Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden

Siterer ROJ123:
Skal begynne på Very Easy og gå for litt trophie hunting

Siterer Zyrocz:
Hvorfor la de egentlig inn "Very Easy", er det faktisk noen som sliter på Easy?

Siterer ROJ123:
Noobs

Nuff'said.
  • 0
x)
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
kommet til kapittel 11-12 på crushing nå...

Har begynt på Crushing-mode jeg nå også, men er langt i fra kommet like langt som deg. Er fortsatt bare på chapter 3 enda. Merker at det er litt vanskeligere enn Hard-mode ja, tåler enda mindre enn man allerede gjorde. Ser for meg at enkelte deler i spillet vil få veldig mange restarter av checkpoints selv om jeg nå vet hva jeg skal gjøre for å komme videre.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer ROJ123:
Skal begynne på Very Easy og gå for litt trophie hunting

Citerer Zyrocz:
Hvorfor la de egentlig inn "Very Easy", er det faktisk noen som sliter på Easy?

Citerer ROJ123:
Noobs

Nuff'said.

Du er virkelig dum hvis du ikke forstod hvorfor jeg tok på very easy på andre gjennom gang-.-
  • 0
Måtte ta en tur til mp i dag. Og må innrømme at i is banen (der hvor toget sprengte i biter) er ganske FET! Min favoritt bane
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Rampage Jackson:
kommet til kapittel 11-12 på crushing nå...

Har begynt på Crushing-mode jeg nå også, men er langt i fra kommet like langt som deg.

akkurat nå er jeg på kapittel 18.. på crushing sliter jeg på steder som gikk helt greit på hard, mens steder jeg sleit på hard har jeg klart på enn 2-3 forsøk nå..

rart.
  • 0
Noen som har prøvd å spille med "Doughnut Drake"-skin? Utrolig fett, Drake blir feit, og stemmen hans blir mye dypere. Utrolig merkelig å høre på.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Pluss han er helt våt av svette xD Eller er det bare på snø baner det? The Dead Explorer er kul og da Og Skelzor the Skelton.
  • 0
Jeg er kommet til runde 10 på Arena faktisk
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Kult at man kan kjøpe nye folk til MP også da
Just kill him with your awesome
  • 0
En bekjent er i USA og skulle kjøpe med seg Uncharted 2... Men folkene i butikken sa at spillet var sone-låst. Stemmer dette? Eller er det bare bullshit?
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
Siterer onkelskrue:
En bekjent er i USA og skulle kjøpe med seg Uncharted 2... Men folkene i butikken sa at spillet var sone-låst. Stemmer dette? Eller er det bare bullshit?

Tror at nesten alle spill ikke har sone-lås. Kun PS3 tror jeg det var.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Har spilt Uncharted 2 i fire timer nå. Jeg er der jeg skal finne toget.

Dritbra spill så langt! Ingen kjedelige partier, flat pedal hele veien. På grunn av det konstant høye tempoet er det vanskelig å avslutte når man først har begynt å spille. Grafikken er helt sinnsyk og gameplayet føles enda mer realistisk enn i forgjengeren. Puzzles'ene er akkurat passelige vanskelige. Og ikke minst er miljøet mer variert enn i forgjengeren.

Fikk også skikkelig film-følelse av spillet. Filmsekvensene, klippingen, musikken og flashbacks'ene er skikkelig filmatiske. Funker perfekt!

Gleder meg virkelig til å spille mer i kveld!
You're sleeping over, right?
  • 0
Dette kan være en spoiler for de som ikke har spilt spillet enda..
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hva kan være en spoiler? Jeg skriver jo bare hva jeg syns er bra med spillet, føler ikke at jeg røper noe.
  • 0
SÃ¥ ikke noen spoilere i innlegget til Zook jeg nei..
  • 0
Siterer Zook:
Hva kan være en spoiler? Jeg skriver jo bare hva jeg syns er bra med spillet, føler ikke at jeg røper noe.

Du nevnte toget

I noen scener er det BAD ACTING
  • 0
Har bursdag om 9 dager! Da blir det!
Decyfered!
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Citerer Zook:

Du nevnte toget

I noen scener er det BAD ACTING

NEI!! skuespillerne i uncharted er de beste jeg har sett i et spill!
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
er ikke noe realistisk med dette spillet Zook..
  • 0
Man kan ikke starte på Crushing uten å ha fullført på Hard :/, litt kjipt at jeg må spille gjennom spillet på Hard også da.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer The Lost Boy:
Du nevnte toget

Stor spoiler! Det er jo til og med avbildet på coveret.

Siterer Rampage Jackson:
er ikke noe realistisk med dette spillet Zook..

Nei, altså, det er jo overdrevet og over the top. Men gameplayet føles veldig ekte, det sitter veldig godt.
  • 0
Kjøpte Uncharted 2 i stad, endelig!

Dro til byen 20 minutter før det stengte, rakk det akkurat. Måtte se i tre butikker før jeg fant spillet Bra førsteinntrykk, et stemningsskapende spill, og du føler at du spiller en film.
  • 0
Siterer Zook:

Toget, og selv om det står på coveret så er det fremdeles en liten spoiler for folk som ikke har peiling..
  • 0
Siterer The Lost Boy:
Du nevnte toget

Toget var faktisk den første traileren som ble sluppet til spillet

Siterer Zook:
Stor spoiler! Det er jo til og med avbildet på coveret.

Ikke på mitt cover
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!