Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Beste historie i 2008


gears of war 2 og lost odyssey har jeg stor tro på. half life 2 episode three også men det kommer vel ikke i 2008.
  • 0
Siterer Hl2 fan:
Metal Gear Solid 4 har jeg stor tro på. half life 2 episode three også men det kommer vel ikke i 2015 engang.


Enig.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
FUCK YOU!!!!

jeg nevnte ikke mgs 4
  • 0
Genialt

Noen flere som har lst til å nevne mgs 4?
WAR is coming
  • 0
jeg nevner det for andre gang
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
jeg nevner det for andre gang


Det gjor du vel ikke, ikke noe mgs 4 i denne teksten her nei
WAR is coming
  • 0
Siterer N3ron:
Citerer Lightbringer:Citerer Crazy Kraken:Jeg har stor tro på Fable 2!



Jeg hadde stor tro på Fable 1, absolutt alle forhåpningene mine ble totalt knust. Fable 2 kan ikke bli mer enn middelmådig...



Og synes dere virkelig at Fable 1 hadde god story?

Om du tror virkelig at Fable 1 sin story var det som gjorde spillet bra!?

Det var jo alt et du kunne gjøre som var så bra

Dessuten så er det jo ett gammelt spill, det nye Fable kommer til å gi deg mer frihet


Seriøst


Men denne tråden her handler jo nettopp om hvilket spill som kommer til å få best historie...
  • 0
Men denne tråden her handler jo nettopp om hvilket spill som kommer til å få best historie...

Ja og i Fable lager du selv mye av historien. Questene har i tillegg grei historie, det er alt for mange spill hvor vert enkelt quest ikke har noe med historien eller egen historie.
WAR is coming
  • 0
Tipper GTA 4 eller Alan Wake
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
hehe, selv om fable 1 ikke hadde en ekstremt god historie så kan vel 2ern få en? Jeg håper og tror det.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
enig med deg Crazy Karken
WAR is coming
  • 0
Må si Alan Wake ser utrolig bra ut..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!