Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Leser Gjennom natten av Stig Sæterbakken. Han ble for ung, den mannen ...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Har endelig fått begynt på Hobbiten av J.R.R. Tolkien.

Flaut at jeg enda ikke har lest den....
  • 0
Skal begynne å lese The Hunger Games og en ny Hall of Fame bok: Paul Murry 3.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Driver å leser : Jenta Som Lekte Med Ilden og Astonishing X-Men Omnibus (Siste nevnte er Hardcover og rundt 670 sider )
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Snart ferdig med The Hunger Games nå. Alt for kort bok
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Snart ferdig med The Hunger Games nå. Alt for kort bok


Begynt såvidt på den første.
Beklageligvis på Norsk, siden det egentlig var min bror som skulle lese den (han ga opp og begynte på Harry Potter igjen istede).
Vurderer å bestille dem på engelsk også/istede, for det er temmelig kjedelig å lese på Norsk.

Men først må jeg bli ferdig med A Song of Ice and Fire.
Halvveis uti første bok, men så har jeg heller ikke hatt noe særlig tid til å lese enda.
Satser på litt fri i påsken...
  • 0
Ferdig med The Hunger Games. Nå har jeg startet på Catching Fire, andre bok i serien.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Driver og leser hele A Song of Ice and Fire serien atm. er på bok 2 og det går relativt treigt for øyeblikket. Etter disse bøkene skal jeg starte på Dante Alighieri's Divine Comedy og sikkert fullføre The Inheritance Cycle etter det.

Fant nettop en zombie-podcast/hørespill som har slukt meg opp lately, den finnes gratis på iTunes store og heter We're Alive, ANBEFALES!
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Kjører Wheel of Time en gang til. Er ikke lenge til den siste boka kommer ut, tror jeg. Jordan presterte å dø før han ble ferdig, men en annen dude skriver hele sulamitten ferdig ._.

Ellers leser jeg Twilight serien igjen. Faen jeg vil være vampyr! D: (I shit you not)
  • 0
Nå er jeg ferdig med Catching Fire og er godt og vel 200 sider ut i Mockingjay som er tredje og siste bok i The Hunger Games-trilogien.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Leser Blodeleie av Johan Theorin.
Utsøkt svensk krim..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Da er jeg ferdig med Mockingjay. Serien startet bra, men sluttet dårlig syns jeg. Er spent på hvordan filmene kommer til å løse det.

Nå tror jeg at jeg skal starte med World War Z.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Leser serriøst nesten ingen bøker, bortsett fra noen mangaer og bøker som The Road og LotR.

Men etter å ha sett filmen "the Hunger Games", bestemte jeg meg for å lese boken med samme tittel. Skal starte snart
"Fear will always make you blind" - Daft Punk
  • 0
Leser Verdensmestrene av Henrik H. Langeland.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Jobber meg gjennom "A song of ice and fire" serien. Utrolig spennende, holder på med bok 3 nå og klarer ikke å slutte. Leser og leser, er så utrolig spennende.
Utrolig godt skrevne bøker, liker at kvinner faktisk har veldig serke roller i serien

Sett de to første episodene av sesong 2 av game of thrones, er spent på om de vil holde seg til boka eller gjøre sine egne vrier. Merker allerede at de har gjort et par ting annerledes.
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Jobber meg gjennom Hurins Barn av J.R.R Tolkien, har omtrent 70 sider igjen. Etter det blir det A song of ice and fire.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Holder på med A Game of Thrones. Forbanna god bok!
Let the voice of love take you higher
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg gjorde det jeg ikke skulle gjøre og startet på "A Game Of Thrones". Jeg elsker serien, og ville egentlig bare få innblikk i det som er annerledes eller mer utbrodert i boken. Men jeg må innrømme: Den er sykt bra skrevet! Jeg tror ikke jeg hadde klart det like bra uten å ha en for kjennskap til hvor de forskjellige landene ligger og byene. Men jeg liker boken veldig godt.

Jeg hadde bestemt meg for å se serien og ikke lese bøkene, for å ikke "spoile" serien.. Det kan være at jeg leser hver bok etter at sesongen er ferdig. En bok for hver sesong som går på tv. Men jeg vet ikke helt om de stemmer over ens? Bok 1= Sesong 1?
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Bok 1= Sesong 1?

Hvis selve boken du leser bare heter "A Game of Thrones", jepp. Er straks ferdig selv nå
Pray for the Kahn's mercy.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Ble ferdig med Hurins Barn i dag. Dette er en bok som handler om skjebnen til Turin Hurinssønn og Niënor Hurinsdatter. Tidsmessig er boken plassert til slutten av første tideverv og storskurken heter Morgoth. En god bok, men dog ødelagt av den sterke fornemmelsen av å ha lest boken før. Om jeg ikke tar feil så er deler av beretningen fortalt i Silmarillion, som også er av J.R.R Tolkien.

Siden jeg er ferdig med den, så har jeg startet på A Game Of Thrones. Har bare lest 5 sider so far fordi jeg er sliten etter å ha lest ferdig førstnevnte bok. Men dæven og godt skrevet det er. Det er også et pluss at det er lett forståelig skrevet i form av ordbruk. Gleder meg til fortsettelsen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Akkurat begynt med Batman: The Long Halloween Og etter den blir det å lese Knightfall Part One: Broken Bat. Som The Dark Knight Rises visst nok skal være basert på
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Blir lesing av a Game of Thrones, elsket sesong 1 av tv-serien, og er nysgjerrig hvordan boka, sourcematerielet, er.

Mn, jeez, er nånn bøker i denne serien ass!
"Fear will always make you blind" - Daft Punk
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer Serpent Nebula:
Blir lesing av a Game of Thrones, elsket sesong 1 av tv-serien, og er nysgjerrig hvordan boka, sourcematerielet, er.

Mn, jeez, er nånn bøker i denne serien ass!


Det er 5, det er vel ikke så mange? De er store da, men så godt skrevet at du glemmer det. Han har vel planlagt at det skal være 7 bøker, men forbehold om flere. Jeg kommer nok til å lese dem, jeg likte skrivingen hans
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Los:
Det er 5, det er vel ikke så mange?

Nå er det ingen av de fem bøkene som er under 800 sider lange da
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Startet på The Hunger Games istad.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!