Gamereactor Norge. Gamereactor er Nordens største gaming site. Vi står altid klar med de seneste nyheder og anmeldelser af de nyeste spil. Blogs og brugeranmeldelser er også en stor del af siden, og så har vi nturligvis Danmarks bedste gaming forum. Gamereactor bruker cookies slik at du kan browse nettsiden vår best mulig. Hvis du fortsetter antar vi at du er fornøyd med vår cookies policy.

Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Hvilket spill gjennomførte du sist?

Ble ferdig med God of War III i går. Dette spillet overgår alt jeg har spilt i dette tiåret! Jeg har ikke ord for hvor bra dette spillet er. At GR gav spillet 8/10 kan jeg ikke fatte! Jeg gir spillet en solid 10/10
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Star wars knights of the old republic 2, for 5 gang
fikk alle som kan ha the force til å bli sith
"OH FUCK IT'S A SPIDER!" "Calm down, it's just a spi... OH SHIT, THAT BITCH IS HUGE!"
  • 0
Heavy Rain. Likte ikke slutten. Prøver på nytt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
God of War III

Jeg har nesten ikke ord. Jeg har fulgt Kratos fra starten gjennom tre fantastiske spill, og dette er den beste avslutningen han kan få. Grafikken topper Uncharted 2, gameplayet er bedre enn noensinne, og har flere minneverdige øyeblikk en eneren og toeren tilsammen! Det er voldsomt, det er flott, det er et mesterverk. Gåtene er veldige vanskelige, og jeg måtte virkelig trimme hjernen min. Bossfightene tar pusten av deg. Helt sant. Historien er sterk, og slutten er utrolig tilfredstillende. Det kan ikke bli bedre enn dette. Kort sagt; Beste i trilogien, en perfekt avslutningene og et av mine nye favorittspill.

10/10

Anbefaler alle med PS3 som ikke har prøvd God of War serien, å gå til innkjøp av God of War Collection og God of War III med en gang. Kanskje den beste spillserien ute.

God of War - 9/10
God of War II - 10/10
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Modern warfare 2
  • 0
  • Ine
  • Ine
Fahrenheit for tredje gang for en liten stund siden :3 Gleder meg sykt til jeg skal spille Heavy Rain ^^
Riddle me this
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Siterer Predator:
God of War III

Jeg har nesten ikke ord. Jeg har fulgt Kratos fra starten gjennom tre fantastiske spill, og dette er den beste avslutningen han kan få. Grafikken topper Uncharted 2, gameplayet er bedre enn noensinne, og har flere minneverdige øyeblikk en eneren og toeren tilsammen! Det er voldsomt, det er flott, det er et mesterverk. Gåtene er veldige vanskelige, og jeg måtte virkelig trimme hjernen min. Bossfightene tar pusten av deg. Helt sant. Historien er sterk, og slutten er utrolig tilfredstillende. Det kan ikke bli bedre enn dette. Kort sagt; Beste i trilogien, en perfekt avslutningene og et av mine nye favorittspill.

10/10

Anbefaler alle med PS3 som ikke har prøvd God of War serien, å gå til innkjøp av God of War Collection og God of War III med en gang. Kanskje den beste spillserien ute.

God of War - 9/10
God of War II - 10/10

Må si meg uenig i at gåtene i GoW3 var noe særs vanskelige. Vil heller si at de er blitt forenklet (etter min mening.) . I 1-2 satte jeg meg fast og måtte bruke god tid før jeg skjønte konseptet bak funksjonene, i GoW3 virket det nesten som at selve gåten var i det hele tatt greie å bruke funksjonene, ikke forstå hvordan det skulle gjøres (som jeg brukte lang tid på i de tidligere). Satt igjen med en følelse av at de viste seg selv, om du skjønner.

Rundet det igår. Fornøyd uansett, siden jeg egentlig aldri har moret meg over gåter
  • 0
  • Zook
  • Zook
Fullførte God of War for noen timer siden. Hadde også tenkt å runde God of War II før helgen er omme (fordi jeg drar på hytten på mandag), men det rekker jeg naturligvis ikke nå. Får heller begynne på GoW II når jeg kommer hjem igjen, neste søndag.

Uansett. God of War minner meg om tre spillserier: Uncharted, Tomb Raider og Prince of Persia. Dette er fordi alle disse fire seriene er bygget opp av de tre samme gameplayelementene: action, plattforming og puzzles. En oppskrift som i grunn sjelden blir tatt i bruk nå til dags. En annen ting som gjør God of War gammeldags, er vanskelighetsgraden. Enkelte puzzles er temmelig vanskelige, og jeg brukte ofte lang tid på å finne veien. Dette syntes jeg egentlig var veldig bra, og når jeg tenker meg om er nesten ingen nye spill noe utfordrende. God of War er det mest utfordrende spillet jeg har spilt på en lang stund.

