sen så TK hadde oversikten, men det ordnet seg heldigvis! :p

Siterer TK Art:
Se etter en over gjennomsnittlig høy fyr med skjegg, og praktisk talt selvportrett på skjorta.

Det var et awesome valg av klesplagg det^^

Missing Avatar
TK Art
Jeg har lyst til å få til minst en meetup hver sommer fremover, og hvis jeg som nå klarer å tilpasse det til feriene, så går det an å gjøre det flere steder i landet.

Det er ikke satt i stein enda, men det ser ut til at neste sommertur går til bergen, og så muligens kristiansand året etter. Da får jeg opplevd mer av landet, og kan treffe flere GR brukere, som muligens ikke har mulighet til å reise lange strekninger til f.eks. Oslo.

Oslo ligger uansett såpass nærme at jeg kan ta en dagstur dit nesten når som helst om det skulle bli flere meetups der.

Missing Avatar
Quinzel
Siterer TK Art:
Jeg har lyst til å få til minst en meetup hver sommer fremover

Det høres kjempehyggelig ut! Er med på den altså^^

Siterer TK Art:
Oslo ligger uansett såpass nærme at jeg kan ta en dagstur dit nesten når som helst om det skulle bli flere meetups der.

Samme her, Oslo er zero problemo for meg. Znakker vi meetup før spillexpo lizzom? ;) neida xD men for å få til meetup må noen ta ansvar, noe du gjorde, så huge credz der. Å dra til andre steder blir litt langt for min del da jeg må finne overnatting osv, men fint for dem som ikke har mulighet til å dra til Oslo da

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!