Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden

*potensiel SPOILER*
Jeg likte tog sekvensen i starten av spillet, men det føltes litt unødvendig å gjenta hele greia litt senere i spillet.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Synes cliffhangeren på starten var utrolig kjip. Altså filmsekvensen på starten var bra, men gameplayet var veldig tregt når man skulle klatre opp det toget og det ble fort enda verre når alle disse småscenen hvor vi ser steiner som faller, rør som knekker o.l. kom, men som Kronoz også nevner som var det (SPOILER) utrolig kjedeligt å spille hele den sekvensen en gang til senere i spillet. De kunne spart seg for det og heller laget en versjon hvor vi hadde slippet å klatre på nytt (SPOILER END). Ellers er Uncharted 2 et kjempespill.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
spillet er jo helt rått, men jeg synes klatring generelt føltes veldig stivt og eh.. tregt. men det er det eneste jeg klarer å trekke på, resten er så og si perfekt
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
you know what, likte enarn bedre.

eneste som 2arn gjør bedre er at fienden tåler ikke 2 magasin lenger, eller synes jeg enarn var bedre på alle punkter.. [singel player messig, coop i U2 er veldig gøy og ga spillet mye mer levetid]

Lagt til 2009-10-22 00:29:
som gjør U2 overall til et bedre spill
  • 0
Må si at uncharted 2 kansje er det beste spillet jeg har spillt
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Soraki:
Hva er rekorden i Arena her?

Jeg kom til runde 6 i går kveld

kom til 6, men jeg har bare spilt det 1 gang.
you wanna come back to my place and play my station?
  • 0
YEEEEEEES, klarte endelig siste runde sammen med en partner! Brukte søren meg hele helgen på det xD

Nå kan jeg dø fredelig, life well spent sier nå jeg bare!
Har du hørt om Rigmor Aaserud fra Gran?
  • 0
N00b...
"Failure is not an option...Not for me at least..." - Kremsen
  • 0
Faen hvor irriterende det er med sånne N00bs som går rundt med GL og RPG!
  • 0
jeg har klart runde 10 3 ganger, 2 ganger i goldrush og en gang i survival...

også kommet til runde 9 med en fyr til, men jævelen måtte stikke.. [ looks at Nimmerdor]

Lagt til 2009-10-22 17:49:
jeg har også begynnt spillet på nytt, og gått igjennom spillet med en kam, har nå over 70 skatter på bane 23 har nesten alle skatter fram til det punktet.. [tror jeg mangler 4]
  • 0
Noen som vet hvor mange coop baner det er til sammen?Har kunn kunne spilt tre baner jeg..den på landsbyen der man måtte redde innbyggere der,den banen der man skulle sprenge tårnet og den siste som også var med i betaversjonen der man skulle finne en kasse med gull.Noen som har informasjon om at det skal komme flere baner etterhvert via dlc eller?
  • 0
Spilte gjennom det fra start til slutt hos en kompis! Nå er det på tide å kjøpe det!
Decyfered!
  • 0
Siterer riskoker:
Noen som vet hvor mange coop baner det er til sammen?Har kunn kunne spilt tre baner jeg..den på landsbyen der man måtte redde innbyggere der,den banen der man skulle sprenge tårnet og den siste som også var med i betaversjonen der man skulle finne en kasse med gull.Noen som har informasjon om at det skal komme flere baner etterhvert via dlc eller?

Det er dessverre kun 3 samarbeidsbaner. Naughty Dog har selv uttalt at disse tar en del plass og er såpass store, så sjansen er liten for at det kommer flere som DLC. Men de påpekte også at man aldri skal si aldri, men slik det ser ut per idag, vil vi i første gang se nye baner, skins osv som nedlastbart innhold
  • 0
Siterer Aiden:
Det er dessverre kun 3 samarbeidsbaner.
  • 0
Håper på nye Co-op baner!
Just kill him with your awesome
  • 0
Heisann, har noen her fått med seg "Machinima"-moden?
At man kan ha Green-Screen i "Cinema"-moden også videre har jeg også lagt merke til. Vet noen hvordan/om det er mulig å overføre sine spill-klipp fra Uncharted til pcen?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Siterer djani:
At man kan ha Green-Screen i "Cinema"-moden også videre har jeg også lagt merke til.

Fant det ut i betaen! Dette er jo way pro da!
Decyfered!
  • 0
Det er jo vel så bra, men hvordan endrer man bakgrunn? xD
  • 0
Det som er problemet! Vitsen med green screen hvis du ikke kan endre bakgrunn!
Decyfered!
  • 0
Skjønner meg ikke helt på Machinima mode.
Kan noen si litt om den.
Hva brukes den til? kan du legge til musikk?
Skal den spilles alene?
når jeg spilte Machinima mode gikk jeg alene rundt og bare skjøt villt rundt, hadde ikke peilnig på hva jeg skulle gjøre.
please fortell litt
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Hva er Machima..... mode?
  • 0
Machinima mode gir deg tilgang på alle spillet animasjoner, steder hvor man kan da dekning, trapper, våpen osv. Og hvis man plugger inn headsett i Ps3 i Machinima mode, kommer f.eks Drake til å bevege munnen etter det man sier.
Såpass har jeg fått med meg. Jeg lurer hovedsakelig på hvordan man skal få videoene fra Ps3en over til pcen -.-
  • 0
Siterer Zyrocz:
Machima

Machima?

Kjøpte det i går! Har fått 14% trophies!
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Det som er problemet! Vitsen med green screen hvis du ikke kan endre bakgrunn!

Ja, jeg trodde det skulle gå ann å legge til bakgrunn i green screen. Og hvordan gjør man alle bevegelsene til Drake?
  • 0
Vel, du gjør det du ellers gjør i spillet: Hopper, tar dekning, går ned trapper, løper ned trapper osv.
Du kan stille på hvordan han beveger seg ved å trykke opp/ned på D-paden; Man kan velge mellom å gå vanlig, å jogge vanlig eller å være "pumpa", if ya get my drill. (Adrenalin, altså )
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!