Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden

Noen som gidder å spille sammen med meg? Jeg har nettopp kjøpt ps3 bundle med Uncharted 2 (torsdag i forrige uke). Er ikke helt gjennom singleplayeren, men jeg har begynt å spille litt online. I skrivende stund er jeg i lv 8 (har tenkt å spille litt etter denne posten). Jeg har spiller mest coop (sånn der det hele tiden kommer enemys der du enten skal overleve eller stjele skatten), men jeg kan også være på "vanlig" online.

Min PSN: Full_Nirvana
"Im worse at what i do best and for this gift i feel blessed" -Kurt Cobain
  • 0
Kjøpte meg spillet for litt siden. Og nå har jeg runnet det. 2 ganger til og med. 1 gang på normal og en gang på Hard. Å det som slo meg var. Spillet var alt for enkelt. Pussle spillene og ting som det var alt for enkelt. Skulle gjerne hatt flere og vanskeligere pussle spill. Samme kan gå på AI og. De var alt for enkel. Nå har ikke jeg prøvd spillet på Crushing da. Men har vært borti spill der AI en mye vanskeligere på normal.

Men alt i alt. Så stor koste jeg meg gjennom hele spillet.. Spillet var rett og slett awsome.. HAvner garantert blandt top 3 ps3 spill
  • 0
  • Play
  • Play
for dere som har tatt Platinum, kordan klarte dere å få 5 kills i 1 eksplosjon?
  • 0
  • Play
  • Play
HALLO!? eg vil ha platinum her! E det et spesielt sted hvor det finnes mange fiender, eller skjedde det bare helt tilfeldig?
  • 0
Når du er i byen... Etter du har møtt hu dama som høres ut som en mann... Veldig tidlig i spillet, på jakt etter det tempelet...

Plass der det er en del folk... Blant annet en RPG dude som du skal stealthe sånn at hu dama skal pole en granat i mengden... Der kommer en truck med 5+(?) stykker oppi(er en mounta turret i den!), bruk RPG, eller noe annet sprengstoff, og nuke plassen mens alle er i...
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Faunvik:
Når du er i byen... Etter du har møtt hu dama som høres ut som en mann... Veldig tidlig i spillet, på jakt etter det tempelet...

Plass der det er en del folk... Blant annet en RPG dude som du skal stealthe sånn at hu dama skal pole en granat i mengden... Der kommer en truck med 5+(?) stykker oppi(er en mounta turret i den!), bruk RPG, eller noe annet sprengstoff, og nuke plassen mens alle er i...

Vet kor du mener, takker !!! Alle har pleid og kommet ut av bilen de gangene eg har vært der.
  • 0
Til meg skjedde det tilfeldig da jeg lobbet en granat ved siden av noen tønner. Big booom, mange døde
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Play:
Vet kor du mener, takker !!! Alle har pleid og kommet ut av bilen de gangene eg har vært der.

Viktig å komme dit før trucken kommer når fram... Og ha touch-eksplosiver...
Decyfered!
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Faunvik:
Citerer Play:Vet kor du mener, takker !!! Alle har pleid og kommet ut av bilen de gangene eg har vært der.

Viktig å komme dit før trucken kommer når fram... Og ha touch-eksplosiver...

Eg tok på "one shot one kill" og drepte 5 av 6 av de som var på trucken med RPG, så det var vel en annen mulighet det også xP
  • 0
Siterer Play:
Eg tok på "one shot one kill" og drepte 5 av 6 av de som var på trucken med RPG, så det var vel en annen mulighet det også xP

Tror ikke det var så vesentlig egentlig...
Decyfered!
  • 0
Nå har jeg platina på Among Thieves
  • 0
Haha! Se på denne videoen (av uncharted 2), den er sinnsyk morsom!http://www.youtube.com/watch?v=Mg2oX29ZQRg
  • 0
Har oppdaget ett problem med Uncharted 2. Er usikker på om den kom etter den nyeste oppdateringen. Uansett, når jeg går inn på spillet står alt på engelsk. Jeg får ikke spørsmål om å endre til norsk språk (har norsk som språk på Playstation-menyen) Ett annet problem er at jeg har kjøpt de pakkene hvor man kan få flere kart og figurer, men når jeg går inn på multiplayer for å spille, er de ikke der? Dobbeltsjekka om jeg lasta de ned og det har jeg gjort (blir merket med en rød shoppingbag-sak når en allerede har kjøpt varen) har prøvd å laste de ned på nytt, men fortsatt ingenting.

Er det noen som har vært borti lignende eller har noen forslag til hva jeg kna prøve å gjøre (borsett fra det jeg allerede har prøcd, se ovenfor)
  • 0
Syns Uncharted 2 er et urkult spill. Men er et par ting som plager meg bittelitt. Ble sittende fast ganske lenge istad. Mens jeg får hint på hvor jeg skal gå når stia ligger rett foran øynene mine, blir jeg sittende fast på andre steder. Dessuten syns jeg noen av folka (vil ikke spoile hvem) er litt vriene å drepe. Har dødd litt mye, føler jeg.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Haha! Se på denne videoen (av uncharted 2), den er sinnsyk morsom!http://www.youtube.com/watch?v=Mg2oX29ZQRg

Eid! xD
  • 0
Nye trophies! Wuhu!
Decyfered!
  • 0
Videoen er vist flere ganger i denne tråden...
Decyfered!
  • 0
HAHAHA, xD "I've got two guns, Give me your'e balls" xD
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Aiden: Tror du kan forandre språk manuelt i startmenyen. Jeg hadde det først på norsk, men så skiftet jeg til engelsk. Norsk gav bar ikke samm gaming-følelse.

Har du installert pakkene?
"Im worse at what i do best and for this gift i feel blessed" -Kurt Cobain
  • 0
Aiden, problemet kan være om du har kjøpt pakkene via europeisk PSstore med en amerikansk versjon eller omvendt. Om du har kjøpt spillet brukt eller via ebay e.l. kan det hende du har fått en amerikansk versjon med en annen kode enn den europeiske.
spillet må være ett eller annet med 00757 eller noe slikt for at de skal funke, det står på informasjonen til pakkene på psstore.
  • 0
Er det forresten noen her som spiller Uncharted 2 online?
Isåfall, legg til JonyH så joiner jeg muligens
  • 0
Bør vel ta opp igjen SP'en snart.. Begynt å bli ei stund siden nå
  • 0
  • Play
  • Play
Da e en ny DLC på vei, som slippes ut 22 April. Den vil ha 6 nye skins, 2 nye baner og ny multiplayer modus kalt Siege. Noen som skal ha? =)

Uncharted 2 DLC
  • 0
Spilte litt Co-Op Arena i dag; det var råfett! Skulle bare ønske det ikke tok så lang tid å komme seg online og å finne folk å spille med.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!