Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden

Hørt om vilje?
Just kill him with your awesome
  • 0
Har ikke kommet til mer enn kappitel 4 her sorak1
Hva er det da. vanskelig?
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Med kapittel 17? Nei, det er bare noe veldig nostalgisk som skjer Veldig spennende

Lagt til 2009-10-14 19:13:
Er snart ferdig med Singleplayer tror jeg, er på kapittel 23 av 26
  • 0
@ The Heretic: Det er så absolutt ingen nødvendighet å ha spilt Uncharted for å kunne kose seg med 2'eren. Det er ingen sammenheng historiemessig, men du vil jo selvsagt ha langt flere knagger å henge persongalleriet på hvis du spiller deg gjennom 1'eren også
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
@soraki, jeg tror du nettopp spoila hele spillet for meg. takk, du kan ikke si sånt uten at man begynner å tenke. tusen takk, ILU
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Er på kap 1 og måtte avslutte etter 5 min. Må skrive en novellle til fredag.
  • 0
Dudes. Please marker innlegg med SPOILER advarsel da.. Takk.

Er vel på kapitel 10 els.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
er det 10 skattekister i kap 1? Fant bare en og fikk en trophy
  • 0
5 skattekister i det første kapitellet
  • 0
FAEN!
Jeg forhåndsbestillte på Gamestop og fikk en kode som skulle gi meg mer XP i en periode rundt realese, men det kommer opp en error beskjed hvor det står at denne er ugyldig på dette tidpunktet/den kan ha gått ut :/
Hvorfor kommer den?
  • 0
Jeg bare lurer på en ting angående spillet, går det ann å gå tilbake til spesielle kapitler å bare velge de? Og se på en eller annen måte hvor mange treasures du har o.s.v. på hvert map av hvor mange som finnes på mappet?
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
hahahaha, oppdaget en bug nå.

Spoiler!
På kapittel 2 der hvor man skal bedøve 2 menn. Så er det en eske som er man kan klatre opp. Det ligger ved døra når du kommer inn i rommet.
Spoiler!

Det han gjør nå er at han bøyer seg ned og opp uten å stanse. Har trykket på alle knapper uten at han beveger seg.

Lagt til 2009-10-14 21:48:
Og han lager rare lyder å!
  • 0
Siterer Waste:
Jeg bare lurer på en ting angående spillet, går det ann å gå tilbake til spesielle kapitler å bare velge de? Og se på en eller annen måte hvor mange treasures du har o.s.v. på hvert map av hvor mange som finnes på mappet?

ja, det kan du
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
8 stykker på venneliste mi som spilte dette samtidlig!
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Eg leitet i alle spillbutikker som var i nærtheten, men de sa de ikke hadde tatt inn noen limited edition Uansett er det jo spillet eg var ute etter, og er storfornøyd!!! skal IKKE røre MP'en før singel-playeren er ferdig.
  • 0
Er på kapittel 18 Uncharted 2 er episk!

Siterer Waste:

Ja, du går bare på Chapters i menyen.
  • 0
Siterer Play:
Eg leitet i alle spillbutikker som var i nærtheten, men de sa de ikke hadde tatt inn noen limited edition

Det er fordi i teorien så skal limited edition bare kunne skaffes via forhåndsbestilling, de butikkene som har forhåndsbestilllt det blir kanskje ikke kvitt alle og da kan de selges i butikken, men i teorien er det bare for de som forhåndsbestilte.
  • 0
Kapittel 25! O_o
  • 0
  • Play
  • Play
btw, så er det bare å legge meg til på psn om vi skal spiller UC2. Bare å sende en pm om dere gjør det, så legger eg dere til så snart eg får tid ;)

Og eg tror eg møtte deg Faunvik på en helt tilfeldig deathmatch da betaen var åpen Eg husker det var en på laget mitt som het Faunvik, og han kom på 1. med 3 kills mer en meg Men fikk i hvert fall "last kill"! Av en eller annen grunn er det nesten alltid eg som får det
  • 0
Siterer Play:
Og eg tror eg møtte deg Faunvik på en helt tilfeldig deathmatch da betaen var åpen Eg husker det var en på laget mitt som het Faunvik, og han kom på 1. med 3 kills mer en meg Men fikk i hvert fall "last kill"! Av en eller annen grunn er det nesten alltid eg som får det

WHAT?! Og du PM meg ikke?! Fy deg!
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Faunvik:
Citerer Play g eg tror eg møtte deg Faunvik på en helt tilfeldig deathmatch da betaen var åpen Eg husker det var en på laget mitt som het Faunvik, og han kom på 1. med 3 kills mer en meg Men fikk i hvert fall "last kill"! Av en eller annen grunn er det nesten alltid eg som får det

WHAT?! Og du PM meg ikke?! Fy deg!

hehe, glemte helt å gjøre det xD lastet opp reprisen, men den går jo bare rett til Naughty Dog :/ Btw, går det no ann på en eller annen måte å se reprisen sin, vis man tenker vekk fra "cinema mode" ? Tenker da på om det går ann å få den opplastet på pc'en.
  • 0
Går det ikke ann å laste den på harddisken da? Litt kjipt det da...

Lagt til 2009-10-14 22:21:
Vi må bruke machinima mode til å lage en heftig film engang!
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Det hadde sikkert vært fett! selv om eg ikke akkurat har en regissør i magen. xP
  • 0
Fy satan så vanskelig det er!
  • 0
Siterer Zyrocz:
Det er fordi i teorien så skal limited edition bare kunne skaffes via forhåndsbestilling

Jeg var på Elkjøp i dag. Der hadde de fire-fem kopier av Limited Edition liggende framme.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!