Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


His Last Bow - Sir Arthur Conan Doyle
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Snikskytter på østfronten

Virkelig spennende å lese. Den gir et stort innblikk i hvordan hverdagene var for den tyske skarpskytteren Josef Allberger
  • 0
Leser fortsatt Farlig Finale. Jeg har ikke lest spesielt mye, men skal begynne å lese en del nå.
  • 0
Monster - Naoki Urasawa
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
False Gods av Graham Mcneill
Tungur Knivur
  • 0
Var nettopp innom Bibloteket og lånte The Fires of Heaven.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Nå leser jeg Demonata 4 - Bec av Darren Shan.

Etter rundt 50 leste sider er den faktisk jævlig dårlig.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Akkurat nå så leser jeg Brisingr som jeg kjøpte i dag. Dette er den tredje boken i Alven-Trilogien, selv om forfatteren har sagt at det skal komme èn bok til
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Ble ferdig med Eclipse på en dag - 650 sider!
Så nå leter jeg etter Breaking Dawn...
  • 0
Siterer kEv_91:
Alven-Trilogien

Arven, ikke Alven

Siterer kEv_91:
selv om forfatteren har sagt at det skal komme èn bok til

I følge forfatteren selv, så måtte han dele opp den siste boka, ellers hadde den blitt for lang. Så i stedet for å kutte ut ting ble det en fjerde bok. Klager ikke jeg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det gjør jeg, for den serien holder ikke høy kvalitet. Makan til skamløs kopiering fra andre serier.
Blå...
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ble nettopp ferdig med Marekors av Jo Nesbø. Den var veldig god, men hvis du bare skal lese én Nesbø-bok anbefaler jeg heller Snømannen.

Nå skal jeg begynne på "Døde menn går på ski" av Knut Nærum.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Makan til skamløs kopiering fra andre serier.

Sant nok, men blir det gjort gått nok så det da noenlunde greit
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Alle burde lese Monster, en av verdens beste serier!
Det er en psykologisk thriller-manga som gjør en fantastisk jobb med å portretere den mennesklige psyke.

Den tar opp mange spørsmål, som "Er alt liv likeverdig? Er det greit å drepe en morder? Er det greit å redde en? Fortjener noen å leve mer enn andre?"

PGA mangel på spoiler-tags må de som er interesserte sende meg en melding, så skal jeg gi dem "the gist" av historien.

www.onemanga.com/Monster
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Siterer Zook:
Ble nettopp ferdig med Marekors av Jo Nesbø. Den var veldig god, men hvis du bare skal lese én Nesbø-bok anbefaler jeg heller Snømannen.

Nå skal jeg begynne på "Døde menn går på ski" av Knut Nærum.


Synes Marekors er den soledklart beste boken til Jo Nesbø. Akkurat nå leser jeg panserhjerte av Jo Nesbø
We could have arranged to have you carried
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Synes Marekors er den soledklart beste boken til Jo Nesbø. Akkurat nå leser jeg panserhjerte av Jo Nesbø


Marekorset er en god bok, men jeg synes både Frelseren og Flaggermusmannen er bedre. Har ennå ikke lest Snømannen, da.

1. Frelseren
2. Flaggermusmannen
3. Rødstrupe
4. Marekorset
5. Sorgenfri
6. Kakerlakkene

Selv om det ikke er nødvendig, vil jeg anbefale å lese bøkene i riktig rekkefølge. Man får mye mer ut av bøkene slik.

Siterer Junior Sopranos:
panserhjerte


Avlegg rapport når du er ferdig da

Siterer Kuriri:
Monster


Satt den opp på "Plan to read"
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Kronoz:
Citerer kEv_91:Alven-Trilogien
Arven, ikke Alven

Citerer kEv_91:selv om forfatteren har sagt at det skal komme èn bok til
I følge forfatteren selv, så måtte han dele opp den siste boka, ellers hadde den blitt for lang. Så i stedet for å kutte ut ting ble det en fjerde bok. Klager ikke jeg.


Ok,da Arven

Skjønner godt hvorfor han valgte å dele opp boka...den er jo på over 900 sider.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Siterer remote:
Citerer Kuriri:
Monster


Satt den opp på "Plan to read"


Stol på meg, du vil ikke angre.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Siterer kEv_91:
Skjønner godt hvorfor han valgte å dele opp boka...den er jo på over 900 sider.

Ryktene har det til at den orginalt var på 2000 sider Hadde ikke gjort meg noe
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ble ferdig med Knut Nærums "Døde menn går på ski" tidligere i dag. Gøy bok - spennende, humoristisk og herlig overdreven!

Nå skal jeg lese alle av Jo Nesbøs Harry Hole-bøker i kronologisk rekkefølge (Bortsett fra Marekors og Snømannen, som jeg har lest før)
You're sleeping over, right?
  • 0
Propaganda og offentlighet - samtaler med Noam Chomsky av David Barsamian

Boka inneholder en samling intervjuer med den verdenskjente politiske aktivisten, forfatteren og professoren Noam Chomsky. Den handler i størst grad om politikk og er egentlig veldig interessant. Startet på den igår.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
leser ikke bok, men leser akkurat nå Fantomet
  • 0
Lost symbol's-Dan Brown.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
holder på med den tredje Ender-saga boken "Xenocide" av alle sin favoritt homo-hater Orison Scott Card.

siste boken jeg fullførte var "little Brother" av Cory Doctorow, anbefales på det sterkeste, er gratis(lovlig) tilgjenglig på nettet og kom for ikke lenge siden ut på norsk.
  • 0
Leste nettopp ferdig en biografi om Winston Churchill. Så leste jeg ut the Zombie Survival Guide. Nå leser jeg The Shining av Stephen King. Neste bok blir Kell's Legend av Andy Remic
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!