Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Burnout Paradise ~ Offisiell tråd ~

Oki,takk
Haha,du har akurat brukt litt av din tid på og lese en meningsløs blå tekst!
  • 0
Nå er tropies versjonen ute også
Haha,du har akurat brukt litt av din tid på og lese en meningsløs blå tekst!
  • 0
Veit noen hvor jeg finner den trailern angående krasj også videre? Tror det var den første traileren som kom ut men finner den ikke. Demonstrer krasj, fysikken i spillet også videre.

skal ha meg dette, er en stor burnout fan
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Er det sant at sykkler er gratis nedlastning?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Yes. Samt Cogney update på ca. 200-300MB.
  • 0
Cogney updaten er den siste oppdatering med den back to future bilen liksom?
  • 0
Nei nei Den tror jeg ikke har kommet enda, men cogney er en update som fikser menyene og at du kan sjekke ut værforhold i "ekte" byer osv. Par nye biler er også inkludert der tror jeg + mange online challenge.
  • 0
Oki, takker for svar. Skal skaffe meg PS 3 etter jul OG da er dette et spill jeg SKAL ha! :p

Men kan du hjelpe meg med å finne den traileren
  • 0
tusen takk!
  • 0
Jeg lurte på hvilkt spill jeg skal kjøpe av burnout paradise eller race driver?
  • 0
Bunrout ! Er bare helt rått spill serie
  • 0
spillet er veldig bra og koster veldig lite nå 300 kr,- i nytt og 229 i brukt hos gamestop.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Jepp er deilig spill . Fikk spillet til jul og helt sykt hvordan det er

Det jeg lurer på hvor før jeg de ekstra pakkene? Bike pack også de to andre? Er det via update via spillet eller må jeg laste de ned ifra et sted? Takker for svar
  • 0
Kjøpte spillet i dag for 299. Skal installere og spille det nå.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer folder:
Jeg lurte på hvilkt spill jeg skal kjøpe av burnout paradise eller race driver?

Kanskje litt sent nå, men jeg ville helt klart gått for Race Driver Grid.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Alle de utvidelsene som har kommet til Burnout er gratise ikke sant?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Kronoz:
Alle de utvidelsene som har kommet til Burnout er gratise ikke sant?

ja
Hasta la-vista baby!
  • 0
Fant ut det. Men PS3'en min greier ikke å være pålogget på nettet mer en 10min sammenhengende. Utrolig irriterende.
  • 0
Når kommer den nye øya?
Just kill him with your awesome
  • 0
kommer til sommeren? Husker ikke helt, sjekk hjemme siden dems.

Uansett vis jeg tar online crash time også slår den, ser alle de andre den da eller er det bare meg?! - Svar fort
  • 0
Bike packen er update .. tror vel egentlig alt det du kan få gratis kommer via updates. Men når kommer det nye området a? Hørte noe om tidlig i 2009, men når er det ?
Type here.
  • 0
Tror alle andre kan se den også Andzel, hvis din score er best da

Har også hørt noe om tidlig 2009
Just kill him with your awesome
  • 0
Er det noen som har sjekket denne siden: http://criteriongames.com/index.php

Den er faktisk ganske bra når du ser litt nøyere på den
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Soraki:
Tror alle andre kan se den også Andzel, hvis din score er best da

Har også hørt noe om tidlig 2009

Takk, kan du sjekke om jeg har crash rekord på E.crawford DR veien om det står Andzel der ?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!