Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Infamous

9/10
  • 0
Spilte gjennom Portal i går, det var et fantastisk spill. Satt naglet til skjermen, spesielt etter lvl 19. Utrolig hvordan GLadOS klarer å psyke en ut...
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Skate 2

9/10

Spiller det masse fortsatt med freeskate og Online, blir aldri lei!
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
GoW2 Insane
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Mass Effect

Dette er et av de få spillene som jeg har spillt som virkelig har imponert meg. Kan ikke vente til toern kommer.

10/10
Tungur Knivur
  • 0
Call of Cthulu: Dark Corners of the earth... 8/10

Mythos rank: D
Completion: 80% noe
Sanity level: Nut Job... LOL!
Difficulty: Boy scout!

Skrudd og sykt spill, som bare blir snålere og snålere... Fra rare bygdefolk til flygendepølser og energivåpen... Endinga var noe av det rareste jeg har sett...

MEN LIKEVEL HELT KONGE SPILL!
Decyfered!
  • 0
Call of Juarez: Bound in Blood

Levde opp til forventninger, og BoB er et spill som leverer varene. Hard skyting, en god historie med gode karakterer og som er godt fortalt pluss mye mer. Skytesekvensene er underholdende, intense og hektiske, og jeg digget det. Spillet kan være frustrerende til tider, men det er ikke minus for den overalle opplevelsen. Det jeg ikke likte var dårlig stemmeskuespill på de fleste sidekarakterene (Stemmene til Ray og Thomas McCall var perfekte, og de har noen fete on-linere. William, deres bror, hadde også en god stemme) og ikke like bra hele tiden er minus her. Dette spillet har også bra gjenbruksverdi, jeg kommer nok til å spille gjennom det flere ganger.

Kjøp og nyt!

Sterk 8/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Ble ferdig med historiedelen til Saints Row 2 i dag. Brukte 25 timer, men om jeg ikke hadde køddet så mye rundt kunne jeg sikkert klart det på 15.

Helt utrolig artig spill. I motsetning til konkurrenten GTA IV (som jeg også liker, vel å merke) fokuserer SR2 på ren moro. Det skal ikke tas seriøst, rett og slett. Du kan kustomisere (er det i det hele tatt et ord?) karakteren din til det latterlige, kaste mennesker ti meter bortover veien eller skape terror med samuraisverd og motorsag. Håhå!

Selv om jeg er ferdig med oppdragene kommer jeg til å bruke maange flere timer på dette spillet.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Ble ferdig med historiedelen til Saints Row 2 i dag. Brukte 25 timer, men om jeg ikke hadde køddet så mye rundt kunne jeg sikkert klart det på 15.

Helt utrolig artig spill. I motsetning til konkurrenten GTA IV (som jeg også liker, vel å merke) fokuserer SR2 på ren moro. Det skal ikke tas seriøst, rett og slett. Du kan kustomisere (er det i det hele tatt et ord?) karakteren din til det latterlige, kaste mennesker ti meter bortover veien eller skape terror med samuraisverd og motorsag. Håhå!

Selv om jeg er ferdig med oppdragene kommer jeg til å bruke maange flere timer på dette spillet.

Tror ikke ikke kustomisere er et ord... MEN DET ER DET NÅ! Alle som leser dette forstår det sikkert...

En liten glitch i dette spillet: Når du er i en pimpe garasje, prøv å spinne bilen fort rundt, da kommer alle delene til å fly av... Morsomt å se på!
Decyfered!
  • 0
siste spilet eg rund var the conduit.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Gjennomførte Zone of the Enders: The 2nd Runner for Ca. to timer siden. Brukte intet mer enn seks timer på det. Utrolig kort, men samtidig episk HELE tiden. Dette spillet havner ganske enkelt på min topp fem liste over favoritt spill. Helt fantastisk spill, til tross for lengden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Call of Duty 5 World at War.
Bra spill, men 4'ern er bedre!
  • 0
Call of Duty: World at War (igjen)

Like gøy vær gang.

9/10

Condemned 2

Det var faktisk overaskende bra, kampsystemet fungerte etter litt trening, spennende historie, også er det gøy å granske åsteder.

8/10

Battlefield: Bad Company

Det levde opp til forventingene, det er gøy å sprenge ting.

9/10
I was frozen, today!
  • 0
Star Wars: The Force Unleashed

Morsomt spill. Kunne godt ha vært litt lengre, og hatt litt flere krefter. Ellers var det bra.

7/10
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Red Faction: Guerrilla.

8/10
Glasgow smile.
  • 0
Super Mario Galaxy

Et morsomt spill som har det meste. Spillet er kanskje en smule lettvint. Men hvis du går for alle 121 stjernene kan du komme over vanskeligheter.

10/10
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Gears of war:
vel kort, dårlig med å få uttrykt historien i spillet,
God grafikk, god skyteaksion, kule monstre og bosser.

Og får en god slutt som fører over til gears2, får skaffer meg spillet når jeg skaffer meg den da(gears2)
7/10

Holder på med gears på insane nå
  • 0
Ratchet & Clank Tools of Destruction
Rocktober
  • 0
Crysis Warhead, for tredje gang.
  • 0
The Elder Scrolls IV: Oblivion - 9/10

Veldig bra spill på mange måter. Gjorde mange sideoppdrag utenfor historiemodusen og er fortsatt ikke ferdig. Så jeg runnet (liker ikke det ordet ) spillet på litt under 50 timer. Holder på med Shivering Isles.

Ikke lenge før Oblivion, gjennomførte jeg Infamous - 9/10

En annerledes actionopplevelse som jeg kommer til å huske. Har aldri opplevd et spill hvor du kan klatre på nesten alt i en stor sandboks-by. Bare synd at det ikke er onlinemodus, for jeg skulle gjerne spilt mer. Selv om det tok rundt 30 timer å gjennomføre historiemodusen, går det ganske fort.
  • 0
Når jeg tenker meg om så har jeg ikke fullført noen spill i det siste. Har bare spilt gamle spill, og har byttet om til noe annet før slutten.
  • 0
Du er ikke den eneste...
  • 0
Flåklypa Grandprix - Gullutgave

Altså story moden og 80% av bildelene. Fant det på Obs på City Syd for 39,-
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Plant vs. Zombies!
  • 0
Uhm..Gh 3 på Medium var det ja
Im not pro, but i know how to play.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!