Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Når dere fikk/får PS3?


  • Vixo
  • Vixo
Hei på dere . Er nytt medlem og fikk PS3 (40G juni 2008.Har nettopp koblet den opp til et 5.1 hjemmkinoanlegg !
  • 0
Fikk min lørdag for 2 uker siden (80G med little big planet og mgs4. Kjøpte meg dmc4 for fire dager siden og skal kjøpe meg ratchet and clank tools of destruction på fredag!
"The right to be a god...is now mine" - Albert Wesker
  • 0
Kjøpte min desember 2007 ( 60GB ). Utvida med 360 for 2mnd siden.
  • 0
Kjøpte PS3'en min i November i fjor, 40 gigen. Må kjøpe ny harddisk nå, ettersom den er full
Knurr...
  • 0
Jeg fikk min på releasedagen i 2007!
Morsom konsoll - selv om jeg nok har spilt mest Xbox 360.
Men må si at beste opplevelse på PS3 så langt har vært Little Big Planet.
Eilif
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
27.august, relaise for 80GB
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg har ikke kjøpt enda. Har lyst på en hvit PS3 60GB. Det er vel ganske vanskelig å få til såklart.
  • 0
Jeg ønsker meg en til jul, så vi får se...
www.steinskog.me
  • 0
fikk min av fruen for noen uker siden (80gb), som en tidlig julegave. ble dritgla da hun kom ut døra fra butikken med eska i hendene!

har LBP og Lost Planet og Crash Banicoot 1, + noen demoer fra PSN seff dama spiller nesten mer LBP enn meg

har lyst til å få tak i GRID og COD:4
Siterer K_R_I_S:
Hmmm, den bråker ikke, gratis online, Blu Ray, gode spill, veldig kraftig maskin, lekkert utsene. Ja.

enig der ja
Ikke se!
  • 0
det var noen måneder etter at den kom ut. husker at det var så kjipt at wii'en var til reparasjon, så da passet det bra å kjøpe PS3
ACHIEVEMENT UNLOCKED - Left the house
  • 0
Jeg fikk PS3 på julaften faktisk. PS3 80GB. Gleder meg til å "installere" den.
  • 0
Yay, fikk en PS3 80GB til jul, jeg også. PSN-navn: Schass.
www.steinskog.me
  • 0
Yay, fikk en PS3 80 GB OGSÅ til jul, PSN-navn: Cboy_J-kins
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Kjøpte PS3 på Europeisk release (23 mars)
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0
Samme som Lufteluke
  • 0
Jeg kjøpte ps3 med en gang den kom. Jeg kjøpte den med 40 GB men nå har jeg 182 GB. betalte 4500 kr.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
kjøpte enn av de siste 60gb som ble solgt i norge på super-tilbudet til el price før jul i 2007 =D
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
Jeg fikk 40GB i Mai 2008 med Uncharted og ProStreet....En uke senere fikk jeg GTA4

Siterer braxboy:
Fikk i slutten av sommerferien.. Vant i konkurranse på discovery channel! Fulgte med tiger woods og NFS: Carbon + 2 kontroller.. 60gb versjonen altså!

I dag har jeg følgende spill:

- COD4
- Motorstorm
- Tiger woods 07
- NFS: Pro Street
- Pro Evolution Soccer 2008
- Unreal Tournament 3
- Resistance: FOM

Truuur jeg har et par til og, men er ikke hjemme akkurat nå! Har 15 X360 spill og, da jeg har hatt den konsollen en del lenger


Kan jeg få PSN'en din da?

Lagt til 2009-01-19 12:17:
Siterer thraxes:
Fikk det idag med Bad Company. Sykt rått! Gleder meg til å spille mot venner.


Anbefal altså! Da må jeg spare til det etter Burnout Paradise...

Siterer traxxaz:
samboeren min vant faktisk ps3`n til meg i mars og det var veeeeldig snilt gjort syns jeg venter på killzone 2 nå..


En gamers våte drøm
Gaming is worth it...
  • 0
kjøpte ps3 80gb i dag med lbp og resistance 2. nå pakker jeg bort xbox'en å kobler opp playstation. gleder meg!
He who makes a beast out of himself gets ridd of the pain of being a man
  • 0
Kjøpte på Finn.no i mars 2008 mener jeg å huske.
Skaffet meg:
- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
- Turok
- Resistance: Fall of Man
- Fallout 3
- Guitar Hero 3: Legends of Rock
- Guitar Hero: Aerosmith
- Heavenly Sword
- Call of Duty 4: Modern Warfare
- The Elder Scrolls IV: Oblivion
- Battlefield: Bad Company
- LittleBigPlanet

Skal bytte inn et spill [som blir Guitar Hero: Aerosmith eller The Elder Scrolls IV: Oblivion] for å forhåndsbestille Killzone 2 og derfor kun betale 199 ,- :]]
  • 0
Siterer Redwink:
- Call of Duty 4: Guns of the Patriots


??
Gaming is worth it...
  • 0
Holy shit
  • 0
Redwink, hva søren mente du?
Gaming is worth it...
  • 0
Siterer usveinha97:
Redwink, hva søren mente du?


Sannsynligvis Call of Duty 4:Modern Warfare.
  • 0
Heh.
Som du kanskje så begynte jeg på Call of Duty 4, og da jeg allerede hadde skrevet Metal Gear Solid 4 ovenfor, så er det logisk nok å anta jeg skulle skrive Call of Duty 4: Modern Warfare. Jeg tenkte vel på noe annet da jeg skrev.

Men jeg mente Call of Duty 4: Modern Warfare, ja.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!