Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden


Uncharted var det eneste spillet som eg spillte ferdig på ps3.
På grunn av den fæle ps3 kontrollen, elers var det et kongespill.
Spillt 3 timer av Uncharted2 i kveld, å må si det, Naughty Dog har gjort det igjen.
Fantastisk spill, voiceactingen er suveren på disse 2 titlene, som å se en god film!
Gleder meg til å spille litt mer før jobb i morgen.
[email protected] Geil evo 8gb ram, HD4870x2
  • 0
Til noen som har runnet Drake's Fortune på crushing:
Er det sykt vanskelig i forhold til normal?

Tror jeg går for platinum på Among Thieves, men jeg lurer på om det er mulig å gjøre for en som ikke har så stor erfaring med Uncharted...
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Fikk mail igår, 12. Oktober, av Gamezone med en bekreftelse på at de hadde sendt mitt eksemplar av Uncharted 2: Among Thieves Collector's Edition. SÅ da er det bare å håpee at jeg allerede får spillet senere idag, siden den som regel har hatt seg slik at jeg alltid har motatt spill fra de dagen etter de har sendt det i posten
  • 0
Siterer Kolbukake:
Tror jeg går for platinum på Among Thieves, men jeg lurer på om det er mulig å gjøre for en som ikke har så stor erfaring med Uncharted...



sit the fuck down and shut the fuck up...

*kremt*

hør på meg nå, først runder du uncharted 2, også etterpå spiller du på crushing. .. fortsett til du har klart det eller ikke gidder mer..

only way to do it.

now go out there and be somebody..



Lagt til 2009-10-13 01:21:
oh, btw. folk må slutte og late som om dette er det beste spillet ever made.
dette begynner og overgå Halo hypen... you are all killing the uncharted series!
  • 0
Siterer Aiden:
Fikk mail igår, 12. Oktober, av Gamezone med en bekreftelse på at de hadde sendt mitt eksemplar av Uncharted 2: Among Thieves Collector's Edition. SÅ da er det bare å håpee at jeg allerede får spillet senere idag, siden den som regel har hatt seg slik at jeg alltid har motatt spill fra de dagen etter de har sendt det i posten


Ditto!
Just kill him with your awesome
  • 0
Blei jævlig glad når jeg så at Uncharted 2: Among Thieves Collector's Edition lå i postkassa Ett av de spillene jeg har gledet meg aller mest til, noensinne! Men jeg lurer på hva jeg skal finne på ikveld
  • 0
Faen i helvettes Gamestop, visste det ville bli noen som fikk det i dag. Gikk opp å spurte om de hadde det og de sa ja, men de kan ikke selge det før i morgen. Selv om man har forhåndsbestilt det Hva er forskjellen om vi får det i dag eller i morgen!
  • 0
Siterer Zyrocz:
En spyspiss er jo egentlig en kniv festet på et spyd/stav, så det blir feil å si at det ligner på en spydspiss.


Dagger blir nok dolk vil jeg tro.
Ikke sikker, oversetter halvparten av det jeg sier fra engelsk til norsk i hodet, så det blir litt kluss.

Lagt til 2009-10-13 16:23:
Henter spillet på Gamestop imorgen når de åpner. Blir herlig. Slutter 13.25, så er det rett hjem!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Hahahahaha! Gjett hjvem som sitter og spiller Uncharted 2!

Ja, det er meg
Just kill him with your awesome
  • 0
De har spillet mitt inne, men ga meg det ikke

Så forresten en morsom detalje, Gamestop sitt tilbud sier bare at ekstramaterielet gjelder så lenge det rekker, betyr ikke det at siden jeg har forhåndsbestilt Uncharted 2 MÅ/har krav på å få CE om de er tomme på lage?
De opplyser liksom ikke om at de kan gå tomme for CE ved å si "Gjelder så lenge lageret rekker" eller "Bergenset antall" osv. (Som sagt de nevnte bare så lenge lageret rekke på Ekstramaterielle)
  • 0
Må jo kjøpe meg et nytt spill bare 5 dager etter det forrige! Begge på release! Ny rekord det...
Decyfered!
  • 0
Må vente til imorgen...
  • 0
onsdag onsdag onsdag ooooooonsdaaaag!!!!
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Gratulerer til dere som har fått Uncharted 2 allerede . Dere er sørenmeg heldige... Må vente til i morgen, og jeg holder på å krepere. Gleder meg så inni hampen mye

Til dere som har det: Svarer det til forventningene?
Ære være Naughty Dog!
  • 0
YAHOOO(Google er best)! Nå har jeg fått Uncharted 2: Collectors Edition! En dag før!
Det beste er at jeg har en stor matteprøve imorgen så jeg får ikke spilt idag.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Jonas A D:
Gratulerer til dere som har fått Uncharted 2 allerede . Dere er sørenmeg heldige... Må vente til i morgen, og jeg holder på å krepere. Gleder meg så inni hampen mye

Til dere som har det: Svarer det til forventningene?


