Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden


Siterer Rampage Jackson:
jeg har klart runde 10 3 ganger, 2 ganger i goldrush og en gang i survival...

Lagt til 2009-10-22 17:49:
jeg har også begynnt spillet på nytt, og gått igjennom spillet med en kam, har nå over 70 skatter på bane 23 har nesten alle skatter fram til det punktet.. [tror jeg mangler 4]


Skjønner ikke vitsen å skryte over hvor god du er i dette spillet?
For hvis du tror at vi egentlig bryr oss om hvor god du er i et spill, så leker du dum eller så bare er du det!
Let's boogie!!! Dexter G, the ultimate warrior.
  • 0
Fikk platinum på Uncharted 2 tideligere i uken
Shitting dick nipples
  • 0
Siterer Narache:
ja, det var det som var rart. Jeg bytta til norsk systemspråk, men det funket ikke likevel


Hvis du kjøpte over nett, er det som oftest ikke Norsk språk på de.. Iallefall ikke fra Cdon og lignende!
Decyfered!
  • 0
Det samme skjedde med meg og Uncharted 1. Jeg prøvde det du gjorde, men det funket ikke. Jeg måtte slette all data'en jeg fant av Uncharted 1. Så begynne å kjøre spillet.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Engelsk tekst <3
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Faunvik:
Hvis du kjøpte over nett, er det som oftest ikke Norsk språk på de.. Iallefall ikke fra Cdon og lignende!


haha, ok, da er nok saken klar bestillte nemlig fra cdon.
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Kom akkurat inn i en Melee fight på Uncharted 2 Online, fem karer sto helt stille å bare dælja til hverandre. Så helt merkelig ut. Jeg vant forresten.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Hvor mye har Uncharted 2 solgt?
Trying to be reasonable
  • 0
1,5 millioner tror jeg, er ikke helt sikker.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
  • Play
  • Play
I morgen kl. 19:00 norsk tid kommer det en oppdatering med en ny bane (TOTALLY FREE!!!!!), dobbelt opp med cash kommer igjen, man kan no se stats'en sin på spillet (i steden for å måtte gå inn på ND's hjemmeside), og så tror eg alle karaktererene blir feite!!!! xD Vel, eg vet ka eg skal bruke helgen på
  • 0
Ta bildet noen da, sånn at jeg får se det...
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
eg har desverre ikke noe å kunne ta bilder med :/ Skulle gått ann å laste opp bilder fra UC2 til pc'en
  • 0
Siterer JTB:
Fikk Platinum på Uncharted 2 i dag

Gratulerer
Ære være Naughty Dog!
  • 0
lenge siden eg har vært her inne. det er litt mer liv inne på MW2 forumet, selvom eg elsker U2
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer Play:
eg har desverre ikke noe å kunne ta bilder med :/ Skulle gått ann å laste opp bilder fra UC2 til pc'en


Det går jo... Bildene går jo rett til HDD'n... Bare å bruke ei minnepenn eller ta direkte på nett fra PS3'n...
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Faunvik:
Citerer Play:eg har desverre ikke noe å kunne ta bilder med :/ Skulle gått ann å laste opp bilder fra UC2 til pc'en

Det går jo... Bildene går jo rett til HDD'n... Bare å bruke ei minnepenn eller ta direkte på nett fra PS3'n...


så tar man bilder ved å bruke machinima?
  • 0
Man går jo på Film tingen...

Man kan velge mellom

Matchmaking
Custom game
Film

Så kan man se gamle spilte matcher, bortsett fra coop.
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
filmtingen=machinima mode? det er i hvertfall der eg ser reprisene som lagres etter hver match.
  • 0
Machinima mode er en mode du spiller, som deathmatch... Bare at scoren ikke telles, og du får valge mellom alle bevegelsene som stealth walk, tense walk etc.
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Faunvik:
Machinima mode er en mode du spiller, som deathmatch... Bare at scoren ikke telles, og du får valge mellom alle bevegelsene som stealth walk, tense walk etc.


ah, det var det det var xP Da er det cinema mode som er stedet man kan se reprisene
  • 0
Må begynne å spile Uncharted igjen
  • 0
Samme her, Zycroz, gått mye i MW2 i det siste..
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
skal laste ned DLC ihvertfall. kanskje spille noen runder
MTS - Morituri Te Salutant
  • 0
Jeg lurer på om ikke det har gått hakket over MGS4 i min bok.
Med andre ord "beste spillet på PS3" favorittspillet mitt er imidlertid LBP.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!