Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Lastet ned ( da mener jeg games-on-demand-systemet) xbox-spillet "Black" igjen for ikke lenge siden, og det er fremdels ganske ålreit. Hjernedød skyteaction fra start til slutt.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Nettopp ferdig med Dragon Age, og no venter jeg spent på neste utvidelse

March.16.2010
Go ahead, make my day
  • 0
Fullførte Shadow of the Colossus for andre gang. Og gud, det er awesome.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Speedruna Ratchet & Clank a crack in time på challenge mode, tok meg knappe 3-4 timer xD
  • 0
fullførte nettop wiiware spillet overturn.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Ble ferdig med Call of Duty: MW2 på Veteran i går. Hadde ikke spilt det på evigheter, så følte for å ta det fram igjen.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Hmmm, det er et godt spørsmål! Er faktisk utrolig lenge siden jeg har tatt meg tid til å fullføre et spill... Tror kanskje det siste var Brutal Legend, som jeg runda før jul
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Ble ferdig med historiedelen av Call of Duty: Modern Warfare 2 idag, ble ferdig på 6 timer og 50 minutter. Litt vel kort, men hjalp med at de timene jeg brukte var helt herlige. Fantastiske skytesekvenser, utrolig god fart, nydelig grafikk, brukbar historie og og en fenomenal slutt. Jeg hadde åpen munn og store øyne hele veien, og til tross for den korte lengden, så storkoste jeg meg fra første til siste sekund.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fullførte Fahrenheit for 2 minutter siden. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har spilt det spillet før nå! Dette var jo et utrolig bra spill Nå er jeg enda mer spent på Heavy Rain!
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Portal, DET var et bra spill!
Yes
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siterer Predator:
Ble ferdig med God of War (PS3) i går kveld. Sinnsykt fett spill, og en ekte klassiker i spill. Kratos er en fantastisk hovedperson, fiendene er varierte, stemmeskuepill er også virkelig bra. Kampsystemet skinner, med fete moves og mange combos og angrep. Med bruk av magi er dette helt kanon. Det har også et variert utvalg av smarte puzzles som virkelig utfordrer hjernen din. Men, noen av cut-scenes ser helt forferdelig stygge ut. Er som et mareritt. Kameraet, som du ikke har noe kontroll over, funker fint, men til tider kunne det bli litt irriterende, i og uten kamp. Og i mange punkter er det bare prøv-og-feil hele tiden, som det spikkete tårnet du skal klatre. Utrolig frustrerende. Uansett, God of War er epic, badass og et flott spill!

9/10

Erhm, det komt ut no? . . .

Nå venter enda et epic spill fylt til randen av badass awesomeness: God of War II.
  • 0
Halo 3 tror jeg
  • 0
Lunket gjennom James camerons Avatar (Navi klassen, menneske var allerede ferdig) Lørdag 6 Februar.

Sneik meg gjennom Silent Hill Homecoming Hard mode uten laser pistol Onsdag 17 Februar.

Ruslet gjennom Bioshock 2 på Hard mode Lørdag 20 Februar.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Fullførte Heavy Rain i dag! Fantastisk opplevelse fra start til slutt Skal nok gjennomføre det flere ganger.
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
  • Los
  • Los
Mass Effect 2

Så nå fortsetter jeg med Dragon Age!
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
fullførte i går sonic and sega all-star racing.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Fullførte nettopp Heavy Rain. Et fantastisk spill som makter å vekke følelser i meg, mer enn noe annet spill har klart tidligere. Selv om kontrollen kan være litt upresis, er historien mesterlig fortalt, grafikken er lekker, stemmeskuespillet er troverdig (mesteparten av tiden iallefall), musikken er stemningsfull og hele presentasjonen føles frisk og annerledes. 9/10 fra meg! Årets mest unike spillopplevelse!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siden Heavy Rain saven min ble ødelagt måtte jeg begynne alt på nytt. Hadde kommet omkring 75% inn i spillet, så det var litt kjipt.

Men allikevel begynte jeg på nytt i dag tidlig, og ble ferdig for en time siden. Det tok bare rundt 6 timer, men som sagt hadde jeg spilt mesteparten fra før.

Uansett, veldig godt spill. Ble aldri blown away, og jeg syntes ikke det var ekstremt nyskapende. Men historien og karakterene er fantastiske, musikken er herlig og kan være både vakker og skummel. Ikke verdt å kjøpe PS3 for alene, men når du først har maskinen i hus er det et must.
You're sleeping over, right?
  • 0
Fullførte Uncharted 2: Among Thieves forleden dag. Ufattelig bra spill, selvom det var et par irritasjonsmomenter. Har fortsatt endel spill å ta igjen, da PS3-en var borte lenge! Mye onlinespilling på COD, The Saboteur, Heavy Rain etc.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Kom meg igjennom Borderlands etter mange frustrerende timer.
(jeg spilte splitscreen med min bror,
som kun liker å samle penger og åpne kister for å finne nye våpen han nekter å bruke )
Og som kjent blir spillet vanskeligere etter hvor mange som er med, så det ble et aldri så lite ork.

Har begynt på andre gjennomspilling med samme karakter og merker at det blir nok rimelig mye vanskeligere å komme igjennom denne gangen.
Med eller uten lillebror hengende etter
  • 0
Endelig runda Uncharted etter flere månder , spiller mye 360
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Fullførte Heavy rain for 2 gang i dag. Bedre slutt denne gangen.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Mass Effect 1, starter paa 2eren naa.
  • 0
Øh... Det Uno-spillet jeg lasta ned til PS3'n..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Siterer skeptisk-heksa:
Øh... Det Uno-spillet jeg lasta ned til PS3'n..

Spillte du det rundt???
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!