Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?


Holder forøvrig på med sisteboss i New Super Mario Bros. Wii. Jævla vanskelig, men samtidig utrolig morsomt med to spillere...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ble ferdig med saboteur i dag

Utrolig bra spill, mellom 7 og 8 av 10
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
modern warfare 2, brukte fire og en halv time på det. veldig korte men gode timer, vurderer å spille gjennom det på nytt på hardened for å presse mer utav det.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Det siste spillet jeg gjennomførte var Modern Warfare 2, men jobber hardt og intens på DiRT 2 som jeg skal igjennom om ikke lenge. Deretter blir det The Saboteur som skal i ilden
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fullførte Wanted: Weapons of Fate på "The Killer"-vanskelighetsgrad. Utrolig lett og kort. Tror jeg brukte til sammen 4 timer elns. Det er gøy i noen timer, så blir det repetetivt. Bossene er små høydepunkt, though.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Fullførte akkurat Uncharted 2. Brukte omtrent 1 dag på det
Gi en mann en fisk og du vil mate han for en dag. Lær en mann å fiske og du vil mate han hele livet
  • 0
Etter omlag 50 timer, var Demon's Souls avklart. Et fantastisk dypt og atmosfærisk RPG som resulterer i ett av de beste spillene til Playstation3. Så nå er det vel Assassin's Creed II neste, som har stått og ventet tålmodig i hylla siden november i fjor
  • 0
fullførte shadow the hedgehog. shadow+våpen=bra spill.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Rundet netopp No more heroes... OG ER DRITSUR
når du runder det så får du valget mellom og se "ending" eller "real ending" jeg valgte å se den vanlige endinga først og å se den "ekte" etterpå.
Problemet er at etter rulleteksten hadde gått trudde jeg at jeg var på en loade screen og ikke en save screen, så JEG SAVET OVER FUCKINGS GAMEN SÅ JEG IKKE FÅR SETT DEN EKTE ENDINGA!!

Er så syyyykt frustrert nå ass.
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Siterer Narache:
Rundet netopp No more heroes... OG ER DRITSUR
når du runder det så får du valget mellom og se "ending" eller "real ending" jeg valgte å se den vanlige endinga først og å se den "ekte" etterpå.
Problemet er at etter rulleteksten hadde gått trudde jeg at jeg var på en loade screen og ikke en save screen, så JEG SAVET OVER FUCKINGS GAMEN SÅ JEG IKKE FÅR SETT DEN EKTE ENDINGA!!

Er så syyyykt frustrert nå ass.


Aha, me too . Men du kan fremdeles se den på youtube, anbefales!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
I går ble jeg endelig ferdig med Borderlands, etter 30+ spilletid. Lever så absolutt opp til mine store forventninger, skal skrive en anmeldelse senere.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Aha, me too . Men du kan fremdeles se den på youtube, anbefales!


Gjorde det^^ gleder meg til toeren
"9x-7i>3(3x-7u)" finn i
  • 0
Ble ferdig med Assasins Creed 2. .
"bedre at ingen får kake enn at noen får mer kake en meg." - meg
  • 0
Runda RaC: ToD for andre gang for ehh.. To dager siden?
Knurr...
  • 0
Fullførte The Legend of Zelda: Spirit Tracks for noen minutter siden. Sistebossen var sykt vanskelig, men etter at jeg brukte riktig angrep ble det straks litt lettere. Fantastisk spill, jeg tør nesten påstå at det er det absolut beste spillet i serien siden Ocarina of Time, for min del selvsagt. Dette havner enkelt på min liste over favorittspill.

For å summere spillet i korte trekk, Holy. Fucking. Awesomenes.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjørte Fallout 3 til siste slutt. Herligere spill må jeg leite en stund etter. Har starta på gjennomkjøring nummer 2 og prøver å være snill gutt så langt det lar seg gjøre. Ved første gjennomkjøring var jeg egoistisk, feig frekk og i bunn og grunn et komplett rasshøl av en annen dimensjon som drepte alt jeg kom over. Spillet fikk en litt sørgelig slutt, så vil rette det opp med å være hyggelig mot folk jeg møter i stede.
Jeg veit at du tror du forstår hva du tror jeg sa, men jeg er ikke sikker på om du innser at det du hørte ikke er hva jeg mente.
  • 0
Dragon Age: Origins! Kjempe bra, og anbefales til alle!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Runnet New Super Mario Bros. Wii tidligere i dag. Herlig! Forvent en anmeldelse snarest. Mangler fremdeles en del kanoner og starcoins, og så klart noen baner på stjerneverdenen. Men jeg har gjort ferdig storyen. Varsler sikkert fra i tråden hvis jeg noen gang runner det 100%..
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer DFS-Ollie:
Kjørte Fallout 3 til siste slutt. Herligere spill må jeg leite en stund etter. Har starta på gjennomkjøring nummer 2 og prøver å være snill gutt så langt det lar seg gjøre. Ved første gjennomkjøring var jeg egoistisk, feig frekk og i bunn og grunn et komplett rasshøl av en annen dimensjon som drepte alt jeg kom over. Spillet fikk en litt sørgelig slutt, så vil rette det opp med å være hyggelig mot folk jeg møter i stede.


Enig Fallout 3 er et GODT spill, og du kommer nokk til å spille gjennom den flere ganger (det gjordt i alle fall jeg)
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Men jeg har gjort ferdig storyen


Ikke at den egentlig er der da xD
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Ikke at den egentlig er der da xD


haha, godt poeng.. Men du skjønner hva jeg mener.. Jeg har banka bowser
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Half-Life 2 Episode 2
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
det siste jeg gjennomførte må nok ha vært halo3 ODST på legendary med mobil123 noe litt morsomt var at jeg fant ut noe morsomt som førte til at han døde ca 75 ganger på den lille turen han gikk hjem
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Call of Duty: Modern Warfare 2. Det var kongebra, og online kan man spille evig.
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Mass Effect. dette spillet er bare så utrolig bra, og med de to DLC pakkene så blir det bare helt vilt
Tungur Knivur
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!