Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden

klarer faen ikke de blåe homsene
  • 0
På hvilken vanskelighetsgrad?
  • 0
Flaut Din beste venn er deres våpen Eller din andre venn.. Granade, Hand Granade.
  • 0
rundet det istad
  • 0
Herregud elsker dette spillet
Hit, Run, Hide. The Highlandway
  • 0
Uncharted 2 var dårligere enn eneren.
  • 0
Helt enig.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Lite spørsmål her, hvor bra er multiplayeren i Uncharted 2?
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Multiplayeren er ganske god, men helst skaff deg noen å spille med, gjerne med mic. Har merket at det er helt klart å foretrekke.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Tja, kjenner ingen som har spillet, men kjøper det nok likevel
  • 0
Har knapt spilt MP i Uncharted 2. For min del så er det kun historien og det fantastiske gameplayet i singleplayeren som betyr noe.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Ja, skal selvfølgelig spille den også, men lurer på om jeg burde kjøpe et multiplayer spill også eller om Uncharted 2 holder
  • 0
Uncharted 2 er som sagt ikke et onlinespill ala Modern Warfare som du sitter med til langt på natt
  • 0
Noen som har kjøpt Drake's Fortune Multiplayer packen til Uncharted 2 her, som kan hjelpe meg?
Jeg vil ha den, men det står på beskrivelsen at jeg må ha BCES-00757, mens jeg har BCES-00509.
Betyr det noe?
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
YEAH! Da skal jeg få lånt begge spillene maraton FTW
*MacGyver Theme*
  • 0
JEG PISSA PÅ MEG

Lagt til 2010-12-09 16:18:
(dette er ikke trolling)
http://www.youtube.com/watch?v=pCWxNgvFbew&feature=plcp
  • 0
Lenge siden jeg har har spilt Uncharted nå. Kanskje jeg skal plukke opp det.
  • 0
Jeg har uncharted 2,men ikke uncharted 1 så den kan bli et kjøp siden den er så billig nå
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Da er jeg Spoiler:i Shambalah på Uncharted 2! Det har vært et nydelig spill så langt.!
  • 0
Tror jeg skal ta meg en ny igjennomspilling av Uncharted 2.
  • 0
Uncharted var mitt første spill til Ps3, som jeg kjøpte sommeren 08. Virkelig fantastisk spill, litt lite variert, men men, historien var bare "WOW"!

Uncharted 2 fikk jeg på release. Mye mye mer variert, mange flere sekvenser som krevde litt. Men historien var ikke på nær som #1, den minnet meg om filmen Mumien: Dragekeiserens grav x)

SPOILER::

Var det noen andre som skvatt på #2 da man skulle klatre opp en isvegg med han guiden, mens man klatret opp så skiftet kameraet utover slik at man kunne se litt av det fjellmonsteret? Jeg gjorde ^^
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Den scenen er så fantastisk at jeg ikke har ord for det.
  • 0
Det var Uncharted 2 jeg spilte, da ps3 streika.. Har ikke hat mot nok til å sette det på igjen...
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer Kronoz:
Den scenen er så fantastisk at jeg ikke har ord for det.

Kamereaarbeidet i Uncharted er jo helt fantastisk! Ingen andre spill klarer å gjøre det der!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!