Gamereactor follow Gamereactor / Dansk / Svenska / Suomi / English / Deutsch / Italiano / Español / Português / Français / Nederlands / 中國
Gamereactor Close White
Medlemsinnlogging

Glemt passordet?
Jeg er ikke medlem, men jeg vil registere meg

Eller logg inn med min Facebook-konto
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

The Cookiemonster
The Cookiemonster
Assassin's Creed Origins.

Betraktelig forbedret gameplay, og en langt større (en grei andel er riktignok tilnærmet tom ørken) og levende verden. Låner mange forskjellige ting fra andre RPG-spill, men det fungerer fint. Historien var okay, men jeg ble aldri veldig grepet av den. De gjør også et halvhjertet forsøk på å involvere en annen spillbar karakter til tider, men det blir ikke det helt store av det.

8/10

• Veni, Vidi, Cessi •
Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Gikk løs på Mother 3. Klarte rett og slett ikke fullføre det. Ikke fordi det var dårlig eller vanskelig eller noe sånt.. Men i JESU KRISTI navn så dystert det var. Nærmest som å vitne et terrorangrep mot Andeby. Kan ikke anbefale dette spillet til noen

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
Madzen
Madzen
kjøpte Far Cry 5 på forrige tirsdag og ble ferdig historien i går tirsdag.Det var ganske gøyt å knerte kultinister og gå(,kjøre og fly også) i Hope County. Morsomste var å spille med en venn over nett og slå hverandre med spade bilen. Historien og folkene var grei men de kunne ha hatt mer religion med i spillet. Ble litt som meh på slutten( litt skuffet?). FAR CRY 5 8/10.

"Når det regner, så er da jeg koser meg mest: Inne og spiller "
Glorfindel
Moderator
Glorfindel
Fullførte Jack the Ripper DLC'en til AC: Syndicate. Alle troféer inkludert.
Ganske ålreit, men trodde egentlig den skulle være større til å ligge på 16GB. Den føltes rimelig kort.

"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Bob-Ingolf
Bob-Ingolf
Siterer Glorfindel:
Jack the Ripper

Ryktes at han fortsatt vandrer i blant oss. Forsiktig med hva du sier nå

Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!