Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Zombie survival guide!


Jepp, media vil nok ikke oppblåse det. Men er det en plass i norge der vi faktisk vil være trygge?
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Du må huske på at mat er viktig. Du må alltid ha en nødprovisjon som du kan ha med på flukten.
Og når det gjelder zombieutbrudd på TV vil alltid myndighetene dysse ned på det, så det vil først og fremst bli rapportert som freak accidents eller bisarre mord, med kjennetegn som kannibalisme, hodeskudd og overlevende som vitner om at familien deres angrep dem eller ble forvandlet og lignende.
Dette vil først og fremst skje i USA, siden alt skjer i USA. Sjangsen for at det skulle starte i Norge ville vært utrolig liten med tanke på hvor mange innbyggere vi har. Vi vil derfor få tid til å organisere oss før zombiene når Norsk grunn.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jepp, tryggest vil jo innbyggere på øyer eventuelt være.
  • 0
Men tenk slik om utbruddet starter i Norge?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Tviler, nå er ikke norge flust av forskningsfasiliteter osv, og vi har et veldig lavt innbyggertall. Men skulle det starte i norge ville det være dumt, tipper at store makter som usa og russland ville bombe norge og sverige tilbake til steinalderen i såfall.
  • 0
Siterer remote:
Men tenk slik om utbruddet starter i Norge?
Da reiser jeg til Stavanger umiddelbart.
Piler er bra, men vi bør unngå gjenbruk, for vi må i høyest grad ikke komme i nærkontakt med blodet deres.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vi vil nok være tryggest i hendene på militæret eller politiet, om de har forberedet seg godt nok. Det er også en god ting ved Forus, siden Natobasen på Jåttå er ganske god for beskyttelse, om vi barrikaderer oss inne i selve fjellet. Men det måtte skjedd om militæret fikk kontroll. Jeg ville helst stukket til et kjøpesenter og klart meg i en liten gruppe først, siden det er stor grunn for massehysteria og flommer av mennesker til militærbaser og politistasjoner.

Lagt til 2008-08-04 23:49:
Siterer The Heretic:
Citerer remote:
Men tenk slik om utbruddet starter i Norge?
Da reiser jeg til Stavanger umiddelbart.
Piler er bra, men vi bør unngå gjenbruk, for vi må i høyest grad ikke komme i nærkontakt med blodet deres.

Den skjønner jeg, men du slipper også blodspruten til pistoler med bue. Men gjenbruk er bare for nødsituasjoner. Må huske regel nr. 1: Blades don't need reloading.

Stavanger er bra ja, for vi kan kanskje kapre en båt om situasjonen bli for ille.
Oslo er jo rene dødsfellen i et zombieutbrudd, tettpakket som det er.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Men Norge ville blitt bombet livskiten ut av seg selv i tilfelle et utbrudd her, dessuten har norge et veldig dårlig forsvar.
  • 0
Det tviler jeg på. Karantene, ja. Bombing, nei. Det må jo bruke atombomber for å sprenge hele dritten og da ville de fått en altfor stor uønsket radioaktiv sone. De ville også prøvd å finne en kur for å sikre seg at det aldri ville skje igjen, og da ville de trenge levende zombier å teste på. For å ikke nevne at en eventuell bombing ville blitt fordømt verden over.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Når hele befolkningen her hadde vært fuct uansett, ville de neppe blitt så sure. Mer glad for at dem ikke ble utsatt for solarum viruset. Vi må se realistisk på dette, Jeg tenker ikke på atombomber, men teppebombing av alle tettbefolkedestrøk og andre deler av landet, og samtidig ville kanskje noen zombier blitt hentet ut for og gjøre på forsøk på en kur.
  • 0
Teppebombing er jeg med på, men jeg vil uansett ikke befinne meg nær byer da, siden det er noe av det dummeste du kan gjøre.
Dessuten vil det ta litt tid før zombiene "tar over", verden innser at slaget er tapt og begynner med strategisk bombing. De vil neppe bombe byer med mange overlevende i. Og evakuering av overlevende og karantene av evakuerte vil trolig også følge.
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Dy har nok rett .-.-.-.-.- Men tilslutt ville nok hele verdens gjenlevende befolkning dødd. Siden ingen overlever et zombieutbrudd lenge vil jeg tro. Er mange faktorer som blant annet spiller inn for at man skal overleve et utbrudd der 5.milliarder av verdens befolkning er blitt zombier f.eks

