Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden

Skikkelig kjeding da
Just kill him with your awesome
  • 0
Spillet var utrolig episk, greide det for en halvtime siden..

Siterer -Wraith-:
Da var jeg ferdig med U2 Utrolig episk spill!

SPOILER!SPOILER!SPOILER!
SPOILER!SPOILER!SPOILER!

Spillet var på sitt beste når man slåss med den vakten (snø monstrene) for første gang i is-hulene Fikk latter krampe når Drake sa "Oh, see, a statue of your mom." til Flynn

SPOILER!SPOILER!SPOILER!
SPOILER!SPOILER!SPOILER!

Kan være en spoiler!

Var ikke det han Flynn som sa det til han Drake da
  • 0
Nei, tror ikke det

Multiplayern er rå, digger spesielt Sanctuary banen på Competitive, det er så mange veier og steder å klatre opp
  • 0
Siterer ROJ123:
Kan være en spoiler!

Var ikke det han Flynn som sa det til han Drake da

SPOILER!

Nei, men Flynn sa noen sekunder etterpå at det var en statue av Drakes ego der

SPOILER!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
shit ass, dette er et stort spoiler høl.. bra jeg har runda det alt...

når iv snakker om spoiler's, glad jeg ikke så eller leste noen anmeldelser av spillet[mer eller mindre] for jeg har tatt meg en titt rundt nå og alt er jo spoiling etter spoiling...

dette er noe jeg skal fortsette med... merka jeg fikk en mye bedre spillopplevelse..
samme gjelder trailers også. [allefall hva singelplayer spill angår]

likte fortsatt det første uncharted bedre egentlig..

Siterer Zyrocz:
Lagt til 2009-10-15 21:57:
Vettu hva, det kan hende det bare er fiendene som ødelegger litt Uncharted 2 med tanke på at det er så mange som tyler sykt mye osv.

det er totalt feil, de tåler mer i det første spillet.. for høy damage cap på NPC var noe av de klagene det første uncharted fikk og som ble addressert i etterfølgeren..

its all in your head my friend.
  • 0
Jeg kommer til å spille multiplayer på Uncharted 2 i hele helgen, så om noen vil bli med, er det bare å sende friend request til iHeretic Har desverre ikke mikrofon, så blir nok ikke mye teamtalk fra min side. Liker spillet veldig godt, og jeg tror nok multiplayeren kan holde meg opptatt en stund.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kan kanskje bli med. ROJ1234.
  • 0
Var jeg downs som ikke kjøpte Uncharted 2 for 360 Kr i New York?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Var jeg downs som ikke kjøpte Uncharted 2 for 360 Kr i New York?

Tror du bare hadde hatt tilgang til Amerikanske servere på onlinedelen, så kanskje ikke. Selv betalte jeg 299,- for LECB.
  • 0
Hva er rekorden i Arena her?

Jeg kom til runde 6 i går kveld
  • 0
Kom til 7 igår
  • 0
Kom til 8
Har du hørt om Rigmor Aaserud fra Gran?
  • 0
Kom til en runde som heter "har ikke prøvd enda" runden
  • 0
For et fantastisk spill!
  • 0
Skal begynne på Very Easy og gå for litt trophie hunting
Selv om jeg greide spillet i går
  • 0
  • Play
  • Play
så fort dere runder spillet da. Tar dere ikke tid på hvert kapittel med å se litt rundt og leite etter skatter?
  • 0
Siterer Play:
så fort dere runder spillet da. Tar dere ikke tid på hvert kapittel med å se litt rundt og leite etter skatter?

jeg gjør det trenger ikke være for og leite etter skatter heller. Man å jo nyte spillet
GT: nano nZ Bare og adde den, akkurat fått Xbox 360 =)
  • 0
Jeg også.

Runna det på 10.54 doh
  • 0
jeg liker spillets coop modes, men VS synes jeg er ganski plain egentlig..

jeg mener, det er andre spill jeg heller vil sette meg ned med da.

jeg visste ikke at man kunne skyte ned skatter i fra veggene osv, så jeg hadde bare funnet 30 stk på bakken når jeg rundet det.

døde/restartet 146 ganger[ minst 50% er fall ] brukte en 10 timer og 36 minutter på og runde det.
[første playthrough var på hard]

kommet til kapittel 11-12 på crushing nå... singel er spillets beste aspekt spør du meg... utrolig glad for at kvaliteten på singel ikke gikk ned fra det første når de la til mye ekstra stuff som coop mode og online.
  • 0
Er nå på kapittel 24, mangler bare to til for å runne det på easy.
  • 0
Hvorfor la de egentlig inn "Very Easy", er det faktisk noen som sliter på Easy?
  • 0
Kapittel 20 eller no, nettop ferdig med bil-delen.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Stealth i spillet er et stort pluss
  • 0
Ble ferdig med det nå nettopp. Spilte kun igjenom det så kjapt fordi jeg har en skoleoppgave der jeg skal anmelde et spill før mandag
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!