Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國 / Indonesia / Polski
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?

TK Quill
TK Quill
Endelig gjenoppdaget leselysten etter mange år hvor jeg knapt har klart å lese ferdig en bok. De siste 6 ukene, har jeg pløyd gjennom 8 bøker. De to første Witcher bøkene, Animal Farm, The Haunting of Hill House, The Subtle Art of Not Giving a Fuck, Reckless (Chrissie Hynde biografi), Exquisite Corpse og Twin Peaks: The Final Dossier. Ikke alt som var verdt det selvfølgelig, men sånn er det jo med all underholdning.

Har kjøpt enormt mye bøker de siste årene, men aldri lest dem, så jeg har masser å velge fra.
Liker å variere innen sjangre og sideantall for å ikke risikere og gå lei igjen.
Merker at konsentrasjonen og hukommelsen har begynt å ta seg opp igjen, etter å ha vært heller ustabil i en del år. Og det er absolutt ikke negativt.

Kristian
GR®
Kristian
Animal Farm er, i mangel på et bedre ord, ålreit. Lettere å fordøye enn 1984 som jeg bare gav opp på. Ble mye bruk av ordbok der.

Kristian
GR®
Kristian
Begynt på den første boka i Elling-serien. Morsom og forstyrrende skraper så vidt overflaten på hva dette er, men jeg kjenner meg virkelig igjen og skal vurdere å slutte med overtenking etter dette.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!