Siden med maaaange døde, ville det blitt vanskelig og skapt en kur, så er det jo og få delt ut en vaksine med infrastruktur brutt sammen, og zombier som en trussel mens du deler ut. Så alle ville nok død uansett i et zombieutrbudd.
  • 0
Siterer quakecry:
Dy har nok rett .-.-.-.-.- Men tilslutt ville nok hele verdens gjenlevende befolkning dødd. Siden ingen overlever et zombieutbrudd lenge vil jeg tro. Er mange faktorer som blant annet spiller inn for at man skal overleve et utbrudd der 5.milliarder av verdens befolkning er blitt zombier f.eks

Tviler, det vil fortsatt være folk på øyer rundt om kring i tillegg hvis 6 milliarder av verdens befolkning har blitt til zombier, så betyr ikke det at 5 milliarder zombier vil komme til deg. Inget menneske har sterke nok instinkter til å finne et menneske på andre siden av jorden ved å gå, ei heller zombier.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Vaksiner ville iallefall blitt nærmest umulig og delt ut til alle ikke infiserte.

Og med maaaaange personer død, er det ingen til og lage vaksiner nesten.
  • 0
De største forskerne vil gjemme seg i store bygg elle bunkere som nærmest er frie for zombie-angrep. De vil inni der forske på zombiene til de finner en kur. Tho det kan ta veldig mange år, så vil de heller det enn å bombe istykker jorden.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ja, men hvem skulle dele dem ut uten og bli angripet av illsinte zombier?
  • 0
Siterer quakecry:
Ja, men hvem skulle dele dem ut uten og bli angripet av illsinte zombier?

De vil søke i helikoptre og fly. De vil sannsynligvis først og fremst prioritere urbefolkningen som er urørt av hendelsene. De vil sakte men sikkert søke etter overlevende og sette forskjellige soner i karantene.
Zombiene kommer sannsynlgivs aldri til å nå urbefolkningen og stammene, så mens det siviliserer seg vil millitære styrker prøve å utrydde så mye av zombiene som mulig og hente inn friske personer.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ville uansett vært et stort tap for verdenen. Når du tenker på alle skadene som er, alle som er døde, og hvor få det er igjen til og befrukte verden på nytt.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer quakecry:
Ville uansett vært et stort tap for verdenen. Når du tenker på alle skadene som er, alle som er døde, og hvor få det er igjen til og befrukte verden på nytt.


Tap for verdenen?

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAH
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Beklager min hånlige og kyniske kommentar...

Tvert imot, det ville vært sunt for jorda at vi menneskene bare forsvant.

Skulle dette dog skje vil jeg tippe at ca 500 000 ville overlevd. Folk som lever langt uti ødemarka, på øyer, på avsideliggenes fjellsider og land som har klart å holde infiseringen under kontroll. Mer enn nok til at menneskearten ville overlevd.

Får bare at håpe at vi er en av de 500 000...
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Siterer The Heretic:
Vi skal til Forus i Stavanger.



Åh? Er det større? Har bare vært der èn gang.

Står det noe i Survival Guide'n om zombier og vann?
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Siterer Tveiten:
Åh? Er det større? Har bare vært der èn gang.

Står det noe i Survival Guide'n om zombier og vann?

Forus ligger bedre tilgjengelig og ikke i et like tettbebygget strøk som Oslo. Det er også kortere vei fra Stavanger og opp i fjellene om vi må flykte.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Verden er fuckt i tilfelle et zombieangrep så det så.
  • 0
er dette diskusjon rundt et spill?
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Det er diskusjon rundt et eventuelt zombieangrep.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Det er diskusjon rundt et eventuelt zombieangrep.



serr...

...................*kremt*
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!