Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Navnet På Ukjent RPG spill,Hjelp Meg?


Håper det er noen RPG fans her som kan hjelpe meg finne navnet på ett spill,jeg så gameplay av det på Youtube men finner det ikke igjen. Vet ikke om spillet kom ut i år men er ganske nytt,det er ett RPG spill som Pillars Of Eternity og Divinity: Original Sin tror jeg? Du ser figurene ovenfra med tekst dialog og iconer av figurene,om ikke jeg husker feil. Jeg så gameplay video for ca 1-3 måneder siden om ikke jeg husker feil.

Det jeg husker er fra åpningen av spillet, figuren din er påvirket av en slags curse/udød/forvandlet til ett monster eller lignendes. Du blir ett menneske igjen etter at en priest/knight(?) og gruppen hans(?) enten klarer og fikse deg eller så finner de deg etterpå. Det er ihvertfall 1 person i gruppen som vil at du skal dø,selv om du er blitt menneske igjen og mener at du fremdeles er farlig. Figuren din husker ingenting fra før du ble menneske/gjenopplivet igjen. Denne scenen er utendørs,enten på en kirkegård eller med ett mørkt tre/trær i bakgrunnen. Lurer også på om det var ett stort mørkt tre med flere galger eller renneløkker hengendes fra det?

"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0

Godt spørsmål. Jeg skal prøve å tenke litt. Hittil har jeg bare kommet på Solasta eller King arthur a knights tale, men det er neppe en av de to. 

Prøv r/tipofmyjoystick på reddit hvis du fortsatt lurer. Hender seg man får svar der🙂

In reply to: @Xtord

Godt spørsmål. Jeg skal prøve å tenke litt. Hittil har jeg bare kommet på Solasta eller King arthur a knights tale, men det er neppe en av de to.
Har krysset de av listen ja,kikket på introen til de men var dessverre ikke noen av de.
Lagt til 2022-11-02 01:55:

In reply to: @Daniel91

Prøv r/tipofmyjoystick på reddit hvis du fortsatt lurer. Hender seg man får svar der🙂
Skal sjekke det ut,takker for tipset!
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!