Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Half life 2
Half life 2 episode one
Disse to spillene gjennomførte jeg sist, nå holder jeg på med half life 2 episode two
  • 0
Plants vs Zombies her også

Smadra DR. Zomboss lett. 10/10
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
James Bond Quantum of Solance PS3
  • 0
Cod4 10/10 Kjempe bra spill Holder på med Skate 2 men klarer å ikke bare gjør ''Story'' det er så gøy å bare cruise rundt ^^
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Lost the video game. Utrolig artig ble bare litt sur på de delene jeg måtte tenke mye men ellers var det bra
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Uncharted Drake's Fortune
Rocktober
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Wolfenstein og Resident Evil 3
Tungur Knivur
  • 0
Siterer julekake:
James Bond Quantum of Solance PS3

Quantum of Solace!
Siterer Lord boms:
Lost the video game. Utrolig artig ble bare litt sur på de delene jeg måtte tenke mye men ellers var det bra

Lenge siden jeg spilte SP-delen helt ferdig på et spill, men det blir nok Turning Point: Fall of liberty...
Decyfered!
  • 0
Gjennomførte nettopp Batman Arham Asylum For et utrolig bra spill! Det beste singleplayer-spillet jeg har spilt på leenge! Så nå løper jeg rund for å finne resten av gåtene til The Riddler Spillet får en sterk 9/10 av meg.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Gjennomførte Batman: Arkham Asylum på fredag. Så det er det siste spillet jeg har kommet meg gjennom. Jeg kan ikke annet enn å måpe etter å ha gjennomført et slik mesterverk av et spill. Det er et helt fantastisk spill. Jeg kan ikke annet enn å forelske meg i det og det blir nok en svak 10/10 fra meg.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Det siste jeg gjennomførte var [Prototype]. Har gjennomført det to ganger nå. En gang på normal (elns) og en på easy. Skal spille gjennom på Hard senere også.

Achievements <3
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
siste spill jeg runda var CoJ BiB. runda det først på medium, så very hard og så easy(for å samle alle secretsene).
  • 0
Fullførte Far Cry 2 for noen dager siden, var ganske gøy, men litt repeterende noen ganger.
I was frozen, today!
  • 0
Batman Arkham Asylum, et jævlig bra spill(unskyld munnbruket xD), og i tillegg til den fantastiske historien så er den en liten mini historie og som er ganske spennende 9/10
  • 0
gått igjennom [prototype] igjen
Nå holder jeg på med Wolfenstein
  • 0
Siste jeg runda var Red Faction: Guerilla og Skate 2.
Knurr...
  • 0
Det siste spillet jeg runda er Call of Duty 4 superkult spill !!
  • 0
left 4 dead var det siste spillet jeg rundet. Syntes ikke det var så gøy å spille single, men multi oline er driit kult. blir liksom litt stemnign når du gjør deg klar il å møte zombiene og legger ut gas tanker osv; D burde prøve det;D
i don't need to "get a life" i'm a GAMER i have lots of lives - l0mpen<3
  • 0
Fullførte nettopp Fuel, og har gjort alle banene på høyeste vanskelighetsgrad. Gjorde en ekstra achievement til og fikk over 20.000 i gamerscore nå!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
ble ferdig med Batman: Arkham Asylum for ca. 1 time siden

-spillgutt
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
The Beatles Rock Band
Rocktober
  • 0
det siste spillet jeg gjennomførte er sonic riders zero gravity.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
  • Los
  • Los
CoD4

Kjøpte det i fjor sommer. Men dro i millitæret og plukket det ikke opp igjen før i går. Da viste det seg at jeg hadde kommet meg til siste act, så det var bare 5 minutter spilletid igjen
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Ringenes herre atter en konge tror jeg det var
  • 0
Secret Of Monkey Island: Special Edition.

driver på med Monkey Island 2: LeCuck's revenge.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!