Cookie

Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

TK Quill
TK Quill
Jedi: Fallen Order

Trodde det skulle føles litt halvhjerta gameplaymessig, og overdrevent dypt for meg hvor SW interessen ikke strekker seg lenger enn Skywalker sagaen. Dette var dog en rimelig solid overraskelse. Gameplay, story og soundtrack holder et stabilt høyt nivå gjennom nesten hele spillet. Grafikken er ikke den peneste og hadde noen ørsmå bugs, men designet på de forskjellige planetene er det ikke noe å si på.
Fantastisk å oppleve så få glitches i et stort spill. Falt gjennom et tre en gang, og et par kropper ristet intenst, ellers var det ganske feilfritt hele veien.

Kunne ønsket en fast travel funksjon etter man er ferdig med historiedelen av en planet, så utforskning går fortere, men det går mer på at det kan være forvirrende å finne riktig vei tilbake til skipet, enn at det tar tid.

Det har liten gjenspillingsverdi, men jeg ser gjerne mer fra denne serien i fremtiden, hvis det holder samme nivå.

8/10
Antakelig mitt GotY, fordi det ikke har vært noen 9-10/10 i år.

sideswipe
sideswipe
Jedi: Fallen Order ser ufattelig interessant ut, men er det vanskelig?

Kjenner at det har skremt meg litt vekk siden folk snakker så veldig om at det er ganske så likt Dark Souls på flere områder.

Damn, I'm good. Sideswipe, Transformers Revenge of the Fallen
Eirik Hyldbakk Furu
GR®
Eirik Hyldbakk Furu
Fallen Order er, som jeg skriver i anmeldelsen, mye lettere enn Souls-spillene. For det første kan du bestemme vanskelighetsgraden selv, og for det andre trenger du ikke å drepe fiender for å få tilbake erfaringpoengene dine. Første gang du bare gjør skade på fienden som drepte deg vil du både få tilbake erfaringspoengene dine og få fullt liv og Force-måler.

TK Quill
TK Quill
Sekiro

Ålreit spill, men ikke like moro som Dark Souls og Bloodborne. Mye fordi manglende variasjon fort gjorde spillet litt repetitivt, og til tider uinteressant. Og det er ikke like gøy å parere 90.000 angrep, som å rulle rundt som en tulling i overnevnte spill.
Pluss for design av karakterer og miljøer.
Minus for Folding Screen Monkeys, samt "Terror" og "Enfeebled" effektene.

7/10

Xtord
Xtord
Disco Elysium

Man, kan si mye om dette spillet.

Jeg skal prøve å holde dette noe kortere en steam anmeldelsen jeg nettopp la ut.

Uansett, jeg likte så og si alt med dette spillet. Det eneste jeg syns i nød var ok var endingen ellers likte jeg alt annet. Historien er mer en bra/ interresant nok, å har sine twist og turns. Den har både litt humor, men å mye seriøst i seg. Spill er i bunn og grunn ganske mørkt og dystert. Jeg blir ikke overrasket vis jeg runner dette engang til å håper inderlig vi får en expansion eller etterfølger.

Når det er sagt så likte jeg karakterene , de var mer en varierte og gode nok. Jeg likte variasjon i dialogen, alt fra det mer seriøse , til humoren. Jeg likte variasjonen i oppdrag. Musikken var mer en god nok. Jeg likte dialogen og syns det var veldig bra, nå er jeg heller ikke den beste på å si om et spill er godt skrevet eller ikke, men personlig hadde jeg ingen problemer med det.

Dette kan fort bli en annen gjennomgang av. Det er mer en nok skills og det som kalles tanke kabinett å velge mellom, noe som øker gjennsplinngs verdien betraktelig.

Har man ikke mot et spill som er litt sakte og med mye og i min mening god og variert tekst , så får man et meget unikt spill hvor man virkelig føler seg som en detektiv.

Dette er et sånt typisk spill jeg kommer til å tenke på i lang tid og kunne fort lagd en top 10 list over min beste øyeblikk. Dette er et sånt type spill du bør spill med minimalt av spoilers og kunnskap om.

Alt i alt settingne, historien, karakterene, musikken, variasjon i dialog og valg gjør dette til et spill jeg virkelig likte og kan anbefale og kan fort bli et av mine favoritt spill. Anbefales.

Missing Avatar
Daniel91
The witcher 3 og utvidelsene

Wow.. For ett fantastisk spill. Kan ikke tro at det tok meg så lang tid før jeg prøvde det. Endte vel opp med nesten 155 timer med total spilletid og storkoste meg hvert minutt kjenner jeg gleder meg skikkelig til serien kommer nå. Og jeg kommer nok definitivt til å plukke opp cyberpunk når det kommer

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!