Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Half-Life 2: Episode One for nøyaktig 20 minutter siden.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
NfS most wanted
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
GTA4. Lånte en PS3 og runna det på 4 dager. Veldig bra start, men ble litt slapt den siste halvdelen
1337 er ut, 1227 er inn! http://1227.com/
  • 0
Final Fantasy VII: Crisis Core tror jeg. Er en liten stund siden, men damn det eide!

Neste blir vel sikkert MGS4 med mindre jeg kommer meg gjennom GTAIV eller assassins creed i løpet av helga/uka. Fysikk nå, går tregt...
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
Siterer Neivler:
GTA4. Lånte en PS3 og runna det på 4 dager. Veldig bra start, men ble litt slapt den siste halvdelen

Vil si det er omvendt jeg da.
Heihei
  • 0
Runda Portal for en time siden eller noe!
  • 0
tror sist spill som ble runda var vel Burnout Paradise eller noe sånt.
  • 0
gta 4
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Jeg prøver å gjøre ferdig GTA4, men nå syns jeg det er litt kjedelig...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Heros V Tribes Of The East
F.E.A.R Perserus Mandate
Tungur Knivur
  • 0
GTA IV
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Gjennomførte CoD4 for ... fjerde gang, tror jeg?
Ikke på Veteran, though, men på Regular. Gidder ikke bruke mer tid på Veteran-vanskelighetsgraden på det spillet, blir bare så forbanna frustrert.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Det kan vel ikke helt kalles å gjennomføre et spill og det er fortsatt noen bosser igjen, men det er en såpass bragd at det telles som en gjennomføring imo :p So Illidan the Betrayer er nettop slayed! Og for de som bryr seg så droppa Warglaive of Azzinoth Main hand :p

Det betyr 44 av 50 bosser drept :p Ca hvertfall.
PLUMBO - NORGES ORIGINALE AVLØPSÅPNER GJENNOM GENERASJONER
  • 0
Turok - PS3
  • 0
Glemte å si at jeg runda assassins creed på Fredag da...
  • 0
GTA IV. Snart helt ferdig. Har 6 duer og 42 stunt jumps igjen. Problemet mitt er at jeg har glemt noe avkryssing og ikke aner hvor de 6 duene er... Dæven det skal bli kjekt å gå igjennom alt igjen for å lete...
  • 0
Champions league
The Simpsons!
  • 0
det fotball spillet, på karriere?
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
ja 2006-2007
The Simpsons!
  • 0
okei ,liker FIFA best som fotball spill jeg
  • 0
Rise of Nations
greit spel, men ein smule for lite kanskje
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
har ikke prøvd det jeg, ikke hørt om det engang, er det strategi?
  • 0
Siterer XXassassinXX:
okei ,liker FIFA best som fotball spill jeg

jeg og men det gjorde jeg ikke før
The Simpsons!
  • 0
okei, har egentlig aldr prøvd PES...
  • 0
Siterer XXassassinXX:
okei, har egentlig aldr prøvd PES...

ikke jeg heller
The Simpsons!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!