Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Motorstorm 2


Spillet fikk 8.3/10 hos IGN.com Er ikke sikker på om jeg skal kjøpe det eller ønske meg det til jul. Men uansett så kommer det i spillhyllen min på en eller annen måte

Link: http://ps3.ign.com/articles/921/921369p1.html

Også fikk det 8.8/10 på UK versjonen

Link: http://ps3.ign.com/articles/921/921015p1.html
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Prøvde demoen, det var ganske kult. Flott grafikk og kult at det kommer sånn "pipelyd" når man lander hardt. Tror ikke jeg skal kjøpe det riktig ennå, da.
You're sleeping over, right?
  • 0
Demoen var ganske kul. Elsker den "Overload" greia, elns. Og for en gangs skyld er det morsomt å krasje i ett bil spill. Tror jeg skal kjøpe dette, men det er mange spill jeg skal ha før dette.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Noen andre enn meg som har klart å tatt en 360 med motorsykkel i demoen? Da mener jeg ikke en 360 rett fram eller rett bak, for det går ikke. Men å svinge helt rundt til venstre eller til høyre i luften
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
hello jeg er glad i call of duty
  • 0
Siterer Kjeller 2008:
hello jeg er glad i call of duty


Hold kjeft.

Uansett, jeg har lyst på spillet, skal nok kjøpe det en eller annen gang i fremtiden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Skal forhåndsbestille det på Gamestop om Mandag. Bytter inn Harry Potter og Skate så får jeg det for 9kr
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er det noen her som har Motorstorm 2? Er det å anbefale, eller er det trygt å stå over?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Jonas A D:
Er det noen her som har Motorstorm 2? Er det å anbefale, eller er det trygt å stå over?


Like i said. Hopp over det, skuffende spill!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer Jonas A D:Er det noen her som har Motorstorm 2? Er det å anbefale, eller er det trygt å stå over?

Like i said. Hopp over det, skuffende spill!


Prøv det før du avgjør noe. Å gå glipp av et godt spill fordi én person ikke likte det er jo kanskje litt dumt.. Jeg liker det, spiller det ofte, og kan trygt anbefale det!
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer DarthGodo:
Prøv det før du avgjør noe. Å gå glipp av et godt spill fordi én person ikke likte det er jo kanskje litt dumt.. Jeg liker det, spiller det ofte, og kan trygt anbefale det!


Du er jo overalt! Han spurte om det er bra, jeg sa min mening
Hasta la-vista baby!
  • 0
Spillet ligger ganske bra på Gamerankings, synes GR har gitt spillet for dårlig karakter egentelig. Skal sikkert skaffe det i desember-januar.
  • 0
Siterer oski:
Citerer Jonas A D:
Er det noen her som har Motorstorm 2? Er det å anbefale, eller er det trygt å stå over?


Like i said. Hopp over det, skuffende spill!
Siterer DarthGodo:
Citerer oski:
Citerer Jonas A D:Er det noen her som har Motorstorm 2? Er det å anbefale, eller er det trygt å stå over?

Like i said. Hopp over det, skuffende spill!


Prøv det før du avgjør noe. Å gå glipp av et godt spill fordi én person ikke likte det er jo kanskje litt dumt.. Jeg liker det, spiller det ofte, og kan trygt anbefale det!
Tusen takk begge to! Prøver demoen litt nøyere og avgjør det da
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer oski:
Citerer DarthGodo røv det før du avgjør noe. Å gå glipp av et godt spill fordi én person ikke likte det er jo kanskje litt dumt.. Jeg liker det, spiller det ofte, og kan trygt anbefale det!

Du er jo overalt! Han spurte om det er bra, jeg sa min mening


Hehe, ligeså! Det samme gjorde jeg..
  • 0
Siterer Kjeller 2008:
hello jeg er glad i call of duty




Kommer Motorstorm 2 til PC? Eller er det eksklusivt til ps3?
  • 0
Siterer DoGRoG:
Kommer Motorstorm 2 til PC? Eller er det eksklusivt til ps3?


Eksklusivt
  • 0
Prøvde demoen for det kommende Apocalypse her om dagen. Må si jeg liker dårlig vendingen hele spillserien tar. "The first game was better". Hipster 101, men er absolutt tilfelle med denne serien for min del. Får faktisk assosiasjoner med SKATE-serien, når jeg tenker meg om. Hvor det første spillet i serien liksom var mest revolusjonerende og unikt, mens de andre bare er finjusteringer på grafikk og ett par-tre andre småting. Ang. grafikken synes jeg at den faktisk har stagnert i denne serien, to be honest. Likte vel bedre konseptet med off-road racing og mer autentiske og "skitne" baner, enn hva vi ser i kommende Apocalypse.

Okay. Inntrykket av Apocalypse er bare basert på demoen og ett par andre videoklipp/reportasjer, men det bør gi et noenlunde okay inntrykk av hvordan spillet i sin helhet blir. Uansett, blir kult å følge med å se det endelige resultatet, selv om jeg neppe går til inkjøp av Apocalypse med det første.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!