Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gears of War Film


Siterer Sithlord:
At dem aldri lærer...


DET ER IKKE UWE BOLL SOM LAGER DENNE

les forrige linje mange nok ganger til du forstå dette.

mesteparten av spill-filmer er laget av Uwe Boll, og alle de er dårlige. men jeg tror ikke ms vil la noen amatører som han ta seg av dette
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
håper det kommer!! men ikke hvis Owe boll skal lage den.. det blir bare sugent!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Ja! Eller Stallone da

Stallone hadde eid som Marcus fenix
Men cole burde bli spilt av han som er cole i spillet
Trying to be reasonable
  • 0
hoho ja! det stemmer! han er svær ass
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Liker ikke at folk tar den generelle hovedkonturen til et medium og sier at det er klisje. Som for eksempel prøvde jeg å statere til en venn at DMC4 har en bra storyline. Svaret var: Hvorfor? Det er jo sånn damzel in distress opplegg.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer zelda7:
Liker ikke at folk tar den generelle hovedkonturen til et medium og sier at det er klisje. Som for eksempel prøvde jeg å statere til en venn at DMC4 har en bra storyline. Svaret var: Hvorfor? Det er jo sånn damzel in distress opplegg.


Det er fakta, men spillet er scriptet veldig bra bortsett fra noen litt flaue vitser.

Uansett, Gears of war film? Hvordan i helvet skal man få tak i skuespillere med så gigantiske overarmer?
Haters gon' hate
  • 0
Vitsene skall være flaue. Det er derfor de er morsome!

Lagt til 2008-10-05 15:38:
Vitsene skall være flaue. Det er derfor de er morsome!
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer Pepperoniman:
Citerer zelda7:Liker ikke at folk tar den generelle hovedkonturen til et medium og sier at det er klisje. Som for eksempel prøvde jeg å statere til en venn at DMC4 har en bra storyline. Svaret var: Hvorfor? Det er jo sånn damzel in distress opplegg.

Det er fakta, men spillet er scriptet veldig bra bortsett fra noen litt flaue vitser.

Uansett, Gears of war film? Hvordan i helvet skal man få tak i skuespillere med så gigantiske overarmer?

Isteden for store armer, store rustninger
Begynnelsen av 1'ern kan du se at Fenix ikke har jævla store armer
Trying to be reasonable
  • 0
Du ser musklene hans utenfor rustningen. Han bruker ikker helarm.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Jeg lukter katastrofe...
I suck.
  • 0
var på en nattklubb i Berlin i forrige uke, og en av vaktene der kunne lett ha spilt Marcus Fenix ass! med et arr under høyre øyet så hadde han vært go! ;P
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Taxta:
Chuck Norris som Fenix hadde vært det beste.


Det absolutt beste forslaget hittil! Chuck Norris er testosteron i menneskeform!
  • 0
KULT!!!
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Vår alles kjære CliffyB skal jo som sagt være med produsent på filmen, og jeg tviler sterkt på at han lar de lage en dårlig film ut av babyen hans !
MW2 bitchies
  • 0
Blir bra å se hvordan filmen blir;) Håper dem gjør den grunding slik den blir ordentlig rååå!!!;)
Hope Runs Deep
  • 0
Vent et øyeblikk!
IGN.com som la ut ryktet?
De sa jo også at Zelda filmen skulle komme ut, trailer laget de også, men det var jo aprilsnarr!
Bullshit alert tenker jeg desverre.
Haters gon' hate
  • 0
Rykte ?
Filmen er et faktum, og er et sammarbeid mellom Epic Games, Warner Brothers og Legendary Pictures med Len Wiseman som director. Cliff Bleszinski er co-producer og sammarbeidsleddet mellom Epic og filmskaperne.

Mener ikke å være frekk, men undersøk litt før du sier at dette er "bullshit".

Jeg har stor tro på denne filmen, og håper den kan gå i Tomb Rider sine fotspor som en av de FÅ filmene basert på spill som er i nærheten av god underholdning.
MW2 bitchies
  • 0
Oh!
Haters gon' hate
  • 0
Stallone kunne vært bra som marcus
vin diesel som dom kanskje?
cole er det ett drøss av kandidater til..
Baird er vel lit verre : o

håper bare de får til ett team med bra skuespillere.. kan bli enn bra film om det gjøres skikkelig
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Siden det er rutinerte folk som er med på denne produksjonen tror jeg at dette kan bli interessant.

Bare de får med masse action, smart dialog, kanskje litt utvidet handling og mye svart humor. Og Locusts skal bli laget av Weta Workshop(de som laget orker og masse annet rart til Ringenes Herre). Hvorfor? Fordi jeg sier det.


Rolleliste: Marcus Fenix: Ron Perlman

Dominic Santiago: Vin Diesel (HAHAHAHHAHA)

Augustus Cole: Lester Speight

Damon Baird: Brad Pitt (Kom med et bedre forslag)

Stemmen til RAAM: Mike Patton
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
blæh.. vil heller hatt MGS på film!
  • 0
Tror filmen blir drit bra. Syntes enten Tyler Mane eller Hugh Jackman burde spille Marcus Fenix.
Who would win a wresling match, Lemmy or God? God! no! Lemmy! NO! trickquestion, Lemmy is god!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 0
Og i rollen som Marcus Fenix finner viiiiii......
Meg!
Ja.... særlig....
Haters gon' hate
  • 0
lol
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Lage film av ett spill uten historie? hmmm... tror dette kommer til å gå rett i grøfta.
This is a private conversation between me and the world
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!