Syntes dette var et ekstremt godt spill. De tre gameplayelementene er perfekt balansert, spillet er utfordrende, historien er dritkul og kampsystemet er meget behagelig. Grafikken var også overraskende bra. Noen filmsekvenser ser helt forferdelig ut, men in-game grafikken er faktisk ganske pen. En ekte klassiker, og et spill jeg kommer til å gjennomføre flere ganger. Tror faktisk jeg kommer til å like det enda bedre neste gang, ettersom jeg ikke kommer til å sitte så mye fast og bruke lang tid på puzzles. Nå har forventningene til God of War II en uke til å bygge seg opp på. Håper det innfrir
You're sleeping over, right?
  • 0
Vant Champions League i PES 2010 xP Tror jeg har runna det da?
  • 0
Battlefield Bad Company 2
  • 0
modern warfare for 5 gang
  • 0
Kan stolt si at jeg er ferdig med Bayonetta
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
fable 2 men jeg burde kansje begynne å spille litt på mirrors edge. for jeg har bare gjort chapter 1
Per aspera ad astra
  • 0
Runna hele Mass Effect 1 på en gjennomspilling. 18:00 - 5:30 ellernoesånt. Så fortsatte jeg på Mass Effect 2. Spillte det 7 timer i strekk, nå sitter jeg her.

Lagt til 2010-03-31 15:42:
Har ikke sovet noe.

Lagt til 2010-03-31 15:42:
Det var egnetlig litt kos.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Heavy Rain. Holder på med Final Fantasy XIII. Og så langt er jeg alt annet enn imponert.

Morsom signatur, F0xHunter xD
Riddle me this
  • 0
Ble ferdig med Half Life 2 på PC for cirka en time siden, jeg syntes det faktisk var bedre på PC enn det var på konsoll, men det er vell kanskje fordi HL2 igrunn er et PC spill.

Ble også ferdig med Star Wars: Rogue Squadron II - Rogue Leader for noen uker siden.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Gjorde med ferdig med Singleplayeren i Brutal Legend i går. Det var egentlig litt skiuffende kort, men med god humor
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Bioshock 2 og GoW: Chains of Olympus. Byttet mellom å spille ps3 og psp liksom, så da jeg ble ferdig med Bioshock 2 gikk jeg rett inn i siste bosskamp og rundet av GoW(psp). Fleksibel løsning synes jeg, og ikke planlagt . . .

Begge var korte, men replay-value er høy syntes jeg.

(Spiller også Fallout 3 imellom, men det er selvfølgelig mer tidkrevende så får ikke runda det så raskt.)
  • 0
  • Zook
  • Zook
God of War II ble jeg ferdig med tidligere i kveld. En helt fantastisk fet opplevelse med mange forskjellige bosser, kreative puzzles og genial plattforming. Et must i enhver Playstation-samling. Har allerede begynt på God of War III, og så langt er det meeeget tilfredsstillende.
You're sleeping over, right?
  • 0
MAss effect 2!!!
"So now i'm getting taken away... Good bye, Rukia nee-san... Good bye, Inoue-san... Good bye, to all the C-cups I never met" -kon
  • 0
Sonic & Sega All-Star Racing

Neida, det var faktisk litt ålreit.
Lånte det av min lillebror.
Fikk litt sånn Mario Kart feeling,
samtidig som det minnet meg om Wacky Races,
som jeg var stor fan av som liten.

24 baner (mange er ganske like)
20 figurer fra Sega's univers (+Avataren din og Banjo & Kazooie på 360)
  • 0
Runda Borderlands, og holder på med gjennomspilling nr. 2

Gleder meg til å bryne med på Secret Armory
Ikke se!
  • 0
God of war 3. Kongefett spill med den beste slutten ever.
Ryktene skal ha det til at spill nr 3 ble det siste. Det er bare JÆVLA synd
  • 0
  • Missing Avatar
  • Vado
Fallout 3. Main-storyen var etter min mening svært kort, men ellers ligger det flere timer i spillet du kan bruke på sidequests osv.
  • 0
Battlefield: Bad Company 2! Singleplayeren var kanskje ikke tidenes beste, men jeg syntes den hadde god atmosfære, i tillegg til at de hadde bevart litt av humoren fra forrige spillet! Men multiplayeren i spillet er helt fantastisk!

I påskeferien kjøpe jeg Just Cause 2, så nå holder jeg på med det! Utrolig morsomt spill, og gigantisk verden der det alltid er noe å finne på!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!