Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Devil May Cry 4

Utrolig frustrerende til tider, men mange av kampene du får er totalt awesome, på grunn av mange fete comboer og mange våpen. At du senere får spille som Dante er også et stort pluss. Boss-fightene er utrolige, jeg storkoste meg. DMC 4 er rett og slett et spill du elsker og hater på samme tid.

Svak 8/10.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
FF VII igjen klarer fremdeles ikke å komme under 68 timer
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Sist gjennomført, The World Ends with You (DS-spill), spiller strengt talt rundt fem forskjellige spill av gangen ^^;
  • 0
Transformers: Revenge of the Fallen.
Glasgow smile.
  • 0
prototype eller empire total war!
  • 0
Det blir vel Dead Space. Rundet det en gang på hver vanskelighetsgrad.. Jobber med Overlord II nå Sliter noe inni ..?%¤&%&%#&%¤& med siste boss... men klarer det nok helt sikkert snart
"Would you mind telling me what the hell you'r doing on that ship?" "Sir, Finishing this fight"
  • 0
Gjennomførte inFAMOUS tidligere idag. Ett herlig superhelt/sandkasse-spill. Slenger nok opp en anmeldelse av spillet etterhvert
  • 0
Høvla meg igjennom Uncharted: Drake's Fortune nok engang. Ett fantastisk spill med masse sjarm, humor, troverdige karakterer med fenomenalt stemmeskuespill, spennende historie, nydelig grafikk og et knakende godt gamplay som blander action, eventyr og platforming. Ett av de beste spillene på Playstation 3. Så denne gangen fikk jeg endelig surra meg til å få de siste trofeene, slik at jeg fikk min platinum
  • 0
Ble ferdig med Bioshock idag^^
Game hele natta^^
Følte meg så mektig på slutten. Helt genialt. (Evil Ending)
Ekstremt irriterende plot twist, siden jeg forutså den og ikke kunne gjøre noe med det -.-"

Nå skal jeg faen meg runde greia på Hard og Good^^
Så må jeg si at Andrew Ryan sin tale, er det mektigste jeg noen gang har sett. Ekstremt psykologisk bra!
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Forige spill jeg ble ferdig med var Tales of Vesperia, et fantastisk japansk rpg som alle med en Xbox 360 i huset burde prøve
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Hvor mange timer brukte du?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Cirka 32 timer.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Ikke mer? Hørte om noen som hadde brukt 50 timer og sånt...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Hmmm... Fallout3 i går Evil ending bwahahahahahahaha valgte og dø da men F.E.V brukte jeg jo
  • 0
Persona 4 nå... perfect ending... tok meg "bare" 79 timer første gang...
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Star Wars The Force Unleashed - evil ending
Rocktober
  • 0
Vet ikke om dette teller, men det spillet jeg sist gjennomførte var Wii Sports
  • 0
Fullførte F.E.A.R 2: Project Origon for noen dager siden og Killzone 2 igjen i går.
I was frozen, today!
  • 0
inFamous again for noen dager siden! EVIL ENDING!
Decyfered!
  • 0
The Secret of Monkey Island

Endelig var klassikeren ute på live.
Og jeg må si at den oppdaterte versjonen var over gjennomsnittet ålreit.
De fleste orginale stemmeskuespillerne er med.

Eneste som var litt teit er at alle 12 achievementsa er secret
OG selvfølgelig sjekket jeg ikke hva de var på nettet før jeg var ferdig,
så nå må jeg spille igjennom en gang til.
  • 0
det siste spillet jeg gjenomførte var the conduit. et herlig FPS, men desverre er historien litt kort.

8/10

har ikke prøvd online delen så den kan jeg ikke si noe om
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
The Legend of Zelda Twilight Princess, rulleteksten holder på i dette øyeblikk.
10/10
  • 0
Quantum of Solace... De siste telefonene har blitt besvart!
Decyfered!
  • 0
Gears of War 2

Kjøpte det i går for 369 kr
Rocktober
  • 0
sands of time, for to uker sia etter to dager med konstant gaming

kjøpte det til ps2 da jeg fant sands of time trilogy på elkjøp til 400 kr forrige lørdag
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!