LIVE
logo hd live | World War Z
Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Grallen
Grallen
Sekiro: Shadows Die Twice

Fantastisk spill. Det tok litt tid å bli vandt til combaten her, siden der er litt annerledes enn combaten i SoulsBorne, men når den endelig sitter er den skikkelig tight. Områdene er kule, og et par av bossene er blant de beste From Soft har laget.

Let the voice of love take you higher
Taktikkeren
Taktikkeren
Siterer Grallen:
Sekiro: Shadows Die Twice

Fantastisk spill. Det tok litt tid å bli vandt til combaten her, siden der er litt annerledes enn combaten i SoulsBorne, men når den endelig sitter er den skikkelig tight. Områdene er kule, og et par av bossene er blant de beste From Soft har laget.

Hvor vanskelig synes du det var? Sett opp mot tidligere spill?

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Grallen
Grallen
Siterer Taktikkeren:
Hvor vanskelig synes du det var? Sett opp mot tidligere spill?

I starten føltest det mye vanskeligere, siden jeg spilte det med en SoulsBorne-tankegang, men etter at jeg ble vandt til kampsystemet så var vanskelighetsgraden ganske lik SoulsBorne sin. Kan se for meg at dette er vanskeligere generelt om man ikke greier å lære seg kampsystemet da.

Let the voice of love take you higher
Taktikkeren
Taktikkeren
Okei, I see, men ingen håpløs oppgave med andre ord. Brutalt, men rettferdig, akkurat som jeg liker det.

Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
TK Quill
TK Quill
Borderlands GotY Remaster

Fremdeles et strålende spill, og nå med et knippe endringer som gjør irriterende ting mindre så. Fikk et av de nye legendariske våpnene rundt lvl 15, og det holdt seg helt til slutten av spillet, så balanseringen er litt merkelig, men det gjorde ikke meg noe å slippe grindingen denne gangen.
Går nok løs på de fire DLC pakkene før eller siden, samt en gjennomspilling til.

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!