Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Burnout Paradise ~ Offisiell tråd ~

Har ikke deg på PSN tror jeg
Just kill him with your awesome
  • 0
Aha, derfor kan du ikke se min rekord?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Med mindre du er best i verden da
  • 0
Kan du sjekke vei 7th også ? Står at jeg har best online crash record ^^ Sjekk de gatene
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Irriterer meg over at de la inn nye trofeer i Burnout, det burde ikke være lov å legge inn så mange på 1 spill. Lånte det bare med en venn så får ikke tatt de nyeste
  • 0
hehe, det som irriterte meg mest var at jeg begynte å spille der etter lastet ned den pakken også måtte jeg starte helt på nnytt igjen
  • 0
Oh, yes. Jeg har spilt spillet rundt 150 timer, og kan anbefale spillet til alle som liker bilspill og har mye tid til overs
  • 0
Muahahaha. Jeg eier gater på motorsykkel
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
"litt" dumt at det ikke finns sjåfør i bilene, litt dumt å se en helt tom bil som kjører i 190 i et hopp
  • 0
Siterer Gravkorset:
"litt" dumt at det ikke finns sjåfør i bilene, litt dumt å se en helt tom bil som kjører i 190 i et hopp

Nei, ellers hadde det hatt 16+
  • 0
Spesielt med Motorsykkel ulykkene. De kunne ha vært meget brutale.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Derfor spawner du med engang eller ser du at motorsykkelen glir bortover.
  • 0
Siterer Andzel:
Citerer Gravkorset:
"litt" dumt at det ikke finns sjåfør i bilene, litt dumt å se en helt tom bil som kjører i 190 i et hopp Nei, ellers hadde det hatt 16+

men det hadde vært litt kult å se kjøreren fly ut av bilen og rett i en vegg SPLAT/knekk/AUUU!
  • 0
Hvis man er sadistisk så klart...
  • 0
No e party pack og legendary cars pack ute,ska skaffe meg de
Haha,du har akurat brukt litt av din tid på og lese en meningsløs blå tekst!
  • 0
Hei, jeg lurte på om det er verdt å kjøpe Burnout Paradise Ultimate Box til 350 kroner?
Sproing!
  • 0
Det er vert det. Du får med alle de nyeste oppdateringene og Party pack som gir deg mulighet til å spille flerspeller.
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Andzel:
Citerer Gravkorset:
"litt" dumt at det ikke finns sjåfør i bilene, litt dumt å se en helt tom bil som kjører i 190 i et hopp Nei, ellers hadde det hatt 16+

men det hadde vært litt kult å se kjøreren fly ut av bilen og rett i en vegg SPLAT/knekk/AUUU!

Spill GTA IV

Kjøpte Ultimate Box på PSN for 299,- her om dagen og koser meg stort! Brukte flere timer bare på å smashe porter og finne hopp uten å kjøre ett eneste løp. Har litt trøbbel med online-biten da Kobler seg fra hele tia

Ellers er jeg storfornøyd! Har ca. 30% og 17 biler nå. Vurderer å laste ned resten av bilene og Noen som har prøvd Toy-bilene? hvordan er de å kjøre?

Om det er noen som vil spille online, heter jeg thevik88 på PSN
Ikke se!
  • 0
Platinum trophy, alle billboards, alle smashes, alle superjumps, ca. 80% complete mangler en del burning routes, og to biler for å gjøre race road rage etc.
+ masse mer jeg ikke kommer på
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Noen som har dette spillet, er det bra? Jeg likte demoen, men jeg liker ikke at man må kjøre helt tilbake til målstreken.

Men uansett, er spillet bra?

Under et løp kan du åpne Easy Drive-menyen(høyre pilknapp) og trykk på "restart current event", og under freeride trykker du på "restart last event"

Men hva er egentlig "road rule showdown"?
Og når jeg ser på driver details står det "roads ruled: 0/64", mens på "road rule times" elns. står det 17/64. Hva vil det si?
Ikke se!
  • 0
Tror det står roads ruled showtime..
Uansett, det er hvor mange veier du "eier" ved å gjøre showtime... Virker som du ikke helt får til showtime isåfall.......
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Har ikke engang funnet ut hva showtime er for noe

Noen som vil legge meg til på PSN?
Ikke se!
  • 0
vil noen spille online på Burnout paradise? Race? player match.
$$The Brave Xbox'Ers$$
  • 0
Noen som har fått Trophyet der du skal kjøre en full 24-timers-syklus med motorsykkel? Lurer på om du må kjøre konstant med sykkel eller om du kan bytte til bil innimellom? Sykt kjedelig å kjøre sykkel i 23 timer
Ikke se!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Det er bare 24 på selve spillet, ikke 24 "ekte" timer. Finnes nok en eller annen setting der du kan velge hvor lenge 24 timer skal vare i ekte tid.
You're sleeping over, right?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!