LIVE
HQ
logo hd live | Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Off Topic

      Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

      Hvilken bok leser du nå?


      Har nettopp blitt ferdig med Morgan Kane: Der Ørnene Dør som forholdsvis er bok nr 4 i serien. Jobber meg nå igjenom Møte i Tascosa som er bok nr 5.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      • Los
      • Los
      Nå holder jeg på med The Lone Drow av R.A Salvatore. Min 15. bok i serien om Drizzt Do'Urden og vennene hans, og jeg er langt fra lei! Elsker disse bøkene! De er utrolig gode
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      Leser Hundre års ensomhet av Gabriel García Márquez. Denne mannen vant Nobelprisen i 1982, og jeg må si at jeg er veldig imponert over denne boken. Ikke på grunn av språket, men fortellermåten og gleden i alt det fantastiske som skjer. Absolutt å anbefale!
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Dødslekene - Suzanne Collins.
      • 0
      La Den Rette Komme Inn av John Ajvide Lindqvist.
      Fantastisk lesing, og dette er boka bak den svenske filmen med samme navn.
      IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
      • 0
      Marvel Civil War
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Alkymistens Mysterier tror jeg boken heter. Har ikke lest veldig langt,men bra til nå
      "He does not just play games. He wins them."
      • 0
      Leser Percy Jackson: MonsterHavet

      Så fort jeg er ferdig med den skal jeg lese Hitchikers guide to the galaxy.
      There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
      • 0
      Siterer Decyfer:
      Så fort jeg er ferdig med den skal jeg lese Hitchikers guide to the galaxy.

      Anbefales på det sterkeste

      Morgan Kane: El Gringo som er bok nr 6 i serien.
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      • Ine
      • Ine
      Gears Of War: Aspho Fields av Karen Traviss
      Riddle me this
      • 0
      Siterer Kronoz:
      Morgan Kane: El Gringo


      Jeg leste den for en liten stund siden, og det var en jævlig bra bok.

      Nå når jeg leser gjennom Tidshjulet, må jeg innrømme at det er en av de beste seriene jeg noen gang har lest. Anbefales!
      • 0
      • Los
      • Los
      Jeg er ferdig med The Lone Drow nå, og har i tillegg lest ut The Walking Dead Book 1 og Batman: Arkham Asylum: A Serious House on Serious Earth. Og etter jeg begynte på Bioshock 2 falt jeg litt i et dystopisk humør og tar derfor for meg 1984 av George Orwell nå
      Vis vinden løye går e rett på tryne
      • 0
      • agus
      • agus
      Leser "Flaggermusmannen" av Jo Nesbø
      "Don't you worry 'bout a thing!"
      • 0
      Morgen Kane: For en neve Pesos
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Leser The Hobbit, og tenker at jeg begynner på The Shining når jeg er ferdig.
      IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
      • 0
      Har lest ferdig Min kamp 1, en utrolig fin bok om døden og livet samt flotte relasjonsskildringer melloms Knausgårds nærmeste, og nå skal jeg belage meg ut på Dostojevskijs hovedverk: Brødrene Karamasov. Har spart denne romanen til sommeren når det er bedre tid til å lese mye.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Siterer remote:
      Brødrene Karamasov.


      Aldri lest noe av Dostojevskij og han andre russeren. Må ta og gjøre det snart.

      Anyways, leser Fear and Loathing on the Campaign Trail '72 av (Dr.) Hunter S. Thompson. Handler om Demokratenes "primary election" i 1972 som endte med at George McGovern vant, men tapte mot Richard Nixon. HST skriver underholdende og bra, og det er intressant nok å lese om det overkompliserte valgsystemet i USA, men jeg må innrømme at det går litt treigt å lese alle artiklene som HST skrev for Rolling Stone. Og jeg hadde aldri hørt om George McGovern eller noen av de andre Demokratiske presidentkandidatene.
      "You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
      • 0
      I skyggen av Swan Lake, det er bra, veldig bra.
      Jævelhøns
      • 0
      Leser Hitchhikers Guide To The Galaxy...Genial sci-fi komedie.
      There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
      • 0
      Siterer Napalm Scum:
      Aldri lest noe av Dostojevskij og han andre russeren. Må ta og gjøre det snart.


      Det eneste jeg har lest tidligere av Dostojevskij er Opptegnelser fra et kjellerdyp, som bare er litt over hundre sider lang, men til tider veldig tunglest. Etter cirka førti sider inn i Brødrene Karamasov, vil jeg si at den markant er mer lettlest, og ikke minst bedre; men sistnevnte bok er på nesten tusen sider, så hvis du ønsker en kort innledning til Dostojevskij, anbefaler jeg førstnevnte bok.

      Jeg går ut ifra at du mener Lev Tolstoj med betegnelsen "han andre russeren". Selv har jeg ikke lest noe særlig av ham, men har Krig og fred stående i hyllen. Av det førsteinntrykket har å si, virker han ganske tunglest han også. Men når vi snakker om russere, må vi ikke glemme forfattere som Tsjekov og Gogol. Det finnes langt flere enn to store russere.
                                         «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
      • 0
      Leser for tiden Knigth of the realm, god Warhammer bok. Anbefales til alle som liker riddere
      When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
      • 0
      Siterer remote:
      Jeg går ut ifra at du mener Lev Tolstoj med betegnelsen "han andre russeren". Selv har jeg ikke lest noe særlig av ham, men har Krig og fred stående i hyllen. Av det førsteinntrykket har å si, virker han ganske tunglest han også. Men når vi snakker om russere, må vi ikke glemme forfattere som Tsjekov og Gogol. Det finnes langt flere enn to store russere.


      Klart, men jeg tenkte du ville sjønne at jeg snakket om Tolstoj uansett.
      "You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
      • 0
      Kjøpte meg The Zombie Survival Guide av Max Brooks da jeg var i Oslo for 2 dager siden. Satan for en god bok

      I will survive teh zombie outbreak.
      • 0
      For tiden så leser jeg ikke noe Bibelioteket har ikke tatt inn de to siste Morgan Kane bøkene enda. Vurderer å finne noe rusk i bokhylla mi.

      Eller... Jeg leser jo strengt tatt Google SketchUp 7 for Dummies
      Are you my mommy? // Je Vois Tout
      • 0
      Jeg leser boken "Veien" av Cormac McCarthy.
      Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!