Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Var hjemme en tur, rotet litt på mitt gamle rom og kom over en gammel Super Nintendo som ikke har vøri i bruk på snart 15 år. Har spilt Zombies i hele natt. Hadde nesten glemt hvor frustrerende og jævlig dette spillet kan bli i lange seksjoner. Nostalgi meg i ræva!!

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Bob-Ingolf:
Var hjemme en tur, rotet litt på mitt gamle rom og kom over en gammel Super Nintendo som ikke har vøri i bruk på snart 15 år. Har spilt Zombies i hele natt. Hadde nesten glemt hvor frustrerende og jævlig dette spillet kan bli i lange seksjoner. Nostalgi meg i ræva!!

Haha, good times.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
The Cookiemonster
The Cookiemonster
Star Wars Battlefront 2 (2017)

Fullførte nettopp singleplayeren, og likte den godt. Var flere kule oppdrag, med en rekke varierte settinger og typer oppdrag. Spillet starter kort tid før Battle of Endor, og gir et kult innsikt i imperiet side av hendelsen, og den påfølgende handlingen. Spillet har sitt klimaks rundt Battle of Jakku, som blir referert til i The Force Awakens. Stort mer enn det vil jeg ikke si, for ikke å spoile. Spillet benytter seg også av heltene på siden til rebellene, som også bidrar til litt variasjon i gameplayet. Benyttelse av fights i starfighters bidrar også til å vise frem grafikken til spillet, og man får i mye større grad enn i forgjengeren en Star Wars-feel av det mens man jakter ned fienden over planeter. Singleplayeren er ikke veldig lang, men den er uansett godt utført, og bør prøves hvis man har spillet.

Jeg har også spilt litt av multiplayeren, og har likt den godt. Enn så lenge er jeg ikke spesielt mye å skryte av, men det kommer mer av at ferdighetene mine i beste fall er rustne, enn at spillet er ubalansert, som mange fryktet i forbindelse med hele lootbox-styret. At det har blitt innført classes bidrar også til at multiplayeren denne gangen er langt friskere og mer variert enn forgjengeren. Lootboxes har forøvrig heller ikke vært noe problem, da de koster særdeles lite i ingame-currency, og man får en for hver dag man logger inn. Behovet for å skulle kjøpe de for ekte penger eksisterer ikke per nå, og helt ærlig ser jeg heller ikke behovet for det hvis ingame-prisene forblir slik de er nå. Den største lootboxen de selger kan per nå tjenes inn på rundt to kamper, selv om man spiller ganske begredelig.

Lootbox-styret til side, dette er et bra spill. DICE har gjort en betraktelig bedre jobb med det denne gangen, det er bare synd at deres egen utgiver klarte å rote det til så ingen er villige til å prøve det.

8.5/10

• Veni, Vidi, Cessi •
Xtord
Xtord
Fire emblem conquest . Tok meg over 120 timer, men meget bra, er nok ikke helt min favoritt i serien, men liker igjen alle i serien. Kapittle 23,25,26 og endgame var noe av det vanskeligste jeg har vært borti spesielt de tre første der uten å miste noen, mistet jo alle karakterne på endgame uten Corrin, men kan klare det uten å miste noe med litt mer "flaks"
Nå blir vel revelution kjøpt snart.

Taktikkeren
Taktikkeren
Resident Evil 4

Et utrolig atmosfærisk og guffent spill. Begynner og dra på åra, men en fornøyelse non the less. Takk til Predz for tips.

Gg wp.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Grallen
Grallen
Danganronpa 1 (Reload 1.2-utgaven)

Detta likte jeg veldig godt. Historien er spennende, selv om den taper seg litt mot slutten. Syns det var veldig artig å lete etter beviser, og deretter se om teorien min stemte eller ikke i class-trialene etterpå. Skulle ønske at det var litt mer dybde hos karakterene, men det får våge seg. Desverre så jeg anime-adaptasjonen for noen år siden, så jeg husket en del detaljer av historien, men det er ikke spillet sin skyld.

Nå gleder jeg meg til å begynne på toeren.

Let the voice of love take you higher
Grallen
Grallen
Danganronpa 2: Goodbye Despair (Reload 1.2-utgaven)

Mer av det samme som i eneren, men det meste er forbedret. Historien er mer spennende, karakterene er mer interessante og mysteriene gjør at spillet er vanskelig å legge i fra seg. Minispillene er for det meste forbedret også, med unntak av Hangmans Gambit, som er pure trash. Og holy shit, soundtracket er helt konge.

Har allerede bestilt V3, så nå ser jeg frem til å starte på det.

Taktikkeren
Taktikkeren
Ukjente spill for meg grallen. Kult!!

Grallen
Grallen
Siterer Taktikkeren:
Ukjente spill for meg grallen

Jeg anbefaler de på det sterkeste!

Shadow of the Colossus (PS4)

Bedre enn originalen på alle mulige måter. Kameraet er fremdeles ikke kjempebra, men det er bedre enn i originalen.

Taktikkeren
Taktikkeren
Tekken 7

Kort men godt. Er utrolig dårlig fortsatt da...

Akres
Akres
Wolfenstein 2.

Greit spill

• ☆ Orange Mushroom ☆ •
Taktikkeren
Taktikkeren
South Park: The fractured but whole

Humoren sitter, og gameplay fungerer. Men når likevel ikke opp til eneren. Fantastisk moro non the less.

Plata det like godt også!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!

Gamereactor

Magasinet

More

Juridisk info

More

Copyright 1998-2018 - Utgitt av Gamez Publishing A/S, Toftebæksvej 6, 2800 Kongens Lyngby, Denmark.