Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Burnout Paradise ~ Offisiell tråd ~

Siterer The Cookiemonster:
Citerer albaga:
Vurderer å kjøpe dette. Virker veldig gøy.

Du MÅ kjøpe det! Det er utrolig morsomt!

Skal det. En kompis selger The Ultimate Box for 50 Kr, helt by. Han spiller det aldri så jeg kjøper det av han. Har du det?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Såklart har jeg det. Kjøp det nå!
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Såklart har jeg det. Kjøp det nå!

Hehehe, skal det.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Er det noen som fortsatt spiller dette? Jeg sjekket onlinen nylig, og det virker som er liv der enda. Jeg slett ikke med å finne servere, til tross for alle disse årene. Og jaggu fikk jeg noen trophies i samme slengen. Synd jeg ikke har fått plattet det enda, jeg mangler i realiteten ganske få trophies i det.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Vurderer sterkt å skaffe meg dette spillet. Jeg elsker både Revenge og Burnout 3. Vil se hvordan serien har utviklet seg fra PS2 til PS3. Tror nok jeg skaffer meg det ganske snart. Har også hørt at platinumet er ganske lett.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Vurderer sterkt å skaffe meg dette spillet.

Litt sent ute vel. Kult spill da.

Siterer SirGalahad:
Har også hørt at platinumet er ganske lett.

Er noen online-trophies i det. Usikker på om onlinen lever enda.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Litt sent ute vel. Kult spill da.

Haha. Jeg vet, men bilspill er som oftest tidløse. Grafikken spiller ikke så stor rolle for meg egentlig. Bare spillet er meg gøy.

Er noen online-trophies i det. Usikker på om onlinen lever enda.

Huff da. Jaja. Bare spillet er gøy så driter jeg i platinumet.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Haha. Jeg vet, men bilspill er som oftest tidløse. Grafikken spiller ikke så stor rolle for meg egentlig. Bare spillet er meg gøy.

Burnout Paradise går under den kategorien, så det går greit. Fortsatt et morsomt spill. Faktisk ganske utfordrende til tider.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Burnout Paradise går under den kategorien, så det går greit. Fortsatt et morsomt spill. Faktisk ganske utfordrende til tider.

Herlig. Da ser jeg frem til en god opplevelse Har hørt at det er obligatorisk å spille Paradise om man liker de andre i serien.
  • 0
Siterer SirGalahad:
Har hørt at det er obligatorisk å spille Paradise om man liker de andre i serien.

Er ikke spesielt likt de andre i serien, men det er nå så. Mye morsommere spill, for å være ærlig.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Er ikke spesielt likt de andre i serien, men det er nå så. Mye morsommere spill, for å være ærlig.

Ja, har hørt at det er det spillet i serien som gjør mest nye ting. Tror nok man får mer Burnout feel av det enn nfs anyways, og det er jo det jeg er på jakt etter. Noe som ikke er så seriøst.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!