Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ten golden rules of online gaming


Er faktisk jævelig enig, særlig i 6'ern .
"Let's make cancer feel foolish!" Dr. Jan Itor- Scrubs
  • 0
Haha, eid
  • 0
Gay...
Be one with the lagg.
  • 0
Siterer borre:
Gay...


Ja, regel 7 er ganske gay
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Haha Sykt bra! likte denne:

Kill stealing is one of the most abhorrent and despicable crimes ever committed, and is even listed in some modern Bibles as the eighth deadly sin.
"Say one, more word, I double dare you (bring it on)" -Children of Bodom\m/
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
ok....... Kan ikke si jeg følger disse reglene med mindre jeg blir sinnsyk men hey, jeg bor jo i Trondheim. Alt kan hende etter en natt med Gears Of War eller Warcraft 3 the Frozen Throne
Tungur Knivur
  • 0
hehe
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Bra, og altfor sant.
"YOU STOLE MY KILL YOU MOTHERFU**ER!! "
  • 0
Stemmer jo egenlig at alle effektive våpen er noob. Chainsaw i Gears, Grenade attachment og martydom i COD4. Alle hater de,, nettopp fordi de er effektive
:temurof i rutangis
  • 0
Regel 7 var best!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
HAHaHA!

Disse reglene er virkelig fakta!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
GENIALT GENIALT GENIALT!!!


Jeg likte 4 da...Eller 6
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Haha, de er morsomme og sarkastiske
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!