Gamereactor internasjonalt Norsk / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Cherno
Cherno
Dishonored: Definitive Edition

Helt fantastisk. Bra jeg endelig fikk ræva i gir for denne. Vet ikke helt hvor jeg skal starte om jeg skal fortelle om hvor kreativt det er, hvor gøy det er, hvor åpent det er og hvor briljant spilldesignet er. Top notch. Litt hakk i storyen på et fortellingsnivå, men dette var utrolig gøy uansett. Oppfølgerne next.

9/10

"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
Xtord
Xtord
Siterer Cherno:
. Vet ikke helt hvor jeg skal starte om jeg skal fortelle om hvor kreativt det er, hvor gøy det er, hvor åpent det er og hvor briljant spilldesignet er. Top notch.

Jepp, det er jeg helt enig i, det er en grunn til at jeg har fullført det 3 ganger Dog på pc og ps3 ,ikke det at det har så mye å si.

Akres
Akres
FIFA 18 The Journey. 8/10

Stor forbedring fra fjorårets spill.

Veldig til værskifte. Ikke uvanlig her på Vestlandet.
SirGalahad
SirGalahad
Fullførte Uncharted: The Lost Legacy . Uncharted 4 var det beste spillet jeg spilte i fjor, og jeg husker jeg tenkte at jeg gjerne skulle hatt noen flere timer når jeg var ferdig med det. De ekstra timene fikk jeg her. Helt supert. Jeg nøt det. Jeg bare digget Chloe og Nadine, og forholdet mellom dem. Jeg digget stedene man utforsket. Stedene var helt nydelige og noen av dem var veldig imponerende. Må også si at spillet var veldig vakkert, og jeg syns karakterene ser veldig bra ut. Det var akkurat dette jeg ville ha.. litt mer uncharted. Det var deilig å vite hva jeg gikk til.. over the top-action og noe nydelig å se på. Det er nesten som å spille en film med de bra cutscensene. Her snakker vi utvidelse gjort riktig. Utviklerene kjører det kanskje litt safe i at de ikke kommer med så mye nytt her i form av utvikling i gameplay og sånn, men jeg personlig forventet ikke noe mye forandringer og innovasjoner så hadde egentlig ikke noe problem med det. Hvis du har spilt Uncharted 4: A Thief's End vet du hva du kan forvente. Naughty Dog leverer igjen. Anbefales sterkt hvis man savner mer fra dette universet!

Nå er det bare å glede seg til The Last of Us Part 2!

Xtord
Xtord
Siterer SirGalahad:
Fullførte Uncharted: The Lost Legacy .

Har blitt relativt overbevist at jeg må få kjøpt det i løpet av året med mye andre spill

SirGalahad
SirGalahad
Siterer Xtord:
Har blitt relativt overbevist at jeg må få kjøpt det i løpet av året med mye andre spill

Anbefales en helg der du ikke har mye annet å spille og vil ha noe bra action Ikke så alt for langt heller så du kan lett runde det på en helg. Brukte 5 timer og 19 minutter på min gjennomgang på normal.

Xtord
Xtord
Siterer SirGalahad:
Anbefales en helg der du ikke har mye annet å spille og vil ha noe bra action Ikke så alt for langt heller så du kan lett runde det på en helg. Brukte 5 timer og 19 minutter på min gjennomgang på normal.

Ja, skjønner høres bra ut, blir nok kjøpt senere i år, må få gitt det et forsøk. 5 timer + er ikke så halv galt.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!