Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Det siste var nok MW2, og før der igjen var det Uncharted 2: Among Thieves! Begge spillene var fantastiske og inneholdt mye godt action!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Batman : Arkham Asylum

Det er til og anbefales, skal faktisk ta tak i kontrollen og gjennomføre det IGJEN, nå snart.
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Modern Warfare 2
Noe av de sykeste ever !
  • 0
Den siste uka har jeg gått igjennom MW2, Uncharted 2, og Muramasa: The Demon Blade, som jeg syntes var bedre enn de to første jeg nevnte.
  • 0
Batman: Arkham Asylum

Dødsbra! Et av årets beste og blandt de ti beste på 360 så langt.
Skal definitivt spille om igjen,
men etter å ha rundet storyen og samlet alt i et strekk, ble jeg pittelitt lei.
Så jeg tar nok en pause til utpå nyåret.
  • 0
Arkham var dritbra ja! skulle gjerne hatt litt nedlastet kontent til det ^^
  • 0
Veteran på MW2. Det tok en stund ettersom jeg har vært ganske opptatt med MP.
  • 0
det siste jeg gjennomførte var left 4 dead 2. (spillt alle campaign banene)
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte storyen i Assassin´s Creed II for noen timer siden. Dette er absolut helt SUPERT i forhold til det første spillet, faktisk så mye at det nesten føles som ett helt annet spill. Anbefales på det sterkeste, spesielt om du likte det første, vil du absolutt ELSKE dette!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Fullførte storyen i Assassin´s Creed II for noen timer siden. Dette er absolut helt SUPERT i forhold til det første spillet, faktisk så mye at det nesten føles som ett helt annet spill. Anbefales på det sterkeste, spesielt om du likte det første, vil du absolutt ELSKE dette!


Da vet jeg ihvertfall hva jeg skal kjøpe next.
Men hatet det i enern når du måtte finne clues, og gjøre det samme om og om igjen.
  • 0
Siterer Mreow:
Men hatet det i enern når du måtte finne clues, og gjøre det samme om og om igjen.


Det slipper du ivertfall i AC II. Der er alle sideoppdragene helt frivillige, men såpass morsome og varierte at de er verdt å gjøre uansett
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Citerer Mreow:Men hatet det i enern når du måtte finne clues, og gjøre det samme om og om igjen.

Det slipper du ivertfall i AC II. Der er alle sideoppdragene helt frivillige, men såpass morsome og varierte at de er verdt å gjøre uansett


Heftig, som sagt. Må kjøpe det, regner med at det blir til helgen, så kommer med tilbakemelding da.
  • 0
Ble endelig ferdig med Far Cry 2 for første gang, etter omkring 18 timers spilling.

Må virkelig si at jeg digget dette spillet. Jeg prøvde for ca. et år siden, men jeg ga rett og slett opp halveis. Jeg anmeldte det, og ga det en 7/10. Nå er meningene mine veldig endret. Jeg elsker grafikken, områdene, dag-og-natt systemet, mange av skytesekvensene, våpen og mye mer. Det kan fort bli repetivt, det kan fort bli litt kjedelig og frustrerende, men når Far Cry 2 er på sitt beste, er dette noe av det feteste fra 2008!

8 - 9 / 10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siste spillet jeg runnet var Rock Band 1, på expert seff;)

Gir det 8/10. Trekker ned at man ikke kan spille World tour med andre folk over live, noe som gjør det vanskelig å få flesteparten av achievmentene på spillet
  • 0
Runnet Assassin`s Creed 2 nå nettopp Digg spill, men synes at slutten var litt, tja, merkelig Så nå er det bare å hamstre inn flere Achievements.

Runnet også Call of Duty Modern Warfare 2 også! Fy søren, slutten var totally epic! Aldri opplevd maken til en slutt som det
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Gjennomførte Metal Gear Solid for n-te gang i går. Herlig at det endelig har kommet til europeisk PSN! =)
A clever idiot is dangerous, even more so than a stupid smart-ass
  • 0
Fallout 3
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
Runnet Left 4 Dead 2 for en uke sia. Men fikk alle achievmentene til Assassin's Creed II for bare noen dager sia

Begge spilla er utrolig fete! Assassin's Creed II om du foretrekker å spille alene, og Left 4 Dead 2 om du vil spille med noen venner
  • 0
  • Los
  • Los
Mass Effect! Rett og slett det beste spillet jeg har spilt gjennom!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Los: Helt enig!
  • 0
Crash Bandicoot 3: Warped
Good god det var nice å forfriske minnene fra denne perlen av spill.
:D <3<3<3
  • 0
Modern Warfare 2 på veteran.

Er første FPS spillet jeg har klart å gjennomføre på høyeste vanskelighetsgrad.
Gir vanligvis opp for lett. Dauer et par ganger og skrur av.
Men denne gangen skulle jeg igjennom no matter what.
  • 0
Resistance: Fall of Man
Rocktober
  • 0
Har klart MW2 en gang på Regular og en gang på Veteran, også har jeg feiet gjennom Wanted: Weapons of Fate på Assassin-vanskelighetsgraden.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Fullførte nettopp Final Fantasy: Crisis Core. Nydelig spill, med en uventet slutt (vel, ikke helt uventet. Men fortsatt sjokerende). Elsket spillet, men det blir sansynligvis en stund til neste gjennomgang.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!