Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Tror det siste var mirrors edge her
Just because i don`t care, doesn`t mean i don`t understand.
  • 0
Dirt 2. Ikke at det er noen virkelig historie- modus, men har iallfall 100% på karriæren, og en liten bronse-trophy igjen til platinum
Knurr...
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves.

Søren steike, for et spill! Fantastisk tempo, underholdende skytesekvenser, smarte gåter, bra utforskning, herlig plot, supre karakterer og ren moro! Uten tvil årets spill, og et av de morsomste spillene jeg har spilt. Alle med PS3, dette er et must!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Bioshock for 2 gang xD
GoW 1-2
Assassins Creed
Og har snart runna JRPG spillet; Infinite Undiscovery
"A man without a past, fights for a world without a future"
  • 0
borderlands er det siste spillet jeg gjennomførte.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Uncharted 2
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Uncharted 2
Saint's Row 2
Call of Duty 4 (for femte gang)
Og snart ferdig med Half Life 2: Episode 2
I was frozen, today!
  • 0
Resistance 2 på hard. Nå er superhuman låst opp
-Kill -Loot -Return.
  • 0
  • Los
  • Los
Fallout 3 her
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
CoD 5.
Bordelands.
-Jørn Hammerø-
  • 0
Uncharted 2: Among Thieves
  • 0
Batman: Arkham Asylum og Halo: Odst
  • 0
Har spilt gjennom HL2: EP 1 & 2 de siste dagene. Var akkurat som jeg husket det: überawesome
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Dragon Age: Origins

Fantastisk bra, utviklerne kan sakene sine og viser det tydelig igjennom hele spillet.
Skal la det ligge litt og så er det på'n igjen for å få de siste 120 achievement poengene.
  • 0
Uncharted 2 (2 ganger. En gang på hard og en gang på Crushing)! Er kanskje tidenes beste spill om du spør meg. Driver på med Ratchet and Clank: a Crack in Time og det er herlig det også! Rett og slett ren moro
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Modern Warfare 2

Skal spille det på nytt på hardend snart.
I was frozen, today!
  • 0
Brütal Legend og Ratchet & Clank: a Crack in Time
Rocktober
  • 0
Grand Prix på Mario Kart Wii

Grand Prix 50cc: 8/8 Gull
Grand Prix 100cc: 8/8 Gull
Grand Prix 150cc: 8/8 Gull
Grand Prix Mirror 150cc: 8/8 Gull

Jeg mangler fremdeles og unlocke tre karakterer, en kart, en sykkel og jeg mangler og slå noen Ghost Datas fra Time Trials. Men nå er jeg helt ferdig med "storyen" på MK Wii.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Det var nok historiedelen i Call of Duty: Modern Warfare 2, som er på grensen til latterlig kort. En heidundrende, men alfotr oppstykket, actionopplevelse for min del. Er nå i full gang med multiplayer, som er bunnsolid tvers igjennom
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Modern Warfare 2
Borderlands
Crysis
Diablo 2 Lord Of Destruction
Tungur Knivur
  • 0
Killzone 2 (faktisk)
Guitar Hero World Tour, klarte det på expert.
Uncharted 2.

Nå holder jeg på med Mass Effect, og jeg pleier å bruke altfor lang tid på RPG-spill så dette kommer til å ta en tid. Brukte 10 timer bare på å komme meg til Noveria oppdraget.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Assassin's Creed 2

30 timer med non-stop awesomeness
(og jeg mener non-stop, for jeg spilte nesten uavbrutt i tretti timer )
Knuser forgjengeren fullstendig.
Verdt hver krone
(spesielt når jeg fikk det for halv pris )

Også er jeg på god vei til å gjennomføre Arkham Asylum som også er fantastisk bra.
Kan nesten ikke vente på eventuelle oppfølgere
  • 0
  • Zook
  • Zook
Mirror's Edge for andre gang - denne gang uten å skyte noen.

Digger dette spillet! Skikkelig frisk action. Grafikkstilen er nydelig og gameplayet er originalt. Vanskelighetsgraden er også perfekt - til tider utfordrende, men aldri så det blir skikkelig frustrerende. Det eneste store minuset jeg kommer på er den totalt uinteressante historien, som konstant prøver å overraske. Fyllt til randen av klisjéer og aldri noe spennende, syntes jeg. Allikevel håper jeg på en oppfølger, der historien forhåpentligvis er bedre.

Batman: Arkham Asylum for andre gang - denne gang på hard.

Årets spill? Av spillene jeg har prøvd i år er nok dette det beste. Spillets sterkeste kort er det varierte gameplayet (som består av herlig slåssing, utforsking, klatring og gåteløsing), det dødskule konseptet, alle de kjente og kjære karakterene, og ikke minst den fantastiske atmosfæren og Batman-stemningen. Grafikk, musikk og lyd er også helt knall. Også veldig kult med alt bonusmaterialet (character bios, character trophies, osv.) og ikke minst Challenge Mode! Et spill jeg kommer til å spille mye mer etterhvert, og et must for alle med 360/PS3.
You're sleeping over, right?
  • 0
MW2. Kanskje det mest hektiske og adrenalin pumpene spillet i historien. Pulsen er på 200 hele tiden!
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Jeg gjennomførte nettopp cod4 på hardened !
Sykt bra spill må jeg si. Gleder meg til å gjennomføre MW2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!