Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Fullførte Heavy Rain i går kveld. Absolutt fornøyd, og fikk vel den mer "happy" endingen. Skal garantert spille gjennom det igjen for å få de andre sluttene.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer Lykkedragen:
Citerer skeptisk-heksa:
Øh... Det Uno-spillet jeg lasta ned til PS3'n..

Spillte du det rundt???

Ja, spilte turneringen, så da har jeg jo spilt det som går an da..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Fullførte nettopp Heavy Rain (sinnsykt episk opplevelse), så nå går jeg til Bad Company 2
  • 0
Ble ferdig med Modern Warfare 2 igjen for en uke siden, det var nok det seneste spillet jeg ble ferdig med.
I was frozen, today!
  • 0
Bad Company 2 campaignen. 7 timer. Ett sitt
Feet first into Hell! A.K.A Madz
  • 0
Her har vi en ekte gamer. Sprater EXR, det er sånn det skal gjøres
  • 0
Ble ferdig med GTA IV: The Lost and Damned for 5 minutter siden, skal begynne på The Ballad of Gay Tony etterpå.
I was frozen, today!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Halo 3 på legendary. Har ikke somlet meg til å få gjort det før nå
Riddle me this
  • 0
Mass Effect. Ine sa at det startet tregt, og ble bedere etter hvert, men ikke episk. På det første punktet hadde hun rett. Men å ikke si at det var episk er bare fyfy!
8-9/10
  • 0
  • Ine
  • Ine
Vil anbefale deg å spille det igjen. Mye morsomere andre gjennomspilling! Det ble aldri episk, etter min mening. Men bra, det var det ^^
Riddle me this
  • 0
Spillet det for andre gang nå. Første gjennomspilling var jeg snill default manne-Shepard, denne gangen er jeg en slem adept-jente-shepard
  • 0
  • Ine
  • Ine
Haha Fortsatte på min gamle karakter. Når snart lvl 60. Det blir kos
Riddle me this
  • 0
Kan man fortsette på sin gamle char? Altså starte på nytt med alt du hadde, med lvl'er og alt?
  • 0
  • Ine
  • Ine
Jepp! Du starter med absolutt alt. Var så dum at jeg satte det beste utstyret på han fyren som dævver helt i starten xD Så mistet ganske mye bra
Riddle me this
  • 0
Jeg gjennomførte sist Saint's Row II, men GTA er mye bedre!!
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Company of Heroes

Et spill jeg har spilt gjennom 5 ganger før, men blir aldri lei av det! Beste PC-spillet jeg har spilt noensinne!
  • 0
akuratt ferdig med mass effect 2
Rocktober
  • 0
Bioshock 2.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
bc2
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
  • Zook
  • Zook
Rundet Bioshock 2 for noen minutter siden. Gameplaymessig er det minst like bra som forgjengeren, men historien er hakket svakere. Dessuten var lengden skuffende; brukte ikke mer enn 6-7 timer. Uansett, veldig god underholdning, og jeg kommer til å gjennomføre det flere ganger.

8/10
You're sleeping over, right?
  • 0
Runda Heavy Rain forrige uke. Kjempebra. Driver og eksprimenterer med historien nå
Knurr...
  • 0
Ble akkurat ferdig med GTA IV: The Ballad of Gay Tony, den var ganske bra, jeg syntes den var bedre enn The Lost and Damned.
I was frozen, today!
  • 0
Ferdig med Bad company 2, for noen dager siden.. Ok enspillerdel.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Ble ferdig med Star Wars: Rogue Squadron II - Rogue Leader for knapt en time siden. Dette er et av de mest undervurderte spillene jeg noen gang har spilt, og helt klart et av de bedre spillene man får på GameCube.
I was frozen, today!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!