Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


leser silmarillion akkurat no må si tungeste jeg har vert borti
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Siterer sithunter2:
leser silmarillion akkurat no må si tungeste jeg har vert borti


Kunne ikke sagt meg mere enig.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Noen som har noen grafiske noveller/tegneserier å anbefalle?

Er mange jeg har lyst på, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.
Dette er de jeg har foreløpig:

Watchmen
V for Vendetta
From Hell
Arkham Asylum - A Serious Place on Serious Earth
Batman: Year One
Batman: The Dark Knight Strikes Again
Batman: The Dark Knight Returns
Batman: The Long Halloween
Batman: The Killing Joke
Joker
Sin City 1-7
El Superbeasto
Marvel: Civil War
The League of Extraordinary Gentlemen Vol 1
Marvel Zombies 1-2
Hack/Slash Omnibus 1-3
Hack/Slash: My First Maniac
The Invisibles Vol 1-3
Bone
  • 0
Bestilte nettopp Metro 2033, så kommer nok til å lese den litt fremover.
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Watchmen


Les den, du.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Les den, du.


Jeg har lest den fire ganger.

Med "Dette er de jeg har foreløpig" mener jeg, disse eier jeg allerede og har lest ihjel så jeg trenger flere
  • 0
Er det galt å ikke ha noen interrese overhodet for å lese bøker?
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Leser egentlig sjeldent bøker, men når jeg først gjør det, blir jeg litt avhengig
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Jeg leser for første gang en bok med litt tykkelse The Hunger Games, jeg må si det er en imponerende god bok. Jeg leser vanligvis bare tegneserier og en del grafiske noveller.
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Siterer Elektro Banana:
Er det galt å ikke ha noen interrese overhodet for å lese bøker?

Da går du glipp av ekstremt mye. Selv så plasserer jeg bøker over spill.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Noen som har noen grafiske noveller/tegneserier å anbefalle?

Er mange jeg har lyst på, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne.
Dette er de jeg har foreløpig:

Watchmen
V for Vendetta
From Hell
Arkham Asylum - A Serious Place on Serious Earth
Batman: Year One
Batman: The Dark Knight Strikes Again
Batman: The Dark Knight Returns
Batman: The Long Halloween
Batman: The Killing Joke
Joker
Sin City 1-7
El Superbeasto
Marvel: Civil War
The League of Extraordinary Gentlemen Vol 1
Marvel Zombies 1-2
Hack/Slash Omnibus 1-3
Hack/Slash: My First Maniac
The Invisibles Vol 1-3
Bone


Anbefaler deg å lese:
The Savage Sword of Conan vol 1.

Spawn Hardcover vol 1, inneholder Spawn 1-8 og 11-14. ( Eller hvis du er ny til Spawn, kjøp heller første Spawn Origins tradepaperbacken for å se om du liker det)

Wolverine: Old Man Logan(Superheltene er borte og superskurkene har tatt over) og Enemy Of The State(Denne er sinnsykt bra,Wolvie blir hjernevaska til å drepe div folk, men vil ikke si for mange spoilere )

Planet Hulk Omnibus & Hulk: World War Hulk

Og til slutt enda mer Sword and Sorcery : Red Sonja Omnibus vol 1
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Noen som har noen grafiske noveller/tegneserier å anbefalle?

Jeg tenkte jeg skulle begynne med grafiske noveller som er adaptert. Altså, Sherlock Holmes-historier, Hobbiten og slike ting. Siden jeg ikke har startet selv så har jeg ikke så mye å anbefale, men det er jo et lite tips i alle fall
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg holder på å lese Christopher Hitchens 'God is not Great'.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Leser gjennom hele Harry Potter-serien på nytt, har nå kommet til Føniksordenen(den femte boka) og er ca kvartveis ferdig med den. Anbefaler alle fans av serien å lese gjennom den igjen, for du går glipp av veldig mye informasjon ved første gjennomlesning.
Kept you waiting, huh?
  • 0
"Noen som har noen grafiske noveller/tegneserier å anbefalle?"
Preacher av Garth Ennis
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Var innom biblioteket i dag og lånte meg Kompani Orheim av Tore Renberg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Var innom biblioteket forleden dag, og lånte Game of Thrones
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Driver for tiden med del 1 av A Storm Of Swords (A Song Of Ice And Fire). Har også bestilt A Dance Of Dragons til bare 49kr. Blir nok ferdig med boka i løpet av søndagen, om ikke før.

Noen som vet hvor mange bøker det er i Jason Bourne serien?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Etter 300 sider med A Game of Thrones, kan jeg konstatere at dette er heite saker. Dermed bestilte jeg de 4 første bøkene på bokklubben, for den nette sum av 249kr.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Spawn Hardcover vol 6 er snart ferdig med den og gleder meg til vol 7 kommer Neste på lese lista er : Spider-Man: The Other som jeg har hatt i over 1 uke alleredexD Og etter denBatman: The Man Who Laughs
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Leser "Guds Venstre Hånd"
My Brain...
  • 0
Har ikke lest en bok på en stund, men er midt i en eksamensperiode (som mange andre). Men må nevne noen bøker som har fått meg til å tenke og reflektere mye i ettertid (dvs se trekk til samfunnsutviklingen vi har nå). "Vidunderlige nye verden" av Aldous Huxley og "1984" skrevet av George Orwell. Begge er utrolig fascinerende bøker. 1984 er mer en kritikk av sovjet unionen, mens vidunderlige nye verden er mer en kritikk av USA sin utvikling på 20tallet, og som fortsatt passer på vestens nåværende utvikling. (De som forfatteren kritiserte da, har vår vestlige kultur beveget oss mot).
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Batman: Dark Victory Enda ikke greid å gjette hvem morderen er Synes den er like bra som The Long Halloween så langt
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Mass Effect: Revelation
--- Half-Life 3 --- coming 13.13.13 --- still waiting ---
  • 0
Er i gang med Djevelkysset, som er den nyeste boken i serien om Cato Isaksen av Unni Lindell.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!