Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Burnout Paradise ~ Offisiell tråd ~


Har nå 99,66% ferdiggjort spillet, men vet ikke hva det siste er. Har vunnet alle løp og biler, og funnet alle discoveries, og alle road rules. noen som vet hva det siste er?
Ikke se!
  • 0
Jeg har spillet men jeg vet ikke hvorfor jeg ikke er så glad i bilspill
Skate fast, wreck shit
  • 0
Noen som vet hvorfor radiostemmen er blitt borte, jeg kan bare høre på musikk!
I was frozen, today!
  • 0
Han tror jeg snakker bare i begynnelsen av spillet. Er den borte når du vinner ny bil elns. også?
Ikke se!
  • 0
Nei, det er bare radioen som ikke er der.
I was frozen, today!
  • 0
Hm... vet ikke

Greit om jeg legger deg til som venn på PSN, K_R_I_S? Vil gjerne ha noen fler å spille online med
Ikke se!
  • 0
Ok.
I was frozen, today!
  • 0
Forespørsel sendt
Ikke se!
  • 0
Spiller mest online, jeg. Føler at offline spilling blir litt ensformig. Hadde aldri trodd at dette spillet skulle bli ensformig selv om det er mye å gjøre. Eventsene er uvarierte. Savner crash-mode. Istedenfor har de lagt inn showtime, som er en grei modus, men som ikke er en event.

Jeg har i tillegg til Burnout Paradise, Burnout 3: Takedown. Vil ikke si at 3'ern er bedre, men når det gjelder events, så er den en klar vinner. På internett i Burnout Paradise er det egentlig mye å gjøre. Challenges, forskjellige freeburn-games, og unranked eller ranked races. Dessuten kan du kjøre rundt i byen med andre og ta takedown på hverandre, eller å prøve å slå rekordene på Today's Best.
  • 0
Reignite tråd!......?

Noen som egentlig spiller dette her fortsatt? Blir med på online hva-som-heltst fordi jeg har fått dilla på spillet igjen!!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Siterer JoEy_Odd:
Reignite tråd!......?

Noen som egentlig spiller dette her fortsatt? Blir med på online hva-som-heltst fordi jeg har fått dilla på spillet igjen!!


Nææh... Broren min har lånt det bort.
Hadde ikke han gjort det, kunne jeg blitt med...
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Kunne ha blitt med... Hadde det ikke vært for at jeg solgte det for rundt 2 år siden x)
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Fikk spillet gratis fra den tyske EA Store fordi de har skrevet at spillet kostet 0 kr. .P
  • 0
Veldig bra spill husker jeg. En stillig funksjon i spillet husker jeg var å prøve å slå tidene på gatene. I begynnelsen forstod jeg det ikke. "Hvorfor kommer det et sånt tidsur noen ganger" lurte jeg av og til på.

JoEy_Odd@

Du kan legge til meg som venn og se om du kan slå tidene mine, og kanskje jeg starter opp spillet om ikke så altfor lenge
Naughty dog
  • 0
Siterer yong boy:
JoEy_Odd@

Du kan legge til meg som venn og se om du kan slå tidene mine, og kanskje jeg starter opp spillet om ikke så altfor lenge


Fett, gjør det senere idag!
Siterer AcH Clawed:
Kunne ha blitt med... Hadde det ikke vært for at jeg solgte det for rundt 2 år siden x)


Du er litt av tulling som solgte det! DLC pakkene har vært kule!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
CALLING EVERYONE!!

Epic Burnout Paradise session imorgen på PS3 fra klokken 11 om morgenen og utover dagen. Join IRC chatten til GR hvis dere blir med!
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Hehe... jeg kjøpte spillet på nytt igjen for ikke så lenge siden, men det er på Xbox 360
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Har ikke spilt så mye. Men er glad for at PS+ medlememr fikk Burnout gratis.
  • 0
Siterer fantomena:
Har ikke spilt så mye. Men er glad for at PS+ medlememr fikk Burnout gratis.


Ja. Det er gøy
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Digger hoppene.
  • 0
Siterer fantomena:
Digger hoppene.


Byen i Burnout Paradise er jo perfekt til galskap og hopping!
Jeg digger det spillet her!
Tror jeg skal ta meg tid til å anmelde det om ikke så alt for lenge
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Mitt er ødelagt ffffuuuuu
Per aspera ad astra
  • 0
Har spilt litt i det siste.. prøver å samle noen folk i den baseballbanen, men det er jo enklere sagt en gjort..
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Vurderer å kjøpe dette. Virker veldig gøy.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Vurderer å kjøpe dette. Virker veldig gøy.


Du MÅ kjøpe det! Det er utrolig morsomt!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!