Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gode/Dårlige spill til Playstation 3.


Siterer Laarz:
Styr unna:
-?
kommer ikke på noe nå.


Hørt om et spill som heter Lair?
MGS4 FTW =)
  • 0
ja, det er dårlig....

Anbefaler: (selv om jeg ikke har Ps3)

-DMC4
-MGS4
-Uncharted
-Assassin's creed
-CoD4
-Burnout Paradise
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Anbefaler: (selv om jeg ikke har Ps3)


Siterer XXassassinXX:
-MGS4


Har du allerede rukket å prøvd det skikkelig, selv om du ikke har PS3?
  • 0
Jeg må vite om ALLE PS3 spill som er verdt å studere litt nermere!
Håper noen kan hjelpe meg!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Har du allerede rukket å prøvd det skikkelig, selv om du ikke har PS3?


Ville sagt det var en selfølge at Hideo`s mester verk er anbefalt, har bare spilt 1,2 og 3 ern men tipper dette er like hardcore som de andre
PS:har heller ikke PS3
"get poor die tryin"
  • 0
Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots. Mye tyder på at dette er det beste spillet jeg noensinne har spilt. Alt er så utrolig godt gjennomført ut til fingerspissene, at jeg gir meg ende over. Kojima har gjort det igjen.
  • 0
Kojima er ikke en spillutvikler.
Han er en gud!<3
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Kojima er ikke en spillutvikler.
Han er en gud!<3


At Kojima er en gud er vel bare fornavnet
  • 0
Siterer hack shack:
Citerer ShananaFarCry:
Har du allerede rukket å prøvd det skikkelig, selv om du ikke har PS3?


Ville sagt det var en selfølge at Hideo`s mester verk er anbefalt, har bare spilt 1,2 og 3 ern men tipper dette er like hardcore som de andre
PS:har heller ikke PS3


Man kan ikke bare anbefale spill som har fått god kritikk, men som man ikke har prøvd selv. Altså, man kan ikke anta at et spill er bra. Man må ha prøvd det selv.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Citerer hack shack:Citerer ShananaFarCry:
Har du allerede rukket å prøvd det skikkelig, selv om du ikke har PS3?


Ville sagt det var en selfølge at Hideo`s mester verk er anbefalt, har bare spilt 1,2 og 3 ern men tipper dette er like hardcore som de andre
PS:har heller ikke PS3

Man kan ikke bare anbefale spill som har fått god kritikk, men som man ikke har prøvd selv. Altså, man kan ikke anta at et spill er bra. Man må ha prøvd det selv.


hmmmm how dhould I put this? jeg antar ofte at et spill er bra og blir sjeldent misfornøyd og da er det ofte en oppfølger av et gammelt spill eller bare noe som virker veldig lovende akkurat som MGS og har jo som sagt spilt gjennom de andre så vet hva Kojima mekker av spill
"get poor die tryin"
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Man kan ikke bare anbefale spill som har fått god kritikk, men som man ikke har prøvd selv. Altså, man kan ikke anta at et spill er bra. Man må ha prøvd det selv.

Isåfall er det ikke noe vits med denne tråden. Siden alle har forskjellige meninger om hvilke spill som er bra, så blir ikke det til hjelp for noen.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Isåfall er det ikke noe vits med denne tråden. Siden alle har forskjellige meninger om hvilke spill som er bra, så blir ikke det til hjelp for noen.


Nei, den er vel ikke laget for å hjelpe folk? Mer for å si sine meninger. Å hjelpe folk med spillkjøp, kan man gjøre her.

Denne tråden er vel mer for å...høre folks meninger. Jeg syns i hvert fall det er idiotisk å anbefale spill som har fått god kritikk. Mange var jo skuffet med GTA IV.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Citerer XXassassinXX:
Anbefaler: (selv om jeg ikke har Ps3)



Citerer XXassassinXX:
-MGS4


Har du allerede rukket å prøvd det skikkelig, selv om du ikke har PS3?


Nei, men har sett anmeldelser og sånn, da
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Mgs4
Cod4
Guitar hero3


Er tre raske jeg kunne tenke meg
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Ratchet & Clank
MGS 4
GTA 4
Fight Night Round 3 (er gammelt, men digger det enda!)
Half Life: Orange Box
COD 4

De jeg kommer på i slengen
BIOSHOCK!!!!
  • 0
Anbefaler:

TimeShift demo
Dark Sector demo
Conflict: Denied Ops demo
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Eksklusive som er verdt å ta en titt på:
Uncharted: Drake's Fortune
Metal Gear Solid 4
Motorstorm

...når de kommer:
Kingdom Hearts III
Little Big planet
Buzz: TV Quiz
Motorstorm 2: Pacific Rift
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Eksklusive som er verdt å ta en titt på:
Devil May Cry 4


DMC4 er vel på Xbox360 og senere på PC også, da er det vel ikke ett eksklutivt spill
"Objection!"
  • 0
Er det det?
Sorry meg da...
Trodde det var kun PS3 jeg
Just kill him with your awesome
  • 0
Anbefaler:
Warhawk
Uncharted: Drakes fortune
MGS4
LAIR
CoD4
Det er noen jeg ikke har anbefalt på grunn av at jeg selv ikke har spillt
dem og noen på grunn av at jeg synes at de er kule, selvom( noen ) jeg bare har sett på.
Mad boy coming trough!
  • 0
Siterer Mad mags:
Det er noen jeg ikke har anbefalt på grunn av at jeg selv ikke har spillt
dem og noen på grunn av at jeg synes at de er kule, selvom( noen ) jeg bare har sett på.

oo...kei?
Just kill him with your awesome
  • 0
Har anbefalt Uncharted: Drake's Fortune før, men nå kom jeg over ett knalltilbud som PS3-eiere ikke kan gå glipp av.

Nå koster spillet kun 199,- fra dvdstrax.com, med porto vil det kun bli 209,- for ett av de beste spillene til PS3. Fraktgrensen er på 200,-, så her slipper man unna tollavgifter! LØP OG KJØP!

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item=772
12
  • 0
Er Buzz bra?
Just kill him with your awesome
  • 0
Anbefaler
-Metal Gear Solid 4

Snedig og underholdende action/stealth. Skal skrive mer om det når jeg er kommet lengre.
  • 0
Ratchet & Clank!
Woohooo!!!
Just kill him with your awesome
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!