Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Ja, som du leste i overskriften, her skal du skrive ned hvilket spill netopp du gjennomførte sist. Det jeg gjennomførte sist er MoH: Airborne.

Vi oppfordrer til å diskutere spillene du spiller i egne tråder for å fremme akivitet. Hvis tråden ikke finnes, gjerne lag en ny.

/Moderatorene
  • 0
  • RDB
  • RDB
Legend Of Zelda: Phantom Hourglass.

Sluttet å spille det for en stund siden pga det stygge Ocean-tempelet. Men tok meg endelig bryet til å spille ferdig, og utenom det tempelet så er spillet en ren fryd!
  • 0
Jeg tror kanskje mitt siste gjennomførte spill var Call of Duty 4...
Ja, er ganske sikker på at det var det!
Et svært episk spill, elsker hele Singleplayeren, Multiplayer er også kjempebra
Siterer Nero The Elder:
MoH: Airborne.

Olala.
Personelig må jeg si jeg ikke synes noe særlig om 2.verdenskrigspill. Synes spill fra nåtiden er MYE bedre!

Lagt til 2008-05-13 00:04:
Siterer RDB:
Legend Of Zelda: Phantom Hourglass.

Sluttet å spille det for en stund siden pga det stygge Ocean-tempelet. Men tok meg endelig bryet til å spille ferdig, og utenom det tempelet så er spillet en ren fryd!


Oooo, genialt spill. Har det selv.
Leste nettopp fra en fyr på GT at han ikke likte, faktisk hatet, PH fordi alt ble styrt på skjermen...Rar fyr, brukte hverken punktum eller komma !
Synes Ocean Temple er helt greit jeg. Tar jo bare et kvarter per gang man gjør det, eeehehe..
Square Enix.
  • 0
rundet No More Heroes i dag. veldig bra spill
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Oooo, var det vanskelig? Synes enkelte av Bossene ser ganske vanskelige ut !
Square Enix.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Zechez:
Oooo, genialt spill. Har det selv.
Leste nettopp fra en fyr på GT at han ikke likte, faktisk hatet, PH fordi alt ble styrt på skjermen...Rar fyr, brukte hverken punktum eller komma !
Synes Ocean Temple er helt greit jeg. Tar jo bare et kvarter per gang man gjør det, eeehehe..

Ojda.

Jeg elsker selv å styre med stylus. Søren så herlig.
Sjelden jeg opplever noe nytt innenfor spill, men PH var veldig nyskapende for meg.
Er så vidt jeg vet bare 2 DS-spill som bruker noenlunde sånne kontroller (det andre er Ninja Gaiden-spillet, som jeg vurderer å kjøpe.)

Ocean Tempelet er ikke SÅ fælt. Man får jo checkpoint etterhvert. Men likevel drit at man må begynne så langt tilbake når man fucker opp. Og så har du ikke tid til å gjøre mange tabber, heller.
  • 0
Siterer Zechez:
Personelig må jeg si jeg ikke synes noe særlig om 2.verdenskrigspill. Synes spill fra nåtiden er MYE bedre!



Er veldig enig med deg der.. Jeg ville gitt MoH:Airborne 6-7/10. Det imponerte meg ikke mye. Det eneste som skilte seg litt ut var fallskjermhoppinga, men det ble også kjedlig i lengden. Call of Duty 4 lånte jeg av en kamerat og det var et fett spill. Både singleplayeren og multiplayeren var en utrolig opplevelse.
  • 0
Siterer RDB:
*Stuff, Ima shortenin*

Elsker også Stylus kontrollen. Fungerer så J***** bra! Mye bedre enn Gameboy Pad egentlig
Fucker du opp i Ocean Temple? Har faktisk aldri dødd i PH...Noensinne...

Siterer Nero The Elder:
*Shortenin*

Aha, vi har samme FPS smak, me like ! Blir mye mer imponert av Present Time FPS enn Past Time FPS, da Past ser ut som den har lånt grafikk fra spill fra 1990 tallet... Alt er så mørkt at det er egentlig ikke noe særlig grafisk å rope hurra for...Jaja, Past FPS kan sikkert være morsomt, men jeg har aldri likt et eneste et av dem...
Fallskjermhopping? Høres interessant ut !
Square Enix.
  • 0
Siterer Zechez:
Oooo, var det vanskelig? Synes enkelte av Bossene ser ganske vanskelige ut !


noen av bossene var ganske så vanskelige, mens noen av de gikk greit!! veldig gøy spill, å alle bossene var helt forskjellig så var bra variasjon i det
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
  • RDB
  • RDB
Siterer Zechez:
Fucker du opp i Ocean Temple? Har faktisk aldri dødd i PH...Noensinne...

Imponerende.
Har vel dødd kanskje 2-3 ganger.
Ikke så fælt, egentlig. Tempelet er ikke så alt for grusomt. Men jeg må tilstå at jeg ikke nyter mine opphold der, likevel.

Muligens fordi resten av spillet er drita lett, og at det tempelet er den eneste gangen jeg må konsentrere meg?
Altså at det ikke føles naturlig i forhold til spillet?
Isåfall er jeg blitt ei pyse.

*Slaps self*
  • 0
Hehehehe. Never let your guard down - Galøye - Harry Potter

Siterer legion_kart:
Citerer Zechez:
Oooo, var det vanskelig? Synes enkelte av Bossene ser ganske vanskelige ut !


noen av bossene var ganske så vanskelige, mens noen av de gikk greit!! veldig gøy spill, å alle bossene var helt forskjellig så var bra variasjon i det

Yay, bra å høre Har litt lyst på spillet, men er usikker angående kvaliteten

Siterer RDB:
Imponerende.


Woho, Ima being Praised for me *kind - of, but - not - realy* Skillz
Square Enix.
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Jeg husker ikke hvilket spill jeg gjennomførte sist. Det kan være CoD4....
  • 0
condemned 2. one hell of a ride
  • 0
CoD 4 på Hard.
Homer: I'm normally not a praying man, but if you're up there, please save me Superman
  • 0
Super Smash Bros Brawl!
Endelig har jeg samlet alle gjenstandene!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Det må vel ha vært COD4 : )
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Siterer Zechez:
Alt er så mørkt at det er egentlig ikke noe særlig grafisk å rope hurra for...Jaja, Past FPS kan sikkert være morsomt, men jeg har aldri likt et eneste et av dem...


The Darkness sin versjon av "WWII" er sinnsykt kul da! (bare et lite mellomkapittel riktignok)

Siste spill jeg runna var Warhammer: Mark of Chaos, har spilt altfor lite i det siste, men både GTA IV coll. ed. og Aoc er på veg så da må en vel runne de!
*brom brom*
  • 0
Gjorde siste del av Ocarina of time nå!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
GH III: xpert
  • 0
Var vel Call of Duty 4 det.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Halo 3. Et bra spill
We could have arranged to have you carried
  • 0
Super mario bros på NES faktisk, var på hytta i helga og der har vi det
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Uncharted: Drakes Fortune for tredje gang. Blir bare mer og mer imponert for hver gang.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
GTA IV. ;D
Heihei
  • 0
Hele Orange Box
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!