Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Gears of War 2 tråden


  • JOOP
  • JOOP
Det er ikke annonsert til pc da(selv om det sikkert kommer). Håper de drar så mye kraft ut av 360n som mulig
Chillbill
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Hakadalmann:
...Nei

Må si at Uncharted og Gears stiller rimelig likt grafisk, mens Assassin's Creed ligger etter, med kjedelige detaljer og texturer. Forsåvidt er det subjektivt hva man liker av Gears og Uncharted grafisk. Begge har jo vidt forskjellige grafikktyper. Men om man går inn på detaljer er Gears of War bedre, ettersom det har flere imponerende grafiske detaljer.

Har BTW spillt alle spillene.


men når man tenker på hvor stort assassins creed er i forhold til de to andre spillene så har det en ganske imponerende grafikk det også.

btw. hva mener du med kjedelige detaljer og teksturer?
  • 0
Siterer JOOP:
Håper de drar så mye kraft ut av 360n som mulig


Det ser sånn ut, ihvertfall! Lurer bare på om 360'n min kommer til å vekke hele nabolaget, her Da jeg spilte Mass Effect på den hørtes den ut som en jævla flymotor
  • 0
Siterer Hl2 fan:
Citerer The Heretic:
btw. hva mener du med kjedelige detaljer og teksturer?


Grått og trist... Det er det han mener.

Lagt til 2008-03-27 10:18:
Siterer Maggot:
Citerer JOOP:

Da jeg spilte Mass Effect på den hørtes den ut som en jævla flymotor



Det er nok helt normalt. Det er sånn den skal høres ut
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Citerer Hl2 fan:
Citerer The Heretic:
btw. hva mener du med kjedelige detaljer og teksturer?


Grått og trist... Det er det han mener.


det var vel sånn det var på den tiden da. så det er en bra detalj.
  • 0
Hjelper ikke det. Fortsatt grått og trist.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Hjelper ikke det. Fortsatt grått og trist.


Grått og trist har jo ingen ting med grafikk og teksturer å gjøre! Grafikken er fremdeles god, da er det bare du som ikke liker den grafiske "stilen" til GeoW. Grafikken er fremdeles god, det kan ingen si noe på.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer Hakadalmann:
Hjelper ikke det. Fortsatt grått og trist.


Grått og trist har jo ingen ting med grafikk og teksturer å gjøre! Grafikken er fremdeles god, da er det bare du som ikke liker den grafiske "stilen" til GeoW. Grafikken er fremdeles god, det kan ingen si noe på.


Jeg tror de snakker om Assassin's Creed, akkurat nå. Er forresten litt enig med Hakadalmann, grafikken på Assassin's Creed er grå og trist. Kanskje gode detaljer o.l. iforhold til størrelsen, men er det grått og trist, så er det kjipt å se på. AC er forresten et av verdens største "offer for hypen"-spill. SKUFFENDE.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Hjelper ikke det. Fortsatt grått og trist.


heller grått og trist ( som det sikkert var på den tiden ) enn farger som f.eks på uncharted. det hadde ikke passet inn. da hadde det sett ut som en tegnefilm.
  • 0
Siterer Hl2 fan:
Citerer Hakadalmann:
Hjelper ikke det. Fortsatt grått og trist.


heller grått og trist ( som det sikkert var på den tiden ) enn farger som f.eks på uncharted. det hadde ikke passet inn. da hadde det sett ut som en tegnefilm.


Skjønner ikke hva du mener. Uncharted har noe av den beste grafiske stilen jeg har sett i et spill. Men AC skulle vel være grått og trist, siden det skal se ut som det virkelig gjør. Uncharted er på farge-overdose.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Jeg skjønner ikke hva du mener... Grått å trist? Både Assassins creed og Gears of war har utrolig kule stiler. AC har en ganske realistisk middelalderstil og i middelalderen var det meste laget av stein, og hvilken farge har stein? Nettopp! Jeg syns stilen var kjempegod.

Gears of war Har sin egen stil, ting glinser litt mye og det er noe spesielt med lyssettingen som gjør at spillet får en unik stemning. Ikke klag så fælt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg skjønner ikke hva du mener... Grått å trist? Både Assassins creed og Gears of war har utrolig kule stiler. AC har en ganske realistisk middelalderstil og i middelalderen var det meste laget av stein, og hvilken farge har stein? Nettopp! Jeg syns stilen var kjempegod.

Gears of war Har sin egen stil, ting glinser litt mye og det er noe spesielt med lyssettingen som gjør at spillet får en unik stemning. Ikke klag så fælt.


Har jeg sagt noe negativt om GeoW's grafikkstil? Syns den er bra jeg, men jeg liker Uncherted's bedre.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Citerer Crazy Kraken:
Jeg skjønner ikke hva du mener... Grått å trist? Både Assassins creed og Gears of war har utrolig kule stiler. AC har en ganske realistisk middelalderstil og i middelalderen var det meste laget av stein, og hvilken farge har stein? Nettopp! Jeg syns stilen var kjempegod.

Gears of war Har sin egen stil, ting glinser litt mye og det er noe spesielt med lyssettingen som gjør at spillet får en unik stemning. Ikke klag så fælt.


Har jeg sagt noe negativt om GeoW's grafikkstil? Syns den er bra jeg, men jeg liker Uncherted's bedre.


Uncharted har en god grafikkstil og jeg liker vanngrafikken veldig godt. Men den ligger litt under Epic's nye engine
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Hl2 fan:
det var vel sånn det var på den tiden da. så det er en bra detalj.

Tenker mer på at texturene ser blurry, nesten litt utvaska ut. Noe det ikke ser ut på GeoW
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg elsker Gears Of War enda, banebrytende grafikk og gamepla
Jeg kommer nok til å fullføre Gears Of War 2 ganger til og har allerede fullført det 3 ganger

Den dagen jeg fikk vite att Gears 2 kommer så skreik jeg som bare faen
Boom! Rebel! Yell!
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg skjønner ikke hva du mener... Grått å trist? Både Assassins creed og Gears of war har utrolig kule stiler. AC har en ganske realistisk middelalderstil og i middelalderen var det meste laget av stein, og hvilken farge har stein? Nettopp! Jeg syns stilen var kjempegod.


akkurat det jeg mener
  • 0
Håper at AC2 tar plass et annet sted.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Håper virkelig ikke det blir AC2 også.... Legger egentlig historien opp til en oppfølger?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Håper virkelig ikke det blir AC2 også.... Legger egentlig historien opp til en oppfølger?


ja. det synes jeg. slutten på eneren var jævlig forvirrende så håper det kommer en toer som forteller litt mer.
  • 0
Trodde Assasin's creed var en bekreftet trilogi jeg... Kan være jeg forveksler litt men...
Bla bla bla...
  • 0
Siterer Icecold:
Trodde Assasin's creed var en bekreftet trilogi jeg... Kan være jeg forveksler litt men...


Det har vært masse rykter om det ja, det kommer hvertfall en toer.
hvis ikke, så hadde det vært en like grov feil som å la Halo 2 være det siste spillet i serien.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Det blir kult med nye folk i gears of war 2 da.

Man møter ikke cole og baird før senere i spillet.
  • 0
Hadde vært jævli bra om du kunne forandre på rustningen, oppgradere våpen og slikt. Så har de vist at du kan ødelegge miljøet, og da hadde det vært kult om du kunne sage f.eks en søyle som da detter ned på locuster og da dreper dem. Det jeg mener er at det hadde vært rått om du kunne bruke miljøet som våpen. Et annet eks. er at skyter med den der armbrøsten i taket over mange locuster, så de får taket i hodet.


En ting til, er at det var litt Dead Rising-stil, så du kunne bære ting, f.eks biter fra ting du har ødelagt, så kaste dem/stikke dem oppi magen på locuster! Det hadde vært skikkelig bra!

Skal ha Gears of War uansett, selv om det hadde fått karakter 1/10.
  • 0
Jeg liker grafikken på Gears of War 2. Den er jævlig bra!
Lekre detaljer og effekter, spesielt på monstrene(!)
Synes også den nye granaten, burst pistolen og burst hammer våpenene ser fete ut.

Lagt til 2008-04-09 16:19:
Har sett sammenligning av Gridlock til GeoW og GeoW 2, og jeg kan definitivt si at grafikken er KRAFTIG forbedret!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
The Heretic:

Hvor har du sett sammenligningen?
Snart Call of Duty: Modern Warfare
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!