Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

SPOILER Assassin's Creed. Hva skjer?


Her skal vi diskutere hva vi tror kommer til å skje videre i Assassin's Creed.
Kommer Desmond til å bli reddet fra Abstergo. Hva var det dere Peace of Eden?
Hva var alle de tegnene på gulvet?

Personlig tror jeg at vi kommer til å bli befrid i begynnelsen av to'ern. Men de trenger esmond til å finne den Hellige Gral. Derfor blir han puttet i en ny Animus..
Dette baserer jeg på disse opplysningene:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=175552
(denne linken ble postet av Bernhard007 på den andre tråden)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg aner ikke hvor Toern vil utspille seg. Alt jeg vet er at jeg gleder meg noe sinnsykt.
  • 0
Så bra at du lagde en tråd om dette Jeg vurderte det selv, men jeg hadde ikke peiling hva tråden skulle hete
Jeg tror at 3'en iallefall kommer i år 2012 bare for å lage det synkront med det mayanske synet på dommedag, og dette er vel i desember eller oktober det skjer, uansett så er det 2måneder fra der eneren sluttet.

I toeren tror jeg at de reiser til japan eller kina for å tyde tekstene, symbolene og prøver å finne ut mer om Yuna Guni som er en annen type atlantis, jeg håper også at de lærer seg noen Assassin kunster, der for det var faktisk der Assassinene lærte å bli Assassiner, jeg har iallefall hørt dette og selvfølgelig skal de prøve å finne den hellige gral, men det tror jeg først at de klarer å finne i 3'en der de også prøver å unngå å la tempelridderne skyte opp den greien deres
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Jepp. Noe sånt.
Jeg tror at i 3'ern så spiller vi for det meste som Desmond..
Kanskje det blir støre betydning i 2'ern å.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Kansje treern blir litt FPS aktig? Desmond i nåtid eller en ikke så veldig fjern framtid. Det var uansett ikke den helllige gral de var ute etter da Det var bare den derre Eden dingsen. Det stod i en av mailene at de hadde gitt opp jakten på gralen.
Blå...
  • 0
De ja.. Men ikke de andre folka..
Jeg tror at Tempelridderne har undervurdert gralen. Assassins vet mer om den, og vet at den kan bekjempe the peace of eden...
Ellers så kan det jo hende at de leter etter en annen peace of eden. Det fantes jo flere..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er fullt mulig. Gleder meg sykt til toeren. Håper de har forbedret ting. Jeg vil ha Hitman i midtøsten!
Blå...
  • 0
Har dere sett "The bourne ultimatum"? Sånn assassins creed stil vil jeg ha! (dere som har sett filmen skjønner meg sikkert...)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Har dere sett "The bourne ultimatum"? Sånn assassins creed stil vil jeg ha! (dere som har sett filmen skjønner meg sikkert...)
Masse parkour, skyting og forgotten memories?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!