Jeg har kun spilt i nesten 2 timer og jeg kan si at Uncharted 2: Among Thieves leverer varene til gangs og enda litt til. Jeg er ekstremt glad for at Naughty Dog har holdt på sjarmen og humoren i oppfølgeren. Dialogene og stemmeskuespillet er intet mindre enn fantastisk og noe av det absolutt beste jeg har hørt i et spill noensinne. Det gjør at man føler med karakterene og bryr seg om deres skjebne, og det er det ikke mange spill som har maktet å gjøre for meg ennå. Grafikken er ut av en annen verden, maken til detaljer & design skal du se lenge etter, både når det gjelder karaktermodeller, omgivelser og effekter. Spillet tok rett og slett pusten ut av meg og er uten tvil, det lekreste konsollspillet noensinne! Historien er imponerende, den har ett utrolig godt driv og den herlige diaolgen driver historien frem på en utmerket måte sammen med fabelaktige mellomsekvenser. Flyten og prestasjonen er formidabel. Kontrollen er tilnærmet perfekt, responsiv otg den sitter som ett skudd. Jeg blir servert den ene heidundrede actionscenen etter den andre og mellomsekvensene er utrolig gjennomførte og en sann fryd å se på. Gameplayet er mye av det samme (og det er langt ifra negativt) men snikedelen er en hyggelig tilføring som gjør at spilleren selv kan velge litt om hvordan man vil håndtere enhver situasjon. Det har ett perfekt tempo og man føler aldri at utviklerne haler ut tiden med dødtid.

Uncharted 2: Among Thieves kommer nok med all trolighet til å seile opp som min storfavoritt i år, men jeg har fortsatt ett godt sykke igjen av spillet, men det Naughty Dog har servert så langt er jeg mektig, mektig imponert over. Gled dere, alle Playstation 3 eiere
  • 0
Det er godt vi er enige, Aiden
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Føler nå mere spent til UC2 til imorgen.
  • 0
Siterer Aiden:
Jeg har kun spilt i nesten 2 timer og jeg kan si at Uncharted 2: Among Thieves leverer varene til gangs og enda litt til. Jeg er ekstremt glad for at Naughty Dog har holdt på sjarmen og humoren i oppfølgeren. Dialogene og stemmeskuespillet er intet mindre enn fantastisk og noe av det absolutt beste jeg har hørt i et spill noensinne. Det gjør at man føler med karakterene og bryr seg om deres skjebne, og det er det ikke mange spill som har maktet å gjøre for meg ennå. Grafikken er ut av en annen verden, maken til detaljer & design skal du se lenge etter, både når det gjelder karaktermodeller, omgivelser og effekter. Spillet tok rett og slett pusten ut av meg og er uten tvil, det lekreste konsollspillet noensinne! Historien er imponerende, den har ett utrolig godt driv og den herlige diaolgen driver historien frem på en utmerket måte sammen med fabelaktige mellomsekvenser. Flyten og prestasjonen er formidabel. Kontrollen er tilnærmet perfekt, responsiv otg den sitter som ett skudd. Jeg blir servert den ene heidundrede actionscenen etter den andre og mellomsekvensene er utrolig gjennomførte og en sann fryd å se på. Gameplayet er mye av det samme (og det er langt ifra negativt) men snikedelen er en hyggelig tilføring som gjør at spilleren selv kan velge litt om hvordan man vil håndtere enhver situasjon. Det har ett perfekt tempo og man føler aldri at utviklerne haler ut tiden med dødtid.

Uncharted 2: Among Thieves kommer nok med all trolighet til å seile opp som min storfavoritt i år, men jeg har fortsatt ett godt sykke igjen av spillet, men det Naughty Dog har servert så langt er jeg mektig, mektig imponert over. Gled dere, alle Playstation 3 eiere

Herlig! Jeg gleder meg som en übermegaballeruskcrazygalgris på julaften . Tusen hjertelig takk for grundig førsteinntrykk
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Veldig bra ja *ikkefulltsågrundigførsteinntrykk*

"The power's out and a girl's traped. I swear to God if there's a zombie around the corner..."

En lattergodbit for oss som har spilt det første spillet
Just kill him with your awesome
  • 0
Epic xD, men du spoila humoren Soraki Og litt hva som vil skje..
  • 0
Blir det trophy hunting som vanlig for Soraki?
  • 0
soraki, gi faen i og spoile a.. * løper-etter-med-stekepanne*

holder jeg meg langt vekk fra gr til jeg har rundet det..
  • 0
Kjenner en PS3 eier som ikke skal kjøpe det!

Da kalte jeg ham C ordet! Casual gamer!
Decyfered!
  • 0
Ære være Naughty Dog!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!