Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

For et spill. Jeg er helt målløs. Cut-scenes var underholdende, noen toppet flere bra actionfilmer. Hver karakter er dype og interresante, en av de beste for meg var Sunny og måten hun utvikler seg på. MGS4 er rett og slett en av de beste spillopplevelsene jeg har hatt, noensinne.

10/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • varj
  • varj
Spilte akkurat igjennom Uncharted igjen. Fett spill, ser frem til spill nummer 2 i serien.
  • 0
Red Faction Guerrilla.

Spillet eier, anbefaler det på det sterkeste.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Da var jeg ferdig med Assassin's Creed.

Det er uten tvil det mest oppskrytte spillet jeg har prøvd. Jeg fikk advarsel om repetive oppdrag, men det var faktisk enda verre enn jeg trodde. Og med en så uinspirerende historie var det så vidt jeg gadd å bli ferdig i det hele tatt. Seriøst, ALLE oppdragene er omtrent HELT like. Hvis du syns oppdragene i GTA IV er repetive, har du ikke prøvd Assassin's Creed.

Syns nesten det er litt synd, for jeg føler dette spillet kunne vært mye bedre.

Karakter? Ikke mer enn 6/10.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg er såå enig Zook.
  • 0
Vart netopp ferdig med Super Paper Mario. Spillet hadde en kjempegod historie med gode nye karakterer. Grafikken var sånn okey og lyden var god. Spillet varte ikke så langt, rundet det på 20 timer. Men så lenge det varte var det kjempe gøy!

Anbefales til alle med Wii som liker puzzles.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Mirror's Edge.

Bedre enn jeg trodde, var veldig underholdende og fett. Synes dog det var litt for kort, og noen sekvenser var evig irriterende. Synes også det var litt for mange våpen, og av en eller annen grunn skulle jeg ønske det var litt færre. Tror dette er ett elsk/hat spill. Selv likte jeg det.

8/10.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Call Of Duty 4.

Fantastisk 1-spiller del; litt kort, men fantastisk!

Koser meg med online.

9/10
  • 0
MGS 2 og 3. Har ikke fullført 4'ern, for jeg begynte på Oblivion i stedet (som jeg holder på med nå).
  • 0
Gears of War COOP på hardcore
Rocktober
  • 0
Siterer Predator:
Mirror's Edge.

Bedre enn jeg trodde, var veldig underholdende og fett. Synes dog det var litt for kort, og noen sekvenser var evig irriterende. Synes også det var litt for mange våpen, og av en eller annen grunn skulle jeg ønske det var litt færre. Tror dette er ett elsk/hat spill. Selv likte jeg det.

8/10.

Er det så mange? Pistol, hagle, maskingevær, tungt maskingevær og never?
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Siterer Zook:
Da var jeg ferdig med Assassin's Creed.

Hah, er ikke nært slutten enda jeg. Tar meg lange pauser etter hver Assassination. Spillet blir så utrolig kjedelig i lengden, takker meg evig til de tusen at jeg kjøpte det billig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Fullførte akkurat Knights of the old Republic for ehm... 7 gang? Blir aldri lei det spillet Nå skal jeg igjennom God of War spillene igjen. noen her som faktisk har sett slutten på Dead Rising? Klarer ikke å få gjort storryen
After all is said and done, a lot more will be said than done.
  • 0
Åhh, nå fikk jeg lyst til å spille KOTOR igjen!
  • 0
det siste jeg gjennomførte er prototype, et heftig free roam med masse action, men desverre er holdbarheten for svak, grunnet kort historie og litt repitivt sideoppdrag.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Rundet GTA IV (Historien), og Half life 2: Episode 1 de siste to dagene.

GTA IV må bli en 9/10. Dritbra spill!
Episode 1 var også overraskende bra, litt kort, men det gjør ikke noe når jeg kan spille EP 2 i dag 8/10
Knurr...
  • 0
Rundet akkurat Prototype. Heftig spill, men skal garantert ha Infamous, siden dette spillet hadde en grundig mangel på historie.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Call of Duty 4, igjen.

10/10
I was frozen, today!
  • 0
Jeg rundet Fallout 3 i dag, og fikk mitt første platinium trophy
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Første gjennomkjøring på Uncharted: Drake's Fortune.!

9/10 - kjempe bra spill.
  • 0
Kjøpte Uncharted Drakes Fortune på fredag å har rundet det to ganger nå, holder på med å runde det for tredje gang nå.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Sam & Max Saves the World episode 1-6

FANTASTISK!!!
Hvorfor har jeg ikke vært borti disse fyrene før!?

Også var det 200 enkle achievement poeng å hente.

Karakter: 8/10
Reality 2.0 episoden falt ikke helt i smak.
Det kunne også vært litt vanskeligere til tider.
  • 0
Bionic Commando

Begynner å bli en stund siden, men jeg kan si at det er et Veldig bra spill

Karakter: 8/10
Litt lite frihet
For kort
Osv...
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Eat Lead

Kjøpte dette spillet på søndag og gjennomførte det på mandag.

Ja Eat Lead hva kan jeg si? Jeg kan ikke si at det var fantastisk for det var det ikke, jeg kan heller ikke si at det sugde for det gjorde det heller ikke, men jeg kan si at det er et greit spill.

Eat Lead har en god historie og fet musikk, men det er vel det eneste som er bra. Resten er ganske halvhjertet.

Karakter: 6/10
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
InFAMOUS var det siste...
Decyfered